Miten ja missä pääsisin koskettelemaan naista?
Haluaisin kumppanikseni naisen, mutten usko tapaavani ketään vuosikausiin. Haluaisin päästä intiimiin kontaktiin jonkun kivan naisen kanssa. Miten se onnistuisi? En ole lesbokaan, ehkä bi. Olen liian ujo mennäkseni deittipalstoille ja gay-baareihin. Myyvätkö prostituoidut palveluita naisillekin?
T. Nuorehko, hoikka, ok-näköinen nainen
Kommentit (8)
Olen varmaankin seksuaalisesti turhautunut, sillä olen nyt ollut selibaatissa monta vuotta. Ehkä mieskin kävisi. Toivoisin löytäväni jonkun henkilön, jonka kanssa voisi viettää aikaa välillä ja joka olisi terve ja luotettava sekä mukavaa seuraa muutenkin. Ehkä en ole valmis parisuhteeseenkaan, jos en ole täysillä kiinnostunut, mutta haluaisin läheisyyttä ja ehkä seksiäkin.
T. Epätoivoinen
Vierailija kirjoitti:
Pentti 73v! Kopeloi äiteetä vaan.
Hehe. Olen oikeasti nainen. :) Ehkä harva arjessani arvaisi tätä surullista salaisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan nyt väärällä palstalla?
Olisiko vinkkiä siitä, millä palstalla voisin keskustella aiheesta? En uskalla oikeaa deitti-ilmoitusta laittaa minnekään, puhumattakaan siitä, että oikeasti uskaltaisin tavata jonkun uuden ihmisen. Mutta keräilen tässä rohkeutta ja leikittelen sen ajatuksen mahdollisuudella.
T. Ap
Olisiko jollain selibaattiinsa turhautuneella ikisinkulla ideoita tilannettani ajatellen? Mulle kävisi sekin, että pääsisin ns. kolmanneksi pyöräksi, kunhan ne ihmiset olisivat hyviä ja luotettavia.
Mulle kävisi siis joku 25-65-vuotias mukava nainen tai mies.
Pentti 73v! Kopeloi äiteetä vaan.