Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa onnellista alkoholistia?

Vierailija
28.12.2018 |

Voiko alkoholisti olla onnellinen?

Itselläni kokemus riippuvuudesta oli, että se teki minut ontoksi, tyhjäksi ja surulliseksi. Kun käsitin olevani riippuvainen, en voinut olla onnellinen. Tuntui että elin valheessa. Kaikki muu onni paitsi päihteen antama onni oli vain odottelua että saa päihdettä - sitten päihdekään ei tehnyt enää onnelliseksi. Olin yksin, jumissa ja surullinen.

Säälin niin paljon alkoholisteja koska samastun tähän sisäiseen kipuun. Mutta onko onnellista alkoholistia? Joka tietää että epäterveellistä tämä on, loppu tulee todennäköisesti nopeammin eikä se välttämättä ole kaunis, perheeni saattaa kärsiä tai puoliso jättää kun ei vaan halua enää tätä elämää - vaikkei puolisoa koskaan satuttaisikaan. Mutta jos puoliso haluaisi kumppanin joka on selvinpäin.. niin voiko alkoholisti olla siis elämäänsä tyytyväinen, sellaisena kuin on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä nousuhumalavaiheessa on ja siksi juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon päivittäin kuudesta kahdeksaan pulloa valkoviiniä ja koen itseni ihan onnelliseksi

Vierailija
4/9 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta heillä on hilpeä asenne jo ennestään. Juominen on ehkä kausittaista.

Vierailija
5/9 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla alkoholisteilla ei ole perhettä, eli eivät häiritse ketään juomisellaan.

Vierailija
6/9 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoholisti juo oloaan onnelliseksi. Alkoholismi on sairaus, joka juontaa juurensa syvemmälle. Turruttaa ajatukset, on tapa, josta on vaikeaa päästää irti. Alkoholisti menettää lopulta kaiken mahdollisesti saavutetun. 

Vierailija
7/9 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Minä olen!

Vierailija
8/9 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen niin kauan kuin on viinaa kämpillä.

Vierailija
9/9 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokonaan vaihtoehdoista. On olemassa asioita, joita ei vaan kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme