Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita 3 vuotiaiden äitejä

13.05.2006 |

Huomenia! Nyt on sopiva aika kirjoitteluun, kun poika katselee Tomi traktoria, mikä onkin lemppari.

Meillä syntymäpäivät lähestyvät ja lähestyvät, tuntuu että suunnittelu kestää... hyvin suunniteltu on puoliksi tehty- siihen on hyvä turvautua. No ei meillä suuria juhlia ole tiedossa ja kaikki tulee kuitenkin eriaikaa, joka on tylsää, aina joku ilmoittaa ettei se päivä sovi ja tullaan muullon ja se muulloin on koska.

Mitä tein kolme vuotiaat touhuilee? Mein poika on vähän toisaikanen, välillä kovinkin itsenäinen ja sitten taas äidin vauva, mistä toisin äiti tykkää. Nytten mää itse kausi ja jotain uhmaa...

Hyvää kesän odotusta ja iloisia äitienpäiviä!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesakuun 16. synttarit! Synttarijuhlat vietetaan ihan omassa porukassa, joka kaikkine serkkuineen, vanhempineen on aina lahemmas 30 ihmista; onneks' asutaan ulkomailla jossa jo lamminta kunnolla ja pippalot pidetaankin puutarhassa! Meilla on tapana viettaa synttareita 10- vuotiaaksi asti, sitten vaan ihan perheen kesken.

Meidan tytto on itsenainen, pukee, syo, vaihtaa vaatteita sata kertaa paivassa (hiukan liioitellen) ihan itse! Ja on kova persoona huutaa ja rayhaa etta saa tavoitteensa tehdyksi selvaksi kaikille( myos isosiskoille) Mutta on minusta myos enemman sottapytty kuin vanhemmat siskonsa saman ikaisina; eika helpolla korjaa jalkiaan!! Olisiko sitten pahnanpohjimmaisen vikaa? Kun kasken korjaamaan tavaroitaan alkaa jalkoihin sattua tai kasiin tai...heh hee tekosyita riittaa! Tietaa mista narusta vetaa.

Pahin uhmaika jo koettiin ja se aitiin takertuminen; onneks' on alkanu helpottaa! Kovasti haaveillaan uudesta vauvasta, joten pitaakin saada hiukan etaisyytta tahan pian 3v kirppuuni!!

Vierailija
2/2 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin suosikkina on tomi traktori, puuha pete ja nyt viimeistä huutoa on kaikki spiderman jutut. Poika sai sellasen spider puvunkin ja ukkelin ; ) Myös nykyään kaikki miekka ja pyssyleikit ovat alkaneet kiinnostaa. Meidän poika varsinainen uhoaja ja sitten kun hänelle uhotaan jotain niin paukahtaa itkuun. Eli kuitenkin herkkä poika ja vaatii paljhon huomiota ja läheisyyttä vielä. Meillä myös 2,5 kuukautinen vauva joten se lisännyt uhmaa. Tahtoo itse paljon ja sitten kun ei joku onnistukaan itse tehtyna niin alkaa raivarit. Lyhyt pinnainen kaveri vai onkohan kaikki 3 vuotiaat? Pukea hän osaisi melko hyvin muttei viitsi väittää vain ettei osaa..Meillä myös tyttö pian 6 v ja hän taas puki hienosti ja halusi itse pukea 3 vuotiaana että taitaa nuo tytöt ja pojat erota melkoisesti pukemis ja vaatetus asioissa.

Vielä nukkuu poika päikkäreitä mutta pärjää myös ilman jos on nukkunut pitkät yöunet eli 12 tuntia mutta jos aamulla kovin aikasin herää eli jos 7 lta herää niin pakko nukkua päikkärit, muuten kiukutellaan iltapäivästä alkaen loppuilta.

Aivan ihania juttuja ja mahtava mielikuvitus pojalla ; )

Yövaippa vielä käytössä muuten kuiva. Yövaippaa kokeillaan tässä kesän mittaan jättää pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla