Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on varaa raketteihin niin ei pitäs valittaa pienistä palkoista ja huonoista tuista

Vierailija
28.12.2018 |

Ja kun niitä näyttää olevan varaa paukuttaa niin mitä ilmeisemmin suomessa on melkoisen hyvät palkat ja aikamoisen hyvät sosiaalietuudet

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta tähän tulee joku vinkumaan, kuinka raketit on köyhän lapsen ainoa ilo pimeänä ja kylmänä talvena.

Vierailija
2/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme sataa ilmaan savuna yhdessä illassa ja sitten itketään että voi voi kun hallitus taas leikkaa mun pienistä rahoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja taas. Kuka sanoo, että ne samat ihmiset ampuu raketteja? En ole ensimmäistäkään rakettia koskaan ostanut, mutta ei häiritse toisten raketit. Nättejä ne on.

Vierailija
4/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei ne persaukiset niitä raketteja ammu. Taas joku, joka tietää kaiken kaikkien muiden elämästä.

Vierailija
5/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että tukiasiakkaat ovat niitä ahkerimpia raketinpaukuttelijoita. 

Hyvin toimeentulevana palkansaajana ostin raketteja lasten iloksi roppakaupalla. Nyt työttömänä en osta, koska ei ole varaa. 

Lisätään työttömyyttä (ts. siivotaan hallituksen tilastokikkailu mukatyöllisistä ja katsotaan mitä jäi käteen) niin lemmikit saavat olla rauhassa. Työttömät eivät niinkään. 

Vierailija
6/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai varaa tekokynsiin, ripsiin, tatuointeihin, kaljaan, sidukkaan ja röökiin. Ai niin, mutta nämä ovatkin perusoikeuksia. Plus hevosen kokoinen koira.

Vierailija
7/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloisena en ostanut raketteja enkä nyt köyhänäkään osta, eikä mun lapsuudenkodissakaan ostettu koskaan. Hienosti on pärjännyt koko elämän ilmankin.  Mikä hemmetin tyhmä yleistys nyt oli taas aloittajalta?

Vierailija
8/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatuiko kahvit pöydälle vai mikä hiertää, ap? Etkö muuta kateuden aihetta keksinyt kuin työttömät ja vähävaraiset?

Vierailija
9/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vingu. Olen hyvätuloinen ja paukutan raketteja. Yksinkertaista.

Vierailija
10/10 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan kyllä usein kovaäänisesti huonosta sosiaaliturvasta, rahan syytämisestä vääriin paikkoihin ym. Ja silti ostettiin monella sadalla eurolla raketteja. Arvaatko miksi? Me itse olemme hyvin toimeentulevia emmekä saa tai tarvitse mitään tukia. Tiedostan silti että sosiaaliturvan minimitaso on liian matala monelle eläkeläiselle ja perheelliselle työttömälle sekä opiskelijoille ja siksi usein valitan siitä. Ei se silti meidän perhettä kosketa.