Olen 100kg nainen ja käännän miesten katseet
Paino on kertynyt oikeisiin paikkoihin. On reittä, persettä ja tissiä. Mahaa ei juurikaan ole ylipainosta huolimatta ja muutenkin olen pitkä ja näyttävä. Erityisesti pitkät sääret saavat huomiota.
Kommentit (81)
Varmasti keräät katseet. Minäkin tuijottaisin satakiloista naista.
Niin se on... kun on kilot oikeissa paikoissa, näyttää hyvältä. Onnittelut siis sinulle. Ehkä sopisit xl-malliksi.
Itselläni valitettavasti lähinnä mahassa, joten aion laihduttaa.
Ylipainoinen nainen kääntää AINA miesten katseet - poispäin.
Niin mäkin, ja naistenkin usein. Katsovat, että johan on melkoinen ihmisvalas. Mulla pituus-painosuhde vähän epäedullisempi + läski kertynyt valtavaan kaljamahaan. t. nainen 161 cm, 105 kg
100 kg on aika paljon, varmaan kannattaisi laihduttaa terveyssyistä. Pidemmän päälle ei tuollainen paino ole hyväksi.
Pakkohan se sinne rotvallin puoleen on oksentaa.
Sen verran olen kohtelias, ettei sun jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ja nautit kuolattavana lihakimpaleena olemisesta? Ainoa asia joka mielessäni on, on päästä puristelemaan läskejäsi nöyrryyttävästi.
Dee, tämän Mä niin tiedänkin. Pidät nöyryyttämisestä. Miten olis yhteinen kiikku?
Pelko sua rajaa eniten. Pelko kyvyttömyydestä ja ennenaikaisesta laukeamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et, koska eivät lihavat henkilöt halua, että heitä tuijotetaan
No huh huh kirjoitti:
100 kg on aika paljon, varmaan kannattaisi laihduttaa terveyssyistä. Pidemmän päälle ei tuollainen paino ole hyväksi.
Ootko tasaa ns. Oikeissa töissä vai valetöissä? Jätä lääkärin työt lääkärille ja keskity olennaiseen. 💩
Hassua, että on joillekin niin kova pala se, että ylipainoinen nainen voi olla tyytyväinen itseensä, näyttää hyvältä ja kerätä joidenkin miesten katseita. Tukehtukaa yrjöönne tms. :-)
T. toinen ylipainoinen, joka tosin aikoo laihduttaa, koska kilot eivät ole oikeissa paikoissa
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että on joillekin niin kova pala se, että ylipainoinen nainen voi olla tyytyväinen itseensä, näyttää hyvältä ja kerätä joidenkin miesten katseita. Tukehtukaa yrjöönne tms. :-)
T. toinen ylipainoinen, joka tosin aikoo laihduttaa, koska kilot eivät ole oikeissa paikoissa
Hyvinkin helposti voi olla tyytyväinen itseensä, eihän sitä muuten ylipainoisena pysyisi.
Omalla tavallaan hyvä niinkin, on edes psyykkisesti terve vaikka fyysinen terveys rapiseekin painon takia.
Suurin osa miehistä kyllä kääntää katseensa - poispäin. Mutta tätähän ei nykyisinä kehopositiivisina metoo-aikoina saa ääneen sanoa.
Toisaalta, toisesta pullukasta saatat oikein hyvin saada ihan puolison jonka kanssa syödä yhdessä.
Jos ylipainoiset olisi täysin rehellisiä, niin kaikki ylipainoiset haluaisi laihtua. Ei kukaan halua olla ylipainoinen, jokainen olisi mielummin normaalipainoinen. Tuskin kukaan lihottaa tarkoituksella itseään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ylipainoiset olisi täysin rehellisiä, niin kaikki ylipainoiset haluaisi laihtua. Ei kukaan halua olla ylipainoinen, jokainen olisi mielummin normaalipainoinen. Tuskin kukaan lihottaa tarkoituksella itseään.
Tämä on varmasti suurimmalla osalla totta, mutta se laihduttamista ei yhtään auta mollaamiset ja lihavuudesta huomauttelut
Olen kateellinen. Sulla varmasti myös kauniit kasvot. Itse en saanut huomiota miehiltä ollessani 45 kg enkä nyt 65-kiloisena. Naama kun on ruma, ei kropalla ole väliä. Niin ja tissit ovat ja pysyvät aa-kupissa ihan sama paljonko painan. Tasan ei mene kyllä geenit :(
Minäkin 130 kg naisena käännän miesten katseet, poispäin. Se on yksi syy miksi on niin vaikea laihduttaa, ihana viimeinkin olla rauhassa.
Se on kyllä huvittavaa miten läskit kampeavat itsensä tv-studioon läskikeskusteluihin huohottamaan ihrojensa alta miten onnellisia ovat juuri sellaisina kuin ovat. Säälittävää oli jossain ohjelmassa, jossa yksi läski ämmmä kehui miten miehet kehuvat sen ihraisia tissejä, jotka sojottivat eri suuntiin poolopaidan alla.
Ja Yle on vielä antanut ohjelma-aikaa läskeille sarjass,a jonka nimeä en nyt muista. Joku plussa se oli.
Että läskit ensin minun verorahoillani menevät aukaisemaan lääkäriin tukkoisia suoniaan ja sitten vielä minun verorahoillani tuetulla Ylen kanavalla länkyttämään neonväreillä värjätyssä tukassa johonkin ohjelmaan. Se on kyllä nou tänk juu.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa tuijotat. Ei minua ainakaan kukaan tuijota, ei hyvällä, eikä pahalla. Ihmisillä on ihan vääristynyt käsitys siitä, miltä satakiloinen näyttää. Ei siinä kilomäärässä esim. 170 cm nainen näytä Beth Ditolta tai Jenny Plussan naisiltä. Mä painan 105 kg ja käytän H&M:n 46-48 koon farkkuja. Lihava toki olen, ihan reilustikin, mutta en mitenkään erityisesti kadulla silmään pistävä.
Ja huomaisin kyllä, jos toisin olisi. Olen ollut hyvin hoikka (48 kg) ja vielä lihavampikin (130 kg) ja tuolloin on kyllä tuijotettu.
Minäpä panen vielä paremmaksi. Painan 150 kiloa ja jos miehet eivät huomaa ja katso minua, heitän niitä kävyillä!
Korottaako joku vielä?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin 130 kg naisena käännän miesten katseet, poispäin. Se on yksi syy miksi on niin vaikea laihduttaa, ihana viimeinkin olla rauhassa.
Mä en käännä poispäin. En myöskään ressaa painonpudotusta, vaan putoaa jos on pudotakseen.
Ap
Naisten elämä on kuin futistähdellä. Kateeksi käy.