Tuntuu, että kiinnostan nuorempia miehiä. Miksi ihmeessä?
Olen 45-vuotias, ihan OK-näköinen pitkä ja hoikka nainen. Olen parin viime vuoden aikana ihmeekseni saanut outoa huomiota ja kiinnostusta itseäni reilusti nuoremmilta miehiltä. En siis käyttäydy mitenkään oudosti, lasten harrastusten vuoksi liityn paikoissa, joissa noita nuoria miehiä on. En siis käy paljon ulkona ja olen onnellisesti naimisissa ollut hyvin pitkään.
Vaatetus minulla on aivan normaali, ei siis mitenkään paljastava ikinä. En näytä erityisen nuorelta, käyn ehkä hiukan alle 40-vuotiaasta. Urheilen aika paljon.
Olenko minä sitten jotenkin turvallinen tms? Mutta on siis tosi outoa, kun tulee nuoret kundit juttelemaan ja tekemän tuttavuutta. Tai siis minun näkökulmasta nuoret. Oletteko muut huomanneet samaa? Onko tämä joku uusi trendi? Olen tähän mennessä vain jutellut ihan ystävällisesti takaisin ja huomaan jopa jotenkin alleviivaavani ikääni kertomalla mm., että vanhin lapseni, joka onkin jo melkein 20, lopetti tämän lajin jo jne.
Ihan kivojahan nuo pojat tietysti ovat, mutta en minä osaisi niin nuorista kiinnostua, vaikka en siis naimisissa olisikaan. On niin eri vaihe elämässä kuitenkin.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ HUOMATTU - monia nuoria miehiä selkeästi kiinnostaa vanhemmat naiset, siis hyvin säilyneet. Jotenkin myös uskaltavat lähestyä ja jutella paremmin vanhemmille naisille.
Mutta ei siis kiinnosta parisuhdemielessä nuoremmat, mutta huomattu tämä ilmiö on.
Ikisinkkuna toki ärsyttääkin, että miksi nyt kivankin oloisia ja näköisiä nuoria miehiä nyt kovin lähestyy - kun eivät lähestyneet noin aktiivisesti 20v. sitten!
Jopa tullut huomattua, että onhan näissä nuorissa miehissä paljon aidosti hienoja yksilöitä - vaikka nuorena toiselta vaikutti. Onnea vaan nuoremmille naisille ja muistakaa katsoa ja kuunnella ikäisiänne miehiä hiukan tarkemmin ja heti lyttäämättä.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua näille vanhojen naisten fantasioille. Kukaan nuori mies ei kiinnostu 45-vuotiassta naisesta, ellei nainen ole poikkeuksellisen hyvin säilynyt ja kaunis ja mies todella epätoivoinen.
Höpsis, kyllä tuusula aina kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ HUOMATTU - monia nuoria miehiä selkeästi kiinnostaa vanhemmat naiset, siis hyvin säilyneet. Jotenkin myös uskaltavat lähestyä ja jutella paremmin vanhemmille naisille.
Mutta ei siis kiinnosta parisuhdemielessä nuoremmat, mutta huomattu tämä ilmiö on.
Ikisinkkuna toki ärsyttääkin, että miksi nyt kivankin oloisia ja näköisiä nuoria miehiä nyt kovin lähestyy - kun eivät lähestyneet noin aktiivisesti 20v. sitten!
Jopa tullut huomattua, että onhan näissä nuorissa miehissä paljon aidosti hienoja yksilöitä - vaikka nuorena toiselta vaikutti. Onnea vaan nuoremmille naisille ja muistakaa katsoa ja kuunnella ikäisiänne miehiä hiukan tarkemmin ja heti lyttäämättä.
Niinpä, naisilla on varaa lyttäillä. Mies ottaa kenet saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, naisilla on varaa lyttäillä. Mies ottaa kenet saa.
Äänekkäimmät sikailijat pilaavat nuorten miesten mainetta ja samaten rasvaisia juttuja levittelevät - siksi moni nuori nainen on niin nihkeä kaikille miehille, kun kuvittelee, että tuollaisia ne kaikki miehet ovat!
Samahan se on monilla nuorilla miehillä, kun kuvittelevat, että kaikki nuoret naiset ovat niitä ilkeitä ja itsestään liikaa luulevia teinipissiksiä...
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua näille vanhojen naisten fantasioille. Kukaan nuori mies ei kiinnostu 45-vuotiassta naisesta, ellei nainen ole poikkeuksellisen hyvin säilynyt ja kaunis ja mies todella epätoivoinen.
Oletko mahdollisesti 45-vuotias nainen, vai mistä tiedät tämän tosiasian?
Minusta on kiinnostunut ihan pienen ajan sisällä useampikin (ei epätoivoinen) mukava nuorempi kundi. Tosin olen vasta 43 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mahdollisesti 45-vuotias nainen, vai mistä tiedät tämän tosiasian?
Minusta on kiinnostunut ihan pienen ajan sisällä useampikin (ei epätoivoinen) mukava nuorempi kundi. Tosin olen vasta 43 v.
Parisuhdemielessä vai seksimielessä kiinnostuneita?
Puumat ovat muodissa.
Monella nuorella miehellä on fantasia puumaseikkailusta. Yksi asia mitä usein haetaan on naisen dominoimaksi tuleminen. Miehen tehtäväksi jää aina olla aloitteellinen, osoittaa itsevarmuutta joka nuorilla miehillä on usein hatarampi kuin mitä he näyttävät. Puuman kanssa toivotaan että nainen veisi.
Moni nuori mies myös luulee että puumalta saa helpommin, seksijutuissa nuorilla naisilla on rajaton kysyntä.
Puumaa on myös helpompi lähestyä, ja vaika saisi pakit niin moni vähäsen ilahtuu saamastaan huomiosta. Nuoret naiset osaa olla aika tylyjä.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne nuoret miehetkään parisuhdemielessä ole susta kiinnostuneita. Että sinänsä tasapeli. Mikäli irtosuhteet kiinnostaa, niin eihän tuossa mitään pahaa ole. Kunhan tosiaan ei elättele omassa mielessään mitään parisuhdeharhaluuloja.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuolla oikeastaan mitään vaikutusta ole minun itsetuntooni ollut, olen lähinnä ihmeissäni. Ajattelin ensin, että on pojilta jääneet piilolinssit kotiin :) Näin itse asiassa sanoinkin lapselleni, jota tämmöinen tilanne nauratti kerran suuresti. "Se yritti iskeä MUTSIA!"
OK, uusi trendi siis.
Jos joskus eroan tai jään muuten yksin, niin eipä tarvii varmaan sitten lähteä Gambiaan etsimään seuraa.
Ei tuo trendi enää ole edes uusi. Muistan noin 15 vuotta sitten, kun olin äitini kanssa tanssiravintolassa ja olin ihan monttu auki, kun salskea nuori mies alkoi iskemään yli viisikymppistä äitiäni. Nyt lähentelen itse viittäkymppiä ja vientiä riittäisi nuorempien miesten keskuudessa niin paljon kuin itselle maistuisi.
Oon huomannut ihan saman, ja olen 50 v ylipainoinen nainen. Kun hiljattain sinkkuuntuneena menin deittisivuille, hämmennyin valtavasti, kun vain nuoriso-osasto oli kiinnostunut (plus papat, mutta omanikäiset ei). No, en alkanut mihinkään, kun tuntui niin oudolta. Samoin jossain ruoka-kaupassa oon saanut kuumia katseita nuorukaisilta, joskin eihän niistä voi olla ihan varma mitä ne ajattelee, kun eivät kuitenkaan sano mitään.
Nuorian miehiä nyt kiinnostaa jopa naisten polkupyörä siinä mielessä. Luultavasti ajattelevat että vanhalta kurpalta lohkeaa helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tämä olisi jokin uusi trendi, ja "suosioni" takana on hoikkuus, urheilullisuus ja se, että kohtaan näitä miehiä, eli käyn paikoissa, joissa heitä sattuu olemaan? Toisaalta siellä olisi kyllä nuoria, urheilullisia tyttöjäkin.
No, ehkä tähän alkaa tottua. Ensireaktiot oli luokkaa "puhuuko tuo minulle?"
Voi sua. Sulla taitaa olla huono itsetunto ja hurja huomiontarve.
Valitettavan yleistä tuo miesten huomiolle alistuminen. Moni tekee jopa itselleen vastenmielisiä asioita miesten miellyttämiseksi. :(
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista. Tiedoksesi, että aika moni tekee huomiota osoittavien miesten kanssa oikein kivoja asioita ihan vain itseään miellyttääkseen. :)
Vierailija kirjoitti:
Nuorian miehiä nyt kiinnostaa jopa naisten polkupyörä siinä mielessä. Luultavasti ajattelevat että vanhalta kurpalta lohkeaa helpommin.
Mikäs siinä, jos molemmat tykkäävät. Ei se ole sinulta pois.
29/28.
Kun olin itse kolmissa kymmenissä (mutta hyväkuntoinen ja poikamaisen näköinen, papereita kyseltiin jatkuvasti), lähestyin seksimielessä oikeastaan vain "puumia".
Ei niin etteikö oman ikäiset tai nuoremmat olisi kiinnostaneet, vanhempien naisten kanssa vain oli mukavampaa. He oikeasti ilahtuivat huomiosta ja olivat aktiivisia seksissä, jopa dominoivia mistä tykkään. Jos tuli pakit, ne oli harvoin tylyt ja yleensä silloinkin oli flirttiä tai kivaa juttelua ihan muuten vain.
Nuoremmilla naisilla naapurintyttökulttuuri on korvautunut b^tch-kulttuurilla jossa kaikki haluaa olla diivoja joilla miehiä riittää ja vain parhaat kelpaa. Seksijutuissa onkin varaa valita, kun seksiä haluavia miehiä riittää eikä miehet ole nirsoja kun ei puhuta seurustelusta. Lähestyminen alkoi tuntua esteradalta jossa piti olla täydellinen suoritus. Jos olit liian kiva, et saanut seksiä. Jos lähestyit röyhkeämmin (must), joskus onnasi ja joskus tuli "joo ei kiinnosta", "painu v^ttuun" ja sitä rataa.
Vanhempien naisten kanssa oli ihan erilaista, rentoa, molemminpuolista nautintoa, ystävyyttä.
Totta kai ne oli vain seksisuhteita, harva yli nelikymppinen enää haluaisi rakentaa elämää nuoren miehen kanssa ja hankkia lapsia. Mutta hyvät muistot jäi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä. Ilmeisesti olen siis poikkeuksellisen hyvin säilynyt. t. n47
No onhan tuosta todisteetkin.
Siinä graafissa minkä 121212 aina linkkaa todisteena <22v naisten suosiosta näkyy että osa 30v ja alle miehistä suosiikin seksissä puumia. Hassu juttu siinä on että naisen pitää olla yli 40v, alle 40v ei käy ja tuo ei koske enää yli 30v miehiä.
Kyllä tämä näyttää olevan trendi tai sitten on aina ollut näin ja tästä ei ole vain puhuttu. Olen itse hyvin säilynyt 40+ nainen ja nuoret miehet ihastuvat tuon tuosta. Tavallaan suhtaudun näihin nuorukaisiin samalla tavalla kuin kaikkiin muihinkin miehiin, joiden huomio on ei-toivottua. Tavallaan kuitenkin se o tosi imartelevaa, että tällaisesta eukosta hyvännäköiset täyden kympin kollit kiinnostuvat. Saisin siis sek siä koska tahansa timmeiltä, komeilta nuorukaisilta. Ei tämä mikään ikävä juttu ole kun oikein ajattelee. Oikeastaan pitäisköhän kokeilla...
En kyllä oikein tunnista itseäni näistä luonnehdinnoista. En mielestäni näytä kyllä mitenkään ihmiseltä, jolta saisi helposti, vaikka siis ihan iloinen ja ystävällinen olenkin. Ei ole räikeää meikkiä tai paljastavia vaatteita. En ole erityisen äänekäs tai esillepyrkivä, ihan tavallinen perusvaalea naisihminen. Pitkähkö tukka on kyllä, jos siitä voi jotain päätellä.
Toki tiedän ja muistankin, millaisia nuoret miehet ovat, aivot sijaitsevat silloin usein ihan muualla kuin päässä ja vauhti on kova. Luulisin kuitenkin, että sellaista seuraa etsivät päivystäisivät pääsääntöisesti ravintoloissa tai jossain nettipalvelussa ym. eivätkä iskisi selkeisiin äiti-ihmisiin, jolla on sormukset selkeästi sormessa.
Toisaalta nämä minua lähestyvät ovat kyllä siis nuoria tosiaan vain minun näkökulmastani, eli kolmenkympin molemmin puolin, eivät siis enää niin nuoria, kuin moni ehkä ajattelee.
Jospa minä sitten olen turvallinen, en näytä kyllä Muumimammaltakaan. Mutta en ainakaan kai sitten pelottava.
Ja ehkä nämä ikäjutut eivät ole enää niin tärkeitä kuin silloin, kun itse olin nuori. Silloin pyörittiin pääasiassa vain omanikäisten kanssa. Kokemustakin on pääsääntöisesti vain omasta miehestä, eikä ole tarkoitus kokemuksia kartuttaakaan enää, kun olen niin hyvän löytänyt jo nuorena.
Naisten elämä on kyllä kadehdittavaa. Itse saan tyytyä omaan käteen ilman mitään naisten huomioita.