Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lähtee 8 kiloa, kuka mukana?

Vierailija
28.12.2018 |

Toukokuun alkuun mennessä pitäisi tiputtaa 68kg ->60kg. Kiloja on tullut kuin varkain sen jälkeen kun täytin 40, ihan hirvittää! Nyt niistä on päästävä eroon.

Omat keinot on vähähiilihydraattinen ruokavalio (omalla kohdalla parhaaksi ja helpoimmaksi painonhallinnassa todettu) ja liikunnan lisääminen. Juoksua, tennistä, ratsastusta, hiihtoa jne..
Viikonloppuviinistä en luovu, mutta sekin vain kuivana ja pari lasia/ilta.

Lähdetkö mukaan ja millä keinoilla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onnistunut aina lihomaan takaisin vähähiilarisella.

Koska aion loppurlämäni syödä pastaa niin miksi mun pitää laihtua ilman sitä?

Olen onnistunut ylläpitää painoani ainoastaan perusruualla.

Vierailija
2/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse onnistunut aina lihomaan takaisin vähähiilarisella.

Koska aion loppurlämäni syödä pastaa niin miksi mun pitää laihtua ilman sitä?

Olen onnistunut ylläpitää painoani ainoastaan perusruualla.

Kivat sulle sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tavoitteena 66kg>55kg. Vhh ei oikein onnistu 1-tyypin diabeteksen takia, mutta aijon silti karsia kaikki turhat hiilarit pois ja vähentää myös rasvaisten ruokien syöntiä sekä lisätä liikuntaa.

Vierailija
4/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tavoitteena 66kg>55kg. Vhh ei oikein onnistu 1-tyypin diabeteksen takia, mutta aijon silti karsia kaikki turhat hiilarit pois ja vähentää myös rasvaisten ruokien syöntiä sekä lisätä liikuntaa.

Ja toukokuuhun mennessä mullakin tavoitteena.

Vierailija
5/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin enimmillään tämän vuoden puolella 68 kg (pituutta 165 cm). Sain painon putoamaan 62 kiloon kolmessa kuukaudessa. Jouluna valitettavasti sorruin herkkuihin ja painoa tullut kahdessa viikossa takaisin 3 kg :( Mun kohdalla ei kertakaikkiaan onnistu laihdutus muuta kuin kaloreita laskemalla ja jättämällä herkut KOKONAAN pois. En löydä kultaista keskitietä mitä tulee herkkuihin, enkä osaa esim syödä konvehtirasiasta vain kahta konvehtia, vaan hotkin sitten samantien vähintään puolet koko rasiasta. No ei auta muu kuin jatkaa mutta kyllähän tuo vtuttaa että kahdessa viikossa palasin lähes lähtöruutuun ja 3 kk työ meni hukkaan. Kyllä lihominen on vaan niin paljon helpompaa (ja hauskempaa) kuin laihtuminen. Tavoitepaino mulla 48-50 kg toivottavasti onnistun ensi jouluun mennessä. Helppoa siitä ei tule sen tiedän aivan varmasti.

Vierailija
6/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin enimmillään tämän vuoden puolella 68 kg (pituutta 165 cm). Sain painon putoamaan 62 kiloon kolmessa kuukaudessa. Jouluna valitettavasti sorruin herkkuihin ja painoa tullut kahdessa viikossa takaisin 3 kg :( Mun kohdalla ei kertakaikkiaan onnistu laihdutus muuta kuin kaloreita laskemalla ja jättämällä herkut KOKONAAN pois. En löydä kultaista keskitietä mitä tulee herkkuihin, enkä osaa esim syödä konvehtirasiasta vain kahta konvehtia, vaan hotkin sitten samantien vähintään puolet koko rasiasta. No ei auta muu kuin jatkaa mutta kyllähän tuo vtuttaa että kahdessa viikossa palasin lähes lähtöruutuun ja 3 kk työ meni hukkaan. Kyllä lihominen on vaan niin paljon helpompaa (ja hauskempaa) kuin laihtuminen. Tavoitepaino mulla 48-50 kg toivottavasti onnistun ensi jouluun mennessä. Helppoa siitä ei tule sen tiedän aivan varmasti.

Ihan sama! Minulla ei ole yhtään itsehillintään herkkujen suhteen, helposti menee yksi suklaarasia :(

Ajattelin, että toimisiko niin, että jos syö vaikka illalla karkkipussin niin seuraavana päivänä pitää mennä vähintään tunnin juoksulenkille. Vähän voisi hillitä syömistä ja ainakin tulisi sitten liikuttua.

AP

Vierailija
7/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo syön vaan ensin tään suklaarasian loppuun...

Vierailija
8/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös -8 kg:n tavoite. Ongelmani on leipä ja karkit, joten niistä tarkoitus luopua täysin joksikin aikaa ja opetella syömään sitten kohtuudella. Arkenakin olen herkutellut ja leivän syönti on aivan järjetöntä, kun se on niin hyvää.

Vaaka näytti 80 kg eli tässä on kaksi kiloa tullut viikossa turvotuksia ja varmaan vähän läskiäkin. Tavoitepaino on 72 kg ja toivottavasti jo maaliskuussa.

Vierailija
9/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama kilomäärä ja tavoite kuin sulla! Ajattelin tehdä perusliikkeitä salilla ja aerobista 4krt/vk. Ruokavaliossa pyrin maksimoimaan ravinteiden saannin, ruoan puhtauden, sekä syömään säännöllisesti. Suurin ongelmani on oikeastaan nukkuminen, koska stressin takia uni jää vähäiseksi.

Vierailija
10/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama! Minulla ei ole yhtään itsehillintään herkkujen suhteen, helposti menee yksi suklaarasia :(

Ajattelin, että toimisiko niin, että jos syö vaikka illalla karkkipussin niin seuraavana päivänä pitää mennä vähintään tunnin juoksulenkille. Vähän voisi hillitä syömistä ja ainakin tulisi sitten liikuttua.

AP

Minulla myös! Edes vierasvaraa en voi pitää kaapissa, maksimissaan 2 päivää saan itseni hillittyä. Siispä minäkin ajattelin jättää kokonaan herkut. Tai jos on joskus pakko saada niin ostaa vain pienen määrän.

Vierailija
11/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana!

Oon 176cm ja tavoitepaino 66kg. Ihan tarkkaa painoa en tällä hetkellä tiedä, pitkäaikainen painoni on ollut 72-74kg, mutta viimeisen 2kk aikana olen lihonut reilusti, oon ollut erittäin ahdistunut ja lohtusyönyt oikeastaan joka päivä. En uskalla mennä vaa'alle, mutta luulisin painon olevan jotain 78kg... järkyttävää!

Oon nyt joululomalla koittanut levätä, jotta jaksan ottaa itseäni niskasta kiinni.

Tavoite on syödä säännöllisesti tavallista kotiruokaa, ja jättää valmisruuat ja herkut kauppaan. En ole siis kokannut pariin kuukauteen, vaan elänyt valmisruualla, paistopisteen tuotteilla ja herkuilla.

Nyt viikonloppuna teen suursiivouksen ja käyn kaupassa.

Tavoitteeni on käydä kaupassa kerran viikossa isoilla ostoksilla (ja ehkä yksi täydennyskierros tuoreille tuotteille) ja valmistaa lounaat ja päivälliset pariksi, kolmeksi päiväksi valmiiksi.

Vierailija
12/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että jos on kahdessa viikossa tullut, niin osa voi olla turvotusta mikä lähtee yhtä nopeasti tai todennäköisesti nopeammin, kuin on tullutkin :) Siis mikäli palaat diettiisi.

Vierailija
13/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavoite -6kg toukokuuhun. 66kg->60kg.

Vierailija
14/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mukana! Painan nyt 66 kg ja ennen lapsia painoin 60 eli tavoitteena - 6 kg tai max 8 kg. Aion syöda aamupalaksi puuroa, lounaaksi ja päivälliseksi perus kotiruokaa, välipalaksi hedelmä ja iltapalaksi maitorahkaa. Lisäksi aloitan vanhan uinti harrastukseni 2 krt viikossa ja käyn salilla 1-2 kertaa viikossa. Eiköhän sillä lähde :)

Vierailija
15/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, kunnon liikunta lisää lihasmassaa, joka taas nostaa painoa, koska lihas on läskiä raskaampaa.

Peili kuitenkin näyttää kiinteämpää ja hoikemman näköistä hahmoa.

Vierailija
16/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiva ketju! Tallennan tämän ja haen tästä motivaatiota.

Itsellä keinot:pienet annoskoot kaikessa, myös satunnaisissa herkuissa

Jotain liikuntaa joka päivä, edes 20-30min tavallinen kävely jos laiskottaa

Peruna pois. Itsellä vetää mahan tukkoon ja on mulle herkku.

Vettä 2,5l päivässä, tämä on nyt pyhinä unohtunut

Kasviksia ja hedelmiä väh puoli kiloa päivässä

Lisäksi koitan jaksaa aloittaa lyhyen lihaskuntojumpan vaikka joka toinen päivä

Vierailija
17/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Mulla toi vaihdevuodet 10 kg vuodessa 😬.

Nyt pitää saada kilot eka hallintaan ja pysäyttää lihominen.

74kg -》 69kg. Näin aluksi.

Ikäiselleni ok paino alle 70kg.

Työterveyden ohjeilla menen. Esim 4 yksikköä hiilareita päivässä. Jos aamulla 2 ja illalla 2, niin sitten jää pasta riisi peruna pois aterioilta.

Vierailija
18/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lähden mukaan!

Mulla olis 8 kiloa tavaraa vietävä kierrätykseen, tavoitteena toukokuuhun mennessä!

Vierailija
19/19 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi.

Mulla toi vaihdevuodet 10 kg vuodessa 😬.

Nyt pitää saada kilot eka hallintaan ja pysäyttää lihominen.

74kg -》 69kg. Näin aluksi.

Ikäiselleni ok paino alle 70kg.

Työterveyden ohjeilla menen. Esim 4 yksikköä hiilareita päivässä. Jos aamulla 2 ja illalla 2, niin sitten jää pasta riisi peruna pois aterioilta.

Kuinka paljon/mitä on yksi yksikkö hiilareita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi