Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**MARRASTEN VIIKONLOPPU**

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taasen, väsyneenä .... Lotta meni suht ajoissa nukkumaan, ja tokihan mä sit tyhmänä vielä valvoin. Aamuviidestä eteenpäin sai sitten vähä väliä heräillä kovaan huutoon :( Ylös noustiin sit kahdeksan maissa. En tiedä mikä on, vai onko se se pottu mikä aiheuttaa tämän. Pitää kai kokeilla sitä bataattia, pitää tänään vaikka välipäivä ja kattoa miten vaikuttaa.

Tyhmä kysymys ehkä, mut voiko sateella laittaa ulos nukkumaan jos laittaa suojan päälle??

Tuun jatkamaan myöhemmin, tämä kirjoittaminen kun on hankalaa Lotta sylissä :)

Silmät ristissä oleva Tintta-liisa

Vierailija
2/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille mammoille! Täällä myös (edelleen) silmät ristissä. Poju ollut hyvin lyhyt uninen ja vaativa, ei kelpaa yksinolo hetkeäkään. huvittavaa, kun ollaan kylässä tai joku meillä, niin sitten on itse aurinko. Kaipaa siis viihdykettä koko ajan!

Eilen kokeiltiin bataattia, kun pottu siis ei sovi. Ja voi että mikä tulos! Ei siis sovi sekään :o( naama helottaa ja tuntuu poju olevan kärttyinen, ilmeisesti naama kiristää ja polttelee niin, että on aivan tuskainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hertta05: Tuo 1-2 tunnin välein tapahtuva tissittely ei kuulosta kivalta. Toivon kyllä tosiaan että Lotalle alkaisi maistumaan edes joku mössö. Tänään pidän välipäivän ja annan varmaan huomenna bataattia.

Lotta tällä hetkellä ulkona päiväunilla, voi kunpa nukkuisi nyt paremmin/pitempään kuin moneen päivään! Katotaan nyt, mennyt vasta n. puolisen tuntia joten pelottaa jo mitä tapahtuu 50 minsan kohdalla ...

Mun PITI päästä tänään kaupungille vaateostoksille, mut mies heräs/nousi vasta niin myöhään ja autolle piti tehdä jotain korjauksia niin enpä sit pääsekkään. Voi hitsi ku ketuttaa, kaipaan nimittäin kovasti uusia vaatteita itsellekin, vaatekaappi näyttää niin tylsältä.

Vilma: kuulostaa niin tutulta tuo nukahtamaan saanti :) Eli samassa veneessä ollaan, ja väsyneitä ....

marrasfantti: meidän Lotta on ihan samanlainen, kylässä ja kun on vieraita, niin on tosi kivaa, mut kun ollaan kaksin tai kolmin kotona niin mikään ei oo hyvä.

Onko muuten muilla sama juttu että kun ootte kaksin kotona niin ollaan niin kärttysiä/kiukkuisia, mut kun mies saapuu paikalle niin ollaan niin aurinkoisia eikä tietoakaan kärttyilystä?

Meillä mies ei oikein jaksa olla Lotan kans kaksistaan jos oon kotona ja vaikka näin tietokoneella istumassa. Ei mee ku hetki niin se on samassa huoneessa Lotan kanssa .. Välillä ärsyttää niin kovasti, ku edes hetken sais sit ns. " omaa aikaa" .

Vierailija
4/4 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika nukkuu partsilla ja vettä satelee, ei lasitettu. Riippuu vähän onko vaunut ihan sateessa vai onko katosta ja kuinka paljon sataa. Kovaan sateeseen en laittais, mutta jos katosta, niin mielestäni voi laittaa.

Usein lapsoset nukkuu sateella hyvin. Ainakin meillä niin ollut.

Nyt alkoi tälläkin mammalla menkat. Olenkin niitä jo odotellut, ei sillä että ikävä ois ollu, mutta olen niin neuroottinen niiden suhteen ollu, että alkaa kuiteskin just sillon kun en ole varautunut. Ja kauan on ollut jo tuntemuksi, että pian alkaa.

Pertulle ei myöskään batatti sovi, het lehahtaa posket ihan tulipunasiksi, mutta muuta vaivaa en huomannut. Alhaalle kulmahammas on ihan pullollaan. Eikä kyllä näytä mulle ollenkaan suutaan.

Ja nukkumaan meno ei onnistu enää, että jättää vain pojan sänkyyn, vaan poskia poskea vasten, hyvä on olla äidin ja lasten, no äipällä kyllä tuntuu selässä, kun pinniksessä kyykin ja silittelen pientä. Mutta pojalla on hyvä olla ja uni tulee. Ja mitä sitä ei tekisi lapsosten hyväksi.

Nyt pyykit kuivuun.

-Hohoo jaajaa, sanoi Muumipeikon äiti.

-Millaisen elämän olenkaan saanut aikaan. Mutta hän oli aika tyytyväinen.