Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että kiinnostan nuorempia miehiä. Miksi ihmeessä?

Vierailija
28.12.2018 |

Olen 45-vuotias, ihan OK-näköinen pitkä ja hoikka nainen. Olen parin viime vuoden aikana ihmeekseni saanut outoa huomiota ja kiinnostusta itseäni reilusti nuoremmilta miehiltä. En siis käyttäydy mitenkään oudosti, lasten harrastusten vuoksi liityn paikoissa, joissa noita nuoria miehiä on. En siis käy paljon ulkona ja olen onnellisesti naimisissa ollut hyvin pitkään.

Vaatetus minulla on aivan normaali, ei siis mitenkään paljastava ikinä. En näytä erityisen nuorelta, käyn ehkä hiukan alle 40-vuotiaasta. Urheilen aika paljon.

Olenko minä sitten jotenkin turvallinen tms? Mutta on siis tosi outoa, kun tulee nuoret kundit juttelemaan ja tekemän tuttavuutta. Tai siis minun näkökulmasta nuoret. Oletteko muut huomanneet samaa? Onko tämä joku uusi trendi? Olen tähän mennessä vain jutellut ihan ystävällisesti takaisin ja huomaan jopa jotenkin alleviivaavani ikääni kertomalla mm., että vanhin lapseni, joka onkin jo melkein 20, lopetti tämän lajin jo jne.

Ihan kivojahan nuo pojat tietysti ovat, mutta en minä osaisi niin nuorista kiinnostua, vaikka en siis naimisissa olisikaan. On niin eri vaihe elämässä kuitenkin.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet henkisesti kakara. Siksi kiinnostuvat.

Vierailija
2/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45-vuotias, ihan OK-näköinen pitkä ja _hoikka_ nainen. Olen parin viime vuoden aikana ihmeekseni saanut outoa huomiota ja kiinnostusta itseäni reilusti nuoremmilta miehiltä. En siis käyttäydy mitenkään oudosti, _lasten harrastusten vuoksi liityn paikoissa, joissa noita nuoria miehiä on_. En siis käy paljon ulkona ja olen onnellisesti naimisissa ollut hyvin pitkään.

Vaatetus minulla on aivan normaali, ei siis mitenkään paljastava ikinä. En näytä erityisen nuorelta, käyn ehkä hiukan alle 40-vuotiaasta. _Urheilen aika paljon._

Olenko minä sitten jotenkin turvallinen tms? Mutta on siis tosi outoa, kun tulee nuoret kundit juttelemaan ja tekemän tuttavuutta. Tai siis minun näkökulmasta nuoret. Oletteko muut huomanneet samaa? _Onko tämä joku uusi trendi?_ Olen tähän mennessä vain jutellut ihan ystävällisesti takaisin ja huomaan jopa jotenkin alleviivaavani ikääni kertomalla mm., että vanhin lapseni, joka onkin jo melkein 20, lopetti tämän lajin jo jne.

Ihan kivojahan nuo pojat tietysti ovat, mutta en minä osaisi niin nuorista kiinnostua, vaikka en siis naimisissa olisikaan. On niin eri vaihe elämässä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin että ne näkyisi boldattuina, mutta merkityt kohdat selittävät koko asian.

Vierailija
4/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut paljon nuoria miehiä jotka vanhemmista naisista kiinnostuvat. Nyt puuma-ajan läpimentyä se on vaan enemmän sallittua myös näyttää se.

Vierailija
5/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria miehiä kiinnostaa kaikki jolla on lihassa reikä. Toki on mahdollista että olet ihan hyvin säilynyt.

Vierailija
6/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äitihahmo. Vähän niinkun Muumimamma.

Vierailija
7/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkkä jutteleminen tarkkoittaisi sitä, että mies on kiinnostunut?

Vierailija
8/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä olisi jokin uusi trendi, ja "suosioni" takana on hoikkuus, urheilullisuus ja se, että kohtaan näitä miehiä, eli käyn paikoissa, joissa heitä sattuu olemaan?  Toisaalta siellä olisi kyllä nuoria, urheilullisia tyttöjäkin.

No, ehkä tähän alkaa tottua. Ensireaktiot oli luokkaa "puhuuko tuo minulle?" 

Vierailija
9/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria miehiä kiinnostaa kaikki jolla on lihassa reikä. Toki on mahdollista että olet ihan hyvin säilynyt.

Hyvin sanottu. Sinänsä on kyllä hienoa, että miltei kaikilla naisilla on mahdollisuus ap:n tapauksen kaltaista itsetuntoboostia saada.

Vierailija
10/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, todennäköisesti ajattelevat että sulta irtoaa helposti, kun olet vanhempi ja siksi kiitollinen jos joku vaan huomioi. Mikäli olet vielä hoikka ja suht ok näköinen, niin menekki on vielä suurempi. Itse törmäsin tuohon ilmiöön kun erehdyin baariin pitkästä aikaa, en meinannut saada olla rauhassa ollenkaan. Ja kaikki pokaajat noin 20 vuotta mua nuorempia, oman ikäisiä ei näkynyt. Ja siis en ollut mitenkään haku päällä edes. Kyllähän se ensin vähän imarteli, mutta tajusin aika nopeasti mistä oli kyse ja rupesi ällöttämään.

Vierailija
11/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä olisi jokin uusi trendi, ja "suosioni" takana on hoikkuus, urheilullisuus ja se, että kohtaan näitä miehiä, eli käyn paikoissa, joissa heitä sattuu olemaan?  Toisaalta siellä olisi kyllä nuoria, urheilullisia tyttöjäkin.

Miehiä kiinnostaa pimppi, ei sinä tai sinun persoonasi. Onko se sitten imartelevaa vai ällöttävää, sen voinee jokainen päättää itse.

Vierailija
12/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Sulla taitaa olla huono itsetunto ja hurja huomiontarve.

Vierailija
13/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla oikeastaan mitään vaikutusta ole minun itsetuntooni ollut, olen lähinnä ihmeissäni. Ajattelin ensin, että on pojilta jääneet piilolinssit kotiin :) Näin itse asiassa sanoinkin lapselleni, jota tämmöinen tilanne nauratti kerran suuresti. "Se yritti iskeä MUTSIA!"

OK, uusi trendi siis. 

Jos joskus eroan tai jään muuten yksin, niin eipä tarvii varmaan sitten lähteä Gambiaan etsimään seuraa. 

Vierailija
14/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Sulla taitaa olla huono itsetunto ja hurja huomiontarve.

Valitettavan yleistä tuo miesten huomiolle alistuminen. Moni tekee jopa itselleen vastenmielisiä asioita miesten miellyttämiseksi. :(

Vierailija
15/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että en ole erityisen hoikka tai urheilullinen, en kyllä mikään lihavakaan, sellainen sopusuhtainen ja nuorempana ihan ok näköinen. t. 10

Vierailija
16/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45-vuotias, ihan OK-näköinen pitkä ja hoikka nainen. Olen parin viime vuoden aikana ihmeekseni saanut outoa huomiota ja kiinnostusta itseäni reilusti nuoremmilta miehiltä. En siis käyttäydy mitenkään oudosti, lasten harrastusten vuoksi liityn paikoissa, joissa noita nuoria miehiä on. En siis käy paljon ulkona ja olen onnellisesti naimisissa ollut hyvin pitkään.

Vaatetus minulla on aivan normaali, ei siis mitenkään paljastava ikinä. En näytä erityisen nuorelta, käyn ehkä hiukan alle 40-vuotiaasta. Urheilen aika paljon.

Olenko minä sitten jotenkin turvallinen tms? Mutta on siis tosi outoa, kun tulee nuoret kundit juttelemaan ja tekemän tuttavuutta. Tai siis minun näkökulmasta nuoret. Oletteko muut huomanneet samaa? Onko tämä joku uusi trendi? Olen tähän mennessä vain jutellut ihan ystävällisesti takaisin ja huomaan jopa jotenkin alleviivaavani ikääni kertomalla mm., että vanhin lapseni, joka onkin jo melkein 20, lopetti tämän lajin jo jne.

Sulta on suht helppo saada pesää. Voi olla parempi kuin vasen käsi?

Vierailija
17/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkkä jutteleminen tarkkoittaisi sitä, että mies on kiinnostunut?

No mutta, onhan se. Roskakuski sano moi ja toivotteli jouluja. Eli se selkeesti halusi meikämummoa. Ja, oon siis pieni ja hoikka mummo eikä ole vielä edes tekohampaita suussa.

Vierailija
18/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ HUOMATTU - monia nuoria miehiä selkeästi kiinnostaa vanhemmat naiset, siis hyvin säilyneet.  Jotenkin myös uskaltavat lähestyä ja jutella paremmin vanhemmille naisille.

Mutta ei siis kiinnosta parisuhdemielessä nuoremmat, mutta huomattu tämä ilmiö on.

Ikisinkkuna toki ärsyttääkin, että miksi nyt kivankin oloisia ja näköisiä nuoria miehiä nyt kovin lähestyy - kun eivät lähestyneet noin aktiivisesti 20v. sitten!

Vierailija
19/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että en ole erityisen hoikka tai urheilullinen, en kyllä mikään lihavakaan, sellainen sopusuhtainen ja nuorempana ihan ok näköinen. t. 10

Sopii kuvaan. Miehet haluavat seksiä kaikilta paitsi lihavilta (haluaa niiltäkin osa toki).

Vierailija
20/47 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua näille vanhojen naisten fantasioille. Kukaan nuori mies ei kiinnostu 45-vuotiassta naisesta, ellei nainen ole poikkeuksellisen hyvin säilynyt ja kaunis ja mies todella epätoivoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan