Naiset 40-50v käytättekö stringejä trikoiden alla jumpassa/kuntosalilla?
Onko käytössä stringit tai muut alushousut mallit?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nuoremmar saa vastata, ku me nuoret enemmä niit käytetäänki????
Saa nuoret vastata, nuorissa on tulevaisuus varsinkin alushousuasioissa.
Okei... no jos sit vastaa.
Itte oon 13 (tyttö), ja en todellakaan käytä stringejä joka päivä, saatika silloi kun harrastan liikuntaa koska kerran tein niin koska olin todella hölmö (siis todella hölmö!), ja voin sanoo et ku siel alapäässä on muutenkin kaikenlaisia pöpöjä, jne vaikka käykin pesulla, jne. Nii ja sit se hiki muiden niiden pöpöjen pääl, se on niin sanotusti jollain tavalla epäterveellistä ja jostain luin just, et liikunnas ei kannattais stringei käyttää tai jotain tällasii muit syit, jne. Nii sit käytän yleensä liikunnassa ainakin ihan siis normaalei pikkareit. + silloi ku oli stringit liikunnas mul päälm ne tuntu et ne hiersi ja epämukavilta. Joten en suosittele oikeesti käyttää niitä silloin, kun harrastatte liikuntaa! Mutta tehkää toki niin kuin parhaaksi näette.
Stringit on kyllä parhaat, luulen että sloggimammat ei ole edes koittaanet stringejä.
Vierailija kirjoitti:
Stringit on kyllä parhaat, luulen että sloggimammat ei ole edes koittaanet stringejä.
Olen samaa mieltä sun kanssa asiasta👍👌😂😂
Minä käytän aina strigejä!
T:Martta 82v
Stringit on parhaat trikoiden alla! Korostaa myös persettä kivasti
Vierailija kirjoitti:
T:Martta 82v
Käytätkö Tena Lady String pikkuhousunsuojia??😂😂😂
Minkä trikoiden? Pieruverkkarit rules.
Kyllä stringit käytössä trikoiden kanssa kun en tykkää nyppiä alkkareita kesken jumppatunnin kun stringit ovat jo valmiiksi hyvin peppuvaossa👍👌 N45v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:Martta 82vKäytätkö Tena Lady String pikkuhousunsuojia??😂😂😂
Tytöt muistakaa jumpata lantionpohjan lihaksia.
T:Martta+stringit (ilman Tenaa)
Paappavainaan raappakalsongeista katkaisin puntit polven kohdalta, ja päälle sarkahousut , ei hierrä, ei kierrä voi vaikka pierrä.
T, Eufrosyyne 89v
stringit ovat ainoat oikeat mallit trikoiden alle jumpassa/salilla. En voisi muita mallejä edes käyttää.
N44
EN!!!!!