Vihaan mun pikkupojan mallista kroppaa! Sain siitä taas haukkuja :(
Kapea lantio ja kaikki rasva kertyy mahaan ja alleiksi. Onko kellään kokemusta rasvaimusta? Jos lihottaisin ja imisin rasvat pois mahasta ja käsistä, sit toivoisin että rasva kertyisi muualle.
En oikeesti jaksa enää elää tässä kropassa.
Kommentit (24)
Mulla on samanlainen kroppa mutten ole koskaan saanut haukkuja. Miettisin ehkä enemmän, minkälaisessa seurassa liikun.
Ei pikkupojilla ole rasvaa vatsassa ja alleissa. Ne on hoikkia riukuja. Mulla on ns. poikakroppa, jota rakastan. Olen hoikka, on kapea lantio, kapeat ja pitkät raajat, ei rintoja. Vyötärö olis kiva, mutta kelpaa elellä ilmankin.
Tuo ei toimi.
Pysyttele hoikkana ja treenaa alavartaloa; kun treenaat oikein saat muotoja peffaan ja reisiin. Riittävän isoilla painoilla n. 6-12 toistoa siten ettei vikan toiston jälkeen pystyisi tekemään lisää vaikka laitettaisiin pyssy ohimolle. Sitten ravintoa ja lepoa 48h.
Eli periaatteessa saman tyyppinen treeni kuin miehillä jotka pyrkivät kasvattamaan lihasta.
121212 kirjoitti:
Tuo ei toimi.
Pysyttele hoikkana ja treenaa alavartaloa; kun treenaat oikein saat muotoja peffaan ja reisiin. Riittävän isoilla painoilla n. 6-12 toistoa siten ettei vikan toiston jälkeen pystyisi tekemään lisää vaikka laitettaisiin pyssy ohimolle. Sitten ravintoa ja lepoa 48h.
Eli periaatteessa saman tyyppinen treeni kuin miehillä jotka pyrkivät kasvattamaan lihasta.
Oon katsellut jotain fitnessnaisia ja ei niillä kyllä paljoa oo rasvaa lantiolla. :(
Pikkupojan hoikalle kropalle sopii ja näyttää hyvältä kaikki muodikkaat vaatteet, selästä avoimet laskeutuvakankaiset mekot, naruolkainetmet ja moni muu vaste, missä pyöreämpi näyttää lähinnä porsaalta. Muotoja saa huijattua käyttämällä röyhelöitä ja lantiolta pussittavia housuja/hameita. Tai sitten korostaa sitä hoikkuutta, mitä useammat kadehtivat!
Tuo on just se pahin kroppa mistä en itse pidä. Ei mitään muotoja, eikä ota selvää ookko poika vai tyttö :D Onneks ite oon tiimalasi vartaloinen.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Tuo ei toimi.
Eli periaatteessa saman tyyppinen treeni kuin miehillä jotka pyrkivät kasvattamaan lihasta.Oon katsellut jotain fitnessnaisia ja ei niillä kyllä paljoa oo rasvaa lantiolla. :(
Katsele vahvanainen-kisaajia. Niillä useimmilla on
ohis
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Tuo ei toimi.
Eli periaatteessa saman tyyppinen treeni kuin miehillä jotka pyrkivät kasvattamaan lihasta.Oon katsellut jotain fitnessnaisia ja ei niillä kyllä paljoa oo rasvaa lantiolla. :(
Ei tietenkään. Fitness kun on - yllätys yllätys - laji jossa pyritään pitämään rasvaprosentti alhaalla. Lisäksi usein on niin urheilussa "poikamainen" ruumiinrakenne on eduksi, mikä johtaa siihen että varsinkin kilpaurheilijoiksi valikoituu suoravartaloisia naisia.
En usko että siinä on paljoakaan tehtävissä. Hieman voi auttaa jos saat terveellisillä elämäntavoilla estrogeenitasoja korkeammiksi, mutta jos vartalotyyppisi on tuo, ei sinusta tule tiimalasia millään. Et pysty kontrolloimaan sitä mihin rasva kerääntyy, sen sijaan pystyt kontrolloimaan sitä minne saat lihasta.
Parhaiten illuusion tiimalasista saa aikaiseksi kasvattamalla lihasta reisiin ja peffaan. Ja onhan se paljon terveellisempääkin kuin omituinen suunnitelmasi jota avausviestissä kuvailit.
Vaivaa se kyllä vaatii. Eli oletko valmis siihen?
Suosittelen:
Aloittaja on jo varmasti treenannut kunnolla vuosikausia , ei se muuten ois tuommoista aloitusta tehnyt .
Ruokavaliokin siinä ajassa tulee kuntoon pakostakin .
Suurimmalla osalla suomalaisista naisista on tuollainen kroppa, ei hätää :) Toinen vaihtoehto on sitten se tynnyri
121212 kirjoitti:
Tuo ei toimi.
Suosittelen kuuden sarjoja syväkyykkyä pohjasta noin 200 kilolla.
121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Tuo ei toimi.
Ei tietenkään. Fitness kun on - yllätys yllätys - laji jossa pyritään pitämään rasvaprosentti alhaalla. Lisäksi usein on niin urheilussa "poikamainen" ruumiinrakenne on eduksi, mikä johtaa siihen että varsinkin kilpaurheilijoiksi valikoituu suoravartaloisia naisia.
En usko että siinä on paljoakaan tehtävissä. Hieman voi auttaa jos saat terveellisillä elämäntavoilla estrogeenitasoja korkeammiksi, mutta jos vartalotyyppisi on tuo, ei sinusta tule tiimalasia millään. Et pysty kontrolloimaan sitä mihin rasva kerääntyy, sen sijaan pystyt kontrolloimaan sitä minne saat lihasta.
Parhaiten illuusion tiimalasista saa aikaiseksi kasvattamalla lihasta reisiin ja peffaan. Ja onhan se paljon terveellisempääkin kuin omituinen suunnitelmasi jota avausviestissä kuvailit.
Vaivaa se kyllä vaatii. Eli oletko valmis siihen?
Suosittelen:
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla suomalaisista naisista on tuollainen kroppa, ei hätää :) Toinen vaihtoehto on sitten se tynnyri
En ole, koska ei sitä lihasta saa lantiolle. Mulla löytyy kyllä hoikka vyötärö ja kellohelmaiset hameet ja tiukka yläosa luovat illuusion lantiosta. Housuja en kehtaisi pitää lantioni takia, mutta töissä on pakko. Ihmiset kommentoivat miten mulla on niin älyttömän hoikat jalat. Se ahdistaa. Ehkä pitää vaan yrittää treenillä saada massaa niihin. Rasva kun kertyy mulla vatsaan ja se hoikka vyötärö katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on just se pahin kroppa mistä en itse pidä. Ei mitään muotoja, eikä ota selvää ookko poika vai tyttö :D Onneks ite oon tiimalasi vartaloinen.
Ei sillä kropalla pitkälle pötkitä, jos ei älyä eikä empatiakykyä löydy.
Lisäksi usein on niin urheilussa "poikamainen" ruumiinrakenne on eduksi, mikä johtaa siihen että varsinkin kilpaurheilijoiksi valikoituu suoravartaloisia naisia.
-riippuu kylläki lajista. :D
Ja kilpaurheilijat on usein tosi hoikkia, ei kaikki oo mitenkää suoraviivasia mut hoikkia on usein tietty seki riippuu lajista.
https://i.pinimg.com/originals/89/36/96/893696acc5affa2244fddaffa690bbbf.jpg
Tässä hyvä esimerkki. Suhtaudun epäillen siihen että tuo muutos olisi tehty kolmessa kuukaudessa, ja lisäksi asentokin on kuvissa vähän erilainen. Mutta antaa hyvin suuntaa mihin pyrkiä. Tiimalasia ei suoravartaloisesta tule, mutta lihasten hankkiminen reisiin ja peffaan muuttaa vartaloa huomattavasti vähemmän poikamaiseksi.
Mutta kuten jo sanoin, tuo vaatii kovaa treeniä ja metodeja jotka eivät poikkea juuri mitenkään lihasta kasvattavan jyystärikarjun treeneistä, pl. keskittyminen hieman enemmän alavartaloon. Tyypillinen naisen treeniohjelma parantaa kestävyyskuntoa, mutta ei kasvata lihasmassaa. Rachel Guyn videossa oli hyviä vinkkejä.
121212 kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki. Suhtaudun epäillen siihen että tuo muutos olisi tehty kolmessa kuukaudessa, ja lisäksi asentokin on kuvissa vähän erilainen. Mutta antaa hyvin suuntaa mihin pyrkiä. Tiimalasia ei suoravartaloisesta tule, mutta lihasten hankkiminen reisiin ja peffaan muuttaa vartaloa huomattavasti vähemmän poikamaiseksi.
Mutta kuten jo sanoin, tuo vaatii kovaa treeniä ja metodeja jotka eivät poikkea juuri mitenkään lihasta kasvattavan jyystärikarjun treeneistä, pl. keskittyminen hieman enemmän alavartaloon. Tyypillinen naisen treeniohjelma parantaa kestävyyskuntoa, mutta ei kasvata lihasmassaa. Rachel Guyn videossa oli hyviä vinkkejä.
Eli kotona tehtävä kahvakuulatreeni ja runsaampi syöminen ei auta? En rehellisesti sanoen tiedä, onko minusta siihen, että juoksisin joka toinen päivä salilla kyykkäämässä. Siksi mietinkin jo rasvansiirtoja. Typerä ja laiska olen. :D
Oi, jos mulla olisi tuollainen kroppa, pukeutuisin aina vaan 20-luvun flapper-tyyliin.
https://www.google.com/search?q=20s+fashion&tbm=isch&ved=2ahUKEwiY5_T11…
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
Mutta kuten jo sanoin, tuo vaatii kovaa treeniä ja metodeja jotka eivät poikkea juuri mitenkään lihasta kasvattavan jyystärikarjun treeneistä, pl. keskittyminen hieman enemmän alavartaloon. Tyypillinen naisen treeniohjelma parantaa kestävyyskuntoa, mutta ei kasvata lihasmassaa. Rachel Guyn videossa oli hyviä vinkkejä.Eli kotona tehtävä kahvakuulatreeni ja runsaampi syöminen ei auta? En rehellisesti sanoen tiedä, onko minusta siihen, että juoksisin joka toinen päivä salilla kyykkäämässä. Siksi mietinkin jo rasvansiirtoja. Typerä ja laiska olen. :D
Kuten jo sanoin, rasvansiirto ei auta ja runsaampi syöminen ilman kovaa treeniä kasaa vain rasvaa niihin epäedullisiin paikkoihin. Ihmekeinoja vartalon paranteluun ei ole keksitty.
Jokin kertoo minulle ettei kahvakuulatreenisi ole sellaista että se muuttaisi ihmeemmin vartaloasi.
Jos haluat jotain, joudut näkemään vaivaa. Moni mieskin haluaa olla lihaksikas, mutta harva on. Jos ei huvita nähdä vaivaa, iän myötä allit ja vatsa kasvavat entisestään, peffan ja reisien kavetessa.
Jos et halua mennä salille, osta levypainosetti.
ps. ja kun puhutaan syömisestä, luonnollisesti tarkoitetaan tarveellistä ruokaa josta kehosi saa rakennusaineita. Ei todellakaan pizzaa ja pullaa.
Käy salilla ja hanki lihaksia. Niitä ei ole pikkupojilla