Jos on varaa raketteihin niin ei pitäs valittaa pienistä palkoista ja huonoista tuista
Ja kun niitä näyttää olevan varaa paukuttaa niin mitä ilmeisemmin suomessa on melkoisen hyvät palkat ja aikamoisen hyvät sosiaalietuudet
Kommentit (10)
Pari kolme sataa ilmaan savuna yhdessä illassa ja sitten itketään että voi voi kun hallitus taas leikkaa mun pienistä rahoista.
Voi hyvä luoja taas. Kuka sanoo, että ne samat ihmiset ampuu raketteja? En ole ensimmäistäkään rakettia koskaan ostanut, mutta ei häiritse toisten raketit. Nättejä ne on.
Kuule ei ne persaukiset niitä raketteja ammu. Taas joku, joka tietää kaiken kaikkien muiden elämästä.
Enpä usko että tukiasiakkaat ovat niitä ahkerimpia raketinpaukuttelijoita.
Hyvin toimeentulevana palkansaajana ostin raketteja lasten iloksi roppakaupalla. Nyt työttömänä en osta, koska ei ole varaa.
Lisätään työttömyyttä (ts. siivotaan hallituksen tilastokikkailu mukatyöllisistä ja katsotaan mitä jäi käteen) niin lemmikit saavat olla rauhassa. Työttömät eivät niinkään.
Tai varaa tekokynsiin, ripsiin, tatuointeihin, kaljaan, sidukkaan ja röökiin. Ai niin, mutta nämä ovatkin perusoikeuksia. Plus hevosen kokoinen koira.
Hyvätuloisena en ostanut raketteja enkä nyt köyhänäkään osta, eikä mun lapsuudenkodissakaan ostettu koskaan. Hienosti on pärjännyt koko elämän ilmankin. Mikä hemmetin tyhmä yleistys nyt oli taas aloittajalta?
Kaatuiko kahvit pöydälle vai mikä hiertää, ap? Etkö muuta kateuden aihetta keksinyt kuin työttömät ja vähävaraiset?
En vingu. Olen hyvätuloinen ja paukutan raketteja. Yksinkertaista.
Valitan kyllä usein kovaäänisesti huonosta sosiaaliturvasta, rahan syytämisestä vääriin paikkoihin ym. Ja silti ostettiin monella sadalla eurolla raketteja. Arvaatko miksi? Me itse olemme hyvin toimeentulevia emmekä saa tai tarvitse mitään tukia. Tiedostan silti että sosiaaliturvan minimitaso on liian matala monelle eläkeläiselle ja perheelliselle työttömälle sekä opiskelijoille ja siksi usein valitan siitä. Ei se silti meidän perhettä kosketa.
Ja kohta tähän tulee joku vinkumaan, kuinka raketit on köyhän lapsen ainoa ilo pimeänä ja kylmänä talvena.