Meillä on pienehkö yritys, noin 50 henkilöä. Pikkujouluista asiaa.
Mulle on sattunut työkaveri joka ei jostain syystä minusta ja ilkeilee ja puhuu minusta seläntakana pahaa. Sain ennen joulua kuulla että pikkujoulut oli pidetty ja tämä minua halveksiva ihminen oli pitänyt kampanjan että minut jätetään kutsumatta juhliin ja näin myös tapahtui.
Muut työpaikalla suhtautuvat minuun ihan normaalisti mutta miten yksi ihminen voi näin sabotoida elämääni? Ei sillä että pikkujoulut olisi mulle elämän ja kuoleman kysymys mutta ihmettelen.
Kommentit (6)
Onko muita ideoita vielä? Tai kokemusta tällaisesta työkaverista?
Ota yhteys esimieheen. Sinulla on nyt näyttää ihan todisteet, että kyseinen työkaveri syyllistyy työpaikkakiusaamiseen. Vaadit esimieheltä välittömästi toimia asian suhteen.
Kokemusta on. Joskus ei voi mitään, ei auta jos on ystävällinen, eikä auta jos pysyy kaukana.
Aina löytyy syy haukkua selän takana. Jos toinen päättää inhota, mikään ei auta.
Teurasta se, oppiipahan muut olemaan
Nolaa se kusipää perusteelliseti ja tee siitä naurunalainen kaikkien silmissä. Vaatii hieman nokkeluutta, oivaltamista ja tilannetajua, mutta toimii tosi tehokasti. :D
Yhteys lähimpään esimieheen. Tuollainen kutsumatta jättäminen ei ole mikään pikkujuttu.