Penis ja dildo yhtä aikaa pimppiin. Naiset, onnistuuko helposti?
Tullut viime aikoina nähtyä ns. miesten elokuvassa muutama kohtaus, jossa kaksi miestä panee naista samaan aikaan pimperoon ja onpa syntynyt mielihalu itsekin tätä kokeilla (tosin siis oma penis ja dildo -menetelmällä). Elokuvissahan tuo näyttää onnistuvan helposti, mutta miten käytännössä? Jos joku nainen on kokeillut niin kiinnostaisi tietää. Itselläni normikokoinen työkalu ja vaimolla kaiketi myös.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilimme tätä , mieheni voiteli ensin pilluni liukastusaijeella ja menin kontilleni ja hän työnsi ja nai minua ensin dildolla eikä se ollut mikään pieni dildo , se oli musta yli kaskymmentäsenttiå ja halkaisija varmaan joku viis senttiä . Pilluni on miesten mielestä oikein hyvä ja aika tiukkakin joten vähän arvelutti kun dildokin täytti pilluni mutta hyvinhän se meni kun oli liukastetta . Mieheni työnsi dildon pohjaan asti ja aloitti työntämään kulliaan sisääni , tuntui kuin halkeaisin sillä miehellänikin on tuommoinen 17 senttiä pitkä ja halkaisijakin 4,5 senttiä olen mitannut . Kun hän työnsi kulliaan sisään pitäen pyllystäni kiinni kaksinkäsin ja väkisten työntämällä se menikin sisääni vaikka sattuikin pilluuni hirveästi , mieheni nai ja sanoi nyt on pillussas kaks kullia ja nyt sua nussitaan ja naikin oikein kunnolla ja lopulta päästi spermansa pilluuji ja veti kullinsa pois ja vähänaikaa nai dildolla ennenkuin otti se pois . Pilluni oli tuon jälkeen pari päivää kipeänä enkä antanut mieheni koskea edes sitå .
Älä jaksa Pertti, kaikki tunnistaa sun kirjoitustyylin. Tarinat tarinaosastolle.
Testattiin joskus eka synnytyksen jälkeen. Itselläni on paksuudeltaan normi kalu, mittaa 18cm. Panin kyljelläni takaa pilluun. Vaimo ujutti sit etupuolelta dildon yhtäaikaa pillunsa. Oli hyvin voideltu 22cm dildo ja kärjestä kapea, 3cm. Keskiosasta jo sitten ympärys 15cm eli hiukan paksumpi kuin omani. Vaimo alkoi survoa dildoa edestakaisin, pikku hiljaa yhä syvemmälle ja yhä nopeammin. Aika ahdasta oli. Laukesin aika nopeaa, kun oli niin kiihottavaa.
Kokeiltiin aika usein myös sitä, että minä lykin ensin anaaliin ja hän sitten alkoi naida samaisella 22cm dildolla pilluaan samaan aikaan. Tämä molempien reikien jyystäminen sai vaimon varsin kiimaiseksi.
Eli kumpikin tietää teoriassa, miltä tuplapano tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla niin pieni pillu, ettei toivoakaan. Hyvä kun mun paksu kaluni mahtuu. Pyllyyn ei mahdu kuin yksi sormi.
Kakkaako vaimosi sentin paksuisia pökäleitä. Kyllä sinne pyllyyn enemmän kuin sormi mahtuu. Herranjestas!
Jos pillu on väljä, niin menee ihan helpolla.
Oma tyty ottaa kyllä mun keskivertomunan ja noin 4cm halkasialla olevan dildon pikku liukkarilla sisään. Sellasen pumpattavan dildon kans on myös oltu yhtä aikaa sisällä, sillä on kiva säädellä tuntumaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma tyty ottaa kyllä mun keskivertomunan ja noin 4cm halkasialla olevan dildon pikku liukkarilla sisään. Sellasen pumpattavan dildon kans on myös oltu yhtä aikaa sisällä, sillä on kiva säädellä tuntumaa.
Eli se sun panonukkesi.
Ei ne nyt yhtaikaa pinppiin sovi, mutta panepa vibra perseeseesi miehesi nussiessa pilluasi!
Ei onnistuisi ilman pitkiä venyttelyjä
Kokeilimme tätä , mieheni voiteli ensin pilluni liukastusaijeella ja menin kontilleni ja hän työnsi ja nai minua ensin dildolla eikä se ollut mikään pieni dildo , se oli musta yli kaskymmentäsenttiå ja halkaisija varmaan joku viis senttiä . Pilluni on miesten mielestä oikein hyvä ja aika tiukkakin joten vähän arvelutti kun dildokin täytti pilluni mutta hyvinhän se meni kun oli liukastetta . Mieheni työnsi dildon pohjaan asti ja aloitti työntämään kulliaan sisääni , tuntui kuin halkeaisin sillä miehellänikin on tuommoinen 17 senttiä pitkä ja halkaisijakin 4,5 senttiä olen mitannut . Kun hän työnsi kulliaan sisään pitäen pyllystäni kiinni kaksinkäsin ja väkisten työntämällä se menikin sisääni vaikka sattuikin pilluuni hirveästi , mieheni nai ja sanoi nyt on pillussas kaks kullia ja nyt sua nussitaan ja naikin oikein kunnolla ja lopulta päästi spermansa pilluuji ja veti kullinsa pois ja vähänaikaa nai dildolla ennenkuin otti se pois . Pilluni oli tuon jälkeen pari päivää kipeänä enkä antanut mieheni koskea edes sitå .