Tuntuu, että kiinnostan nuorempia miehiä. Miksi ihmeessä?
Olen 45-vuotias, ihan OK-näköinen pitkä ja hoikka nainen. Olen parin viime vuoden aikana ihmeekseni saanut outoa huomiota ja kiinnostusta itseäni reilusti nuoremmilta miehiltä. En siis käyttäydy mitenkään oudosti, lasten harrastusten vuoksi liityn paikoissa, joissa noita nuoria miehiä on. En siis käy paljon ulkona ja olen onnellisesti naimisissa ollut hyvin pitkään.
Vaatetus minulla on aivan normaali, ei siis mitenkään paljastava ikinä. En näytä erityisen nuorelta, käyn ehkä hiukan alle 40-vuotiaasta. Urheilen aika paljon.
Olenko minä sitten jotenkin turvallinen tms? Mutta on siis tosi outoa, kun tulee nuoret kundit juttelemaan ja tekemän tuttavuutta. Tai siis minun näkökulmasta nuoret. Oletteko muut huomanneet samaa? Onko tämä joku uusi trendi? Olen tähän mennessä vain jutellut ihan ystävällisesti takaisin ja huomaan jopa jotenkin alleviivaavani ikääni kertomalla mm., että vanhin lapseni, joka onkin jo melkein 20, lopetti tämän lajin jo jne.
Ihan kivojahan nuo pojat tietysti ovat, mutta en minä osaisi niin nuorista kiinnostua, vaikka en siis naimisissa olisikaan. On niin eri vaihe elämässä kuitenkin.
Kommentit (47)
Miksi kirjotat noin paljon tekstiä
Vierailija kirjoitti:
Olen 45-vuotias, ihan OK-näköinen pitkä ja hoikka nainen. Olen parin viime vuoden aikana ihmeekseni saanut outoa huomiota ja kiinnostusta itseäni reilusti nuoremmilta miehiltä. En siis käyttäydy mitenkään oudosti, lasten harrastusten vuoksi liityn paikoissa, joissa noita nuoria miehiä on. En siis käy paljon ulkona ja olen onnellisesti naimisissa ollut hyvin pitkään.
Vaatetus minulla on aivan normaali, ei siis mitenkään paljastava ikinä. En näytä erityisen nuorelta, käyn ehkä hiukan alle 40-vuotiaasta. Urheilen aika paljon.
Olenko minä sitten jotenkin turvallinen tms? Mutta on siis tosi outoa, kun tulee nuoret kundit juttelemaan ja tekemän tuttavuutta. Tai siis minun näkökulmasta nuoret. Oletteko muut huomanneet samaa? Onko tämä joku uusi trendi? Olen tähän mennessä vain jutellut ihan ystävällisesti takaisin ja huomaan jopa jotenkin alleviivaavani ikääni kertomalla mm., että vanhin lapseni, joka onkin jo melkein 20, lopetti tämän lajin jo jne.
Ihan kivojahan nuo pojat tietysti ovat, mutta en minä osaisi niin nuorista kiinnostua, vaikka en siis naimisissa olisikaan. On niin eri vaihe elämässä kuitenkin.
Varmasti ovat kiinnostuneita, koska et vaikuta etkä näytä feministiltä. Kukapa ei olisi kiinnostunut normaalista luonnonkauniista naisesta, joka on vieläpä osannut synnyttää!
Tuo synnyttäminen on kyllä sellainen temppu, ettei se feministeiltä luonnistu.
Kyllä monet nelkytviisvuotiaat naiset on ihan pantavan näköisiä, usein ainakin itsevarmempia ja parempikäytöksisiä kuin nuoret "trendiposliiniliisat".Jos vielä sattuu lohkeemaan, saa takuulla paremmat kyydit kuin joltain parikymppiseltä. Sama pätee varmasti myös nuorten naisten suhteissa hyvinsäilyneisiin "hopeakettuihin". Tässä nuoruutta palvovassa ajassa, vaan monet hölmöt tuomitsee ihmisen vanhukseksi turhan varhain ja yrittää epätoivoisesti asettaa aikuisten ihmisten välisille suhteille moraalisia ikärajasääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Puumat ovat muodissa.
Monella nuorella miehellä on fantasia puumaseikkailusta. Yksi asia mitä usein haetaan on naisen dominoimaksi tuleminen. Miehen tehtäväksi jää aina olla aloitteellinen, osoittaa itsevarmuutta joka nuorilla miehillä on usein hatarampi kuin mitä he näyttävät. Puuman kanssa toivotaan että nainen veisi.
Moni nuori mies myös luulee että puumalta saa helpommin, seksijutuissa nuorilla naisilla on rajaton kysyntä.
Puumaa on myös helpompi lähestyä, ja vaika saisi pakit niin moni vähäsen ilahtuu saamastaan huomiosta. Nuoret naiset osaa olla aika tylyjä.
Juuri näin. Ja ei ole mikään uusi juttu.
N51
Vierailija kirjoitti:
No, todennäköisesti ajattelevat että sulta irtoaa helposti, kun olet vanhempi ja siksi kiitollinen jos joku vaan huomioi. Mikäli olet vielä hoikka ja suht ok näköinen, niin menekki on vielä suurempi. Itse törmäsin tuohon ilmiöön kun erehdyin baariin pitkästä aikaa, en meinannut saada olla rauhassa ollenkaan. Ja kaikki pokaajat noin 20 vuotta mua nuorempia, oman ikäisiä ei näkynyt. Ja siis en ollut mitenkään haku päällä edes. Kyllähän se ensin vähän imarteli, mutta tajusin aika nopeasti mistä oli kyse ja rupesi ällöttämään.
Oman ikäisiä ei näkynyt... menit sitten teinimestaan?
Nuorena miehenä voin vastata rehellisesti. Vähän vanhemmat naiset tulevat imarrelluksi nuorelta saamastaan huomiosta ja sen seurauksena irtoaa seksiä. Ja kun hormonit jyllää, niin p-puuksi huolii vähän vaatimattomammankin.
Seksimielessä todennäköisesti, en kysynyt tarkemmin. Mutta alkuperäisessä viestissä väitettiin ettei 45-vuotiaista naisista kiinnostu kukaan MISSÄÄN mielessä. Kyllä kiinnostuu.
Minulle seksisuhde jonkun nuoremman miehen kanssa sopisi hyvin. Harmi vaan, että olen naimisissa (onnellisesti) itseäni vanhemman miehen kanssa.