Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uudenvuodenlupauksia teillä on?

Vierailija
28.12.2018 |

Aloitan omillani:

- Hoidan hampaitani paremmin (pessyt olen aina 2 x päivä, mutta aloitan säännöllisen lankaamisen ja vaihdan tavallisen harjan sähköhammasharjaan)
- Alan tekemään lihaskuntoharjoittelua ja liikkuvuusharjoittelua viikottain (liikunta on aina ollut tärkeä osa elämääni, mutta sydämeni sykkii vain kestävyysliikunnalle...)
- Pyrin erottamaan selkeämmin työ- ja vapaa-ajan (työni on sellainen, että voin stressata sitä vaikka vuorokauden ympäri)
- Luen enemmän kirjoja (pidän lukemisesta, mutta ikinä ei muka ole aikaa, kun pitää pyöriä palstalla ja somessa)

Mitäs te lupailette? Itse olen jo muutaman vuoden onnistunut tekemään realistisia lupauksia. Moni vanha lupaus (esimerkiksi kasvisten määrän lisääminen ruokavaliossa) on jäänyt lopulliseksi tavaksi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se klassinen painonpudotus.

Juoksuharrastuksen uudelleenaloittaminen.

Muovijätteen minimoiminen.

Se hampaiden lankaus minullakin.

Ja jos muutenkin tarkastelis elämäntapojaan vähän kriittisemmällä silmällä.

Vierailija
2/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan itselleni enemmän dokailua päivien ratoksi

Vierailija
4/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan omillani:

- Hoidan hampaitani paremmin (pessyt olen aina 2 x päivä, mutta aloitan säännöllisen lankaamisen ja vaihdan tavallisen harjan sähköhammasharjaan)

- Alan tekemään lihaskuntoharjoittelua ja liikkuvuusharjoittelua viikottain (liikunta on aina ollut tärkeä osa elämääni, mutta sydämeni sykkii vain kestävyysliikunnalle...)

- Pyrin erottamaan selkeämmin työ- ja vapaa-ajan (työni on sellainen, että voin stressata sitä vaikka vuorokauden ympäri)

- Luen enemmän kirjoja (pidän lukemisesta, mutta ikinä ei muka ole aikaa, kun pitää pyöriä palstalla ja somessa)

Mitäs te lupailette? Itse olen jo muutaman vuoden onnistunut tekemään realistisia lupauksia. Moni vanha lupaus (esimerkiksi kasvisten määrän lisääminen ruokavaliossa) on jäänyt lopulliseksi tavaksi.

Hahahah. En lupaa mitään.

Vierailija
5/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan olla lupaamatta mitään.

Vierailija
6/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pudotan vihdoin painoani sen 20 kg mitä olen nyt lihonut tässä 2 v aikana. Nyt saa elämä läskinä riittää!

- en osta koko vuotena MINKÄÄNLAISIA herkkuja (=leivokset, karkit, sipsit, jäätelö, keksit yms).

- en osta ensimmäistäkään hajuvettä sillä mulla on noin 30 pulloa eri tuoksuja kotona enkä ehdi käyttää niitäkään ennen kun menevät huonoiksi.

- laitan joka kuukausi 100 e säästöön säästötilille.

Vierailija
7/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lupaus on yrittää edistää kannabiksen laillistamista.

Vierailija
8/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta vaatteita ensi vuonna. Enkä paljon muutakaan. On jo liikaa kaikkea.

Vierailija
9/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan gradun tehtyä. Valmistua pitäisi keväällä 2020.

Vierailija
10/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan vauvapalstalla roikkumisen.

Vierailija
11/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- haen vihdoinkin apua mielenterveysongelmaani... vaikka se on lievä, olen tarpeeksi arvokas saamaan apua

- yritän oppia nauttimaan elämän pienistä iloista ja ylipäätään keskittymään enemmän siihen hyvään mitä minulla on enkä murehtimaan puutteita

Vierailija
12/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Menen naimisiin

- Olen paremmassa fyysisessä kunnossa kuin koskaan aiemmin

- Tienaan vähintään 300€/kk enemmän

- Säästän joka kuukausi 100€

Mitähän muuta... Johan tuossa on tekeminen 😁

Vierailija
13/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen ulkomailta vaimon, kun suomalaisiin on mennyt usko.

Vierailija
14/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lupaa mitään. Joskus olen yrittänyt tehdä joitain lupauksia, mutta eihän ne koskaan kestä.

Vierailija
15/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa lupaus on yrittää edistää kannabiksen laillistamista.

Alapeukuttajat taitavat kannattaa laitonta myyntiä?

Vierailija
16/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Teen joka päivä jotain hauskaa, josta nautin

- Olen armollisempi itselleni

- Vietän aikaa vain ihmisten kanssa, joiden seurasta nautin

- Hemmottelen itseäni enemmän

Olen masentunut, ajattelin ettei kannata tehdä ikäviä lupauksia, vaan jotain mukavaa.

Vierailija
17/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotan pitämällä sokerittoman tammikuun.

IBS mahan huomioon ottaminen.Tänäpäivänä helposti mussutan mitä haluun.

En märehdi menneitä.

Kävelylenkit pari kertaa viikossa.

Vierailija
18/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan aiempien vuosien lupausta: en osta yhtään kosmetiikkapurkkia tai purnukkaa ennen kuin vanhat on loppuun käytetty.

Vierailija
19/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- haen vihdoinkin apua mielenterveysongelmaani... vaikka se on lievä, olen tarpeeksi arvokas saamaan apua

- yritän oppia nauttimaan elämän pienistä iloista ja ylipäätään keskittymään enemmän siihen hyvään mitä minulla on enkä murehtimaan puutteita

Tää on kyllä hyvä.

Mutta itse tähän ikään päässeenä, 48v tajuaa uudenvuoden lupaukset turhiksi.

Vierailija
20/24 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden lupaukset oli täynnä konkreettisia tavoitteita (lue 60 kirjaa, juokse puolimaraton, jne), mutta tänä vuonna yritän panostaa enemmän henkisiin juttuihin, luovuuteen ja pääkopan hyvinvointiin.

Lupaan yrittää olla kiitollisempi ja nauttia enemmän arkipäiväisistä asioista. Yritän olla empaattisempi ja vähentää merkittävästi vauvapalstailua tai lopettaa sen kokonaan jos mahdollista. Ruutuaikaa pyrin karsimaan muutenkin. Yritän hymyillä herkemmin ja kävellä paremmassa ryhdissä. Lupaan kirjoittaa taas aamusivuja edes yhtenä päivänä viikossa. Yksi monena vuonna toistunut lupaus on myös yrittää opetella valmistaan joka kuukausi jokin uusi ruokalaji tai herkku.