Kysymys eheytymisestä uskovaisille
Olen kipuillut lesboustaipumusteni kanssa teini-ikäisestä lähtien, mutta olen elänyt kulissiliitossa aikuisena. Rakastuin muutama vuosi sitten naiseen ja tajusin, etten ole koskaan tuntenut yhtä voimakasta halua ketään miestä kohtaan. En halua kuitenkaan olla lesbo/bi, (enkä sinänsä myöskään voinut päästä suhteeseen sen rakastamani ihmisen kanssa). Haluan eheytyä. Miten pääsisin alkuun?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua olla lesbo tai bi? Jos suhteessa on vapaaehtoisesti kaksi aikuista ihmidtä, miksi sukupuolella olisi väliä?
Koen olevani pettymys itselleni ja sukulaisilleni, jos olen muuta kuin perushetero. Lapsena mielsin elämäni siten, että menisin aikuisena miehen kanssa naimisiin ja minulla olisi perhe. En halua identifioitua mihinkään sateenkaariporukoihin tai alakulttuureihin muutenkaan.
T. Ap
Jos et ole provo, niin suosittelen olemaan rehellinen itsellesi. Se on ainoa kestävä tie.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole provo, niin suosittelen olemaan rehellinen itsellesi. Se on ainoa kestävä tie.
Haluaisin tällä hetkellä oikeasti rakkaussuhteen naiseen, mutta uskoisin voivani päästä näistä tuntemuksistani. Olen kuitenkin kyennyt ihastumaan mieheenkin (tosin en tuntenut samanlaista halua kuin mitä koen naista kohtaan). Haluaisin edes yrittää eheytyä pois siitä, mitä tunnen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun hän nyt kuitenkin uskovaisille kysymyksen osoitti, niin ennemmin rehellinen Jumalalle..!
Se on, tosiaan, kestävä tie.
Eheytyminen on varmasti mahdollista. Jumalalle kaikki on mahdollista. Itse olen saanut paljon apua Jeesukselta ja olen uskossa olo vuosien jälkeen henkisesti terveempi kuin koskaan. Minulla oli vaikea lapsuus.
Minkälainen suhde sinulla on Jumalaan Ap?
Toimimalla järkevästi ja elämällä naisen kanssa.
Eheytymishaihatukset ovat yksinkertaisten kristittyjen ikivanhoja käsityksiä, joilla voi heittää vesilintua.
Maailmassa on aina ollut homoseksuaaleja ja tulee aina olemaan.
N, hetero, täyspäinen kristitty
No ihan ensimmäiseksi kannattaa lopettaa provoilu AV-palstalla.
Vauvapalsta ei ole paras paikka hakea tukea tässä asiassa. Ihan vakavissani sanon tämän.
Miksi et halua olla lesbo tai bi? Jos suhteessa on vapaaehtoisesti kaksi aikuista ihmidtä, miksi sukupuolella olisi väliä?