Vihaan mun pikkupojan mallista kroppaa! Sain siitä taas haukkuja :(
Kapea lantio ja kaikki rasva kertyy mahaan ja alleiksi. Onko kellään kokemusta rasvaimusta? Jos lihottaisin ja imisin rasvat pois mahasta ja käsistä, sit toivoisin että rasva kertyisi muualle.
En oikeesti jaksa enää elää tässä kropassa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/89/36/96/893696acc5affa2244fddaffa690bbbf.jpg
Tässä hyvä esimerkki. Suhtaudun epäillen siihen että tuo muutos olisi tehty kolmessa kuukaudessa, ja lisäksi asentokin on kuvissa vähän erilainen. Mutta antaa hyvin suuntaa mihin pyrkiä. Tiimalasia ei suoravartaloisesta tule, mutta lihasten hankkiminen reisiin ja peffaan muuttaa vartaloa huomattavasti vähemmän poikamaiseksi.
Mutta kuten jo sanoin, tuo vaatii kovaa treeniä ja metodeja jotka eivät poikkea juuri mitenkään lihasta kasvattavan jyystärikarjun treeneistä, pl. keskittyminen hieman enemmän alavartaloon. Tyypillinen naisen treeniohjelma parantaa kestävyyskuntoa, mutta ei kasvata lihasmassaa. Rachel Guyn videossa oli hyviä vinkkejä.Eli kotona tehtävä kahvakuulatreeni ja runsaampi syöminen ei auta? En rehellisesti sanoen tiedä, onko minusta siihen, että juoksisin joka toinen päivä salilla kyykkäämässä. Siksi mietinkin jo rasvansiirtoja. Typerä ja laiska olen. :D
Kuten jo sanoin, rasvansiirto ei auta ja runsaampi syöminen ilman kovaa treeniä kasaa vain rasvaa niihin epäedullisiin paikkoihin. Ihmekeinoja vartalon paranteluun ei ole keksitty.
Jokin kertoo minulle ettei kahvakuulatreenisi ole sellaista että se muuttaisi ihmeemmin vartaloasi.
Jos haluat jotain, joudut näkemään vaivaa. Moni mieskin haluaa olla lihaksikas, mutta harva on. Jos ei huvita nähdä vaivaa, iän myötä allit ja vatsa kasvavat entisestään, peffan ja reisien kavetessa.
Jos et halua mennä salille, osta levypainosetti.
ps. ja kun puhutaan syömisestä, luonnollisesti tarkoitetaan tarveellistä ruokaa josta kehosi saa rakennusaineita. Ei todellakaan pizzaa ja pullaa.
Onko sinulla perusteluja siihen miksi rasvansiirto ei auta? Järjen mukaan auttaisi, jos rasvasoluja otetaan esim. mahasta ja siirretään takapuoleen. En tosin ole löytänyt tästä kovin paljon kokemuksia, lähinnä plastiikkakirurgien kirjoituksia.
Olen tehnyt 12kg kahvakuulalla kyykkyä ja jotain sumovetoa. Youtubesta katsonut ohjeita.
Minä olen 3-4 kuukaudessa muokannut alakropan muodokkaaksi, olen juuri tuollainen kapealanteinen onenalihavuuteen taipuvainen. Pidän kyllä kovasti kropastani, erityisesti pienestä pyllystä ja pitkistä, kapeista sääristä.
Minusta salitreenin työläyttä liioitellaan. Käyn salilla keskimäärin kolmesti viikossa, yksi kerroista on yläkroppaa. Vaikeampaa on pitäytyä ruokavaliossa.
Vierailija kirjoitti:
Käy salilla ja hanki lihaksia. Niitä ei ole pikkupojilla
Mut sitten ei saa enää naisia. Kun rentut vie ne kaikki.
ota silarit