Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lauantaita KESÄKERTUT : )

13.05.2006 |

Huomenia kaikille!

Kommentit (33)

Vierailija
2/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalat hoidettu, kahvi menossa=)

Lilli: just jotain tohon tyyliin... ehkä vielä Libero 2-4kg yms. Vai oisko liian kenkku pelkkä Newborn...

No joo unohtakaa - mä oon haka kirjottelee lappuja ja mies sitten tuumaa et hyvät ohjeet vielä kun sais käsialasta selvää...

No kohta lähdetään kylämarkkinoille. Saa nähä mitä jalottelu tekee, kun eilen illan ja yön supisti kokoajan. Aina kun kylkeä käänsi maha kovettui. Eipä tässä mitään. Mun oma ajatus olis, et sais tulla koska vaan viikon 37 jälkeen. Eli tunnen suurta kateutta alkukuun odottajia kohtaan, kun teillä on jo se 37.... Voi kun tää aika käy vähiin.

Mionan kuulumisia mä kaipailen ja sitten oon havainnut äitimiian kadonneen kokonaan - HUHUUU mammat kuulumisia kaipaillaan molemmilta. Kumpi ehti ensin vai ootteko vielä yhes koos??

No taas on uusi viikko uudet kujeet...

Lytte ja Masukki 35+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti just taas radalle... kisoihin. Yritti kyllä suostutella mua mukaan, mutta tiedän, että siellä menis koko päivä, enkä jaksa olla jaloillani niin pitkään. Ja aurinkokin varmaan polttas mut karrelle. Ihan ok. menee nyt miehen kanssa, ei se ollut loukkaanutunut kommentistani.... kaipa oli miettinyt päivän aikana sanomisiaan.

[color=red] Illalla havahduin siihen, etten muistanut, milloin vauvi olisi liikkunut. Nukkumaan mennessä sitten ajattelin laskea liikkeet, mutta nukahdin ja arvatkaa heräsinkö yöllä paniikissa... no sitten tunsin vauvin hikan, totesin että ainakin hengissä on ja jäin taas odottamaan liikkeitä, mutta nukahdin taas! Aamulla se sitten römysikin ihan normaaliin tahtiin. Nyt on taas tullu suppareita aina aamusesta... täytynee ottaa taas muutama päivä rauhallisesti.

[color=blue] Mä kans kannatan sitä, että miehellä jättää osan vastuun vauvan tavaroiden järjestelyssä... Ainakin itselle se on ollut niin terapeuttista, että tulee paljon konkreettisempi olo.

Ninni rv 33+3

Vierailija
4/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]

Ihanaa, kun sai nukuttu..Oonkin valvonut koko viikon.. Eileinen sade auttoi !

Lilli: Juuri näin.. Vastuuta! Meillä on auton istuimen kanssa sama homma, Jätän miehelle. Se on oltava ja sillä pitää tulla hakemaan vauva sairaalasta kotiin..

Yhdyn tuonne aiempaan.. Mionaaaa?! Huhuuuuu!! Kiljutaan kimpassa..Hih:)

Aamukahvia välissä.. Jatkuilee..

MariAnn rv34+2

Vierailija
5/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

netti pimennosta kapuan minäkin esille. On se vaan tosi kuinka sitä on tullut riippuvaiseksi tästä kerttusten juttupinosta. lähes viikkoon en ole päässyt juttuja lukemaan ja siitähän on saanut hyvän kärtyämisen aiheen miehelle :D ihanko se sen vika olisi ollu... No, nyt olen sitte lukassut eilisen pinon ja yritän päästä kärryille. Mionaa kovasti huhuilitte, jokos on h-hetki siellä koittanut siis?????

masukille kuuluu täällä hyvää, pallo on pyöreä kuin mikä :) potkuttelua on kovasti. supisteluihin olen jo ilmeisesti niin hyvin tottunut, et neuvolassa th ihmetteli jatkuvaa supistelua jota minä en edes rekisteröinyt. Suppareiden kanssa kun on tullut elettyä jo niin pitkään, et kipeimmät vaan saa huomioni. Vauvan tarjonnasta oli hieman epäilystä neuvolassa, ehdotteli kuitenkin RT... mut katotaan kuulemma ensi viikolla uusiksi ja sit mahdollisesti ultraan komento jos vielä epäselvää.

olen aiemmin murissut neuvolan toiminnasta mut nyt oli hyvä reissu, ilmeisesti yhteinen sävel alkaa löytyä th:n kanssa. viikon välein käyn jatkossa näyttäytymässä kun lähtölaskenta synnytykseen on kuulemma alkanut, hui! eilen illalla tuli oikein haikee mieli, kun mies silitteli masua ja seurattiin masukin potkuharjoituksia. kohta se on ohi, masussa ei enää muljahtele. uskon että liikkeitä voi ikävä tullakkin, mutta tätä varsin tukalaa ja hengästynyttä tynnyrioloa ei.

nyt aamupesuille ja toimintaan...

hassun hauskaa lauantaita kertuille!

Villa ja pallo 34+1

Vierailija
6/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

vieläkö joukkoon kerkeää? :)

Vasta nyt sain aikaiseksi rekisteröityä, vaikka olen kyllä käynyt aika ajoin lueskelemassa teidän kirjoituksia.

Täällä odotellaan eskoista, nyt viikkoja 36+0. Kovasti olen pesänrakennuspuuhissa ollut, tekisi jo mieli päästä hoitamaan pientä. Mutta vielä neljä viikkoa laskettuun aikaan ja " hyvässä" lykyssä olen yhtenä kappaleena vielä juhannuksenakin, joten täytyy malttaa vielä...

Vierailija
7/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet, Fanni ja Kukka...ja Villapallolle Mionasta, juu sillä oli tiistaina aika mahdolliseen käynnistämiseen =0, hui, eikä sen jälkeen ole kuulunut mitään!!

Mä olen pahalla päällä, yllätys, mies lähti heti aamusta korjaamaan tota romu pakettiautoansa. Ei siinä mitään, pitäähän se korjata, mutta ei taas ilmeisesti käynyt pienessä mielessäkään että voisi ottaa esim. pojan mukaansa, kun siellä on muutenkin pari lasta heillä missä sitä autoa korjataan. Aina on itsestään selvää ukolle että kyllä vaimo on kotona lasten kanssa. Ja nyt kun olen ollut jo kotona liki kuukauden, niin kieltämättä olis ihan kiva olla joskus vaikka 2 tuntia ihan yksin. ARGH! Oon ihan kahden vaiheilla laitanko veemäisen tekstiviestin perään vai yritänkö keskustella järkevästi kun herra kotiutuu.

Lapset sotkee solkenaan, kaikki mitä ne ottaa jää myös siihen paikkaan, voi kiesus että hermot menee.....................

Taitaa olla paras että poistun palstalta ja palaan kunnes olen vähän paremmallapäällä.

t. mariadee 33+1

Vierailija
8/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä mihinkään lähtenyt eli yhtenä kappaleena Lytte täällä olen!! Toinen porukka vaan johon kirjoittelen vaihtoi yahoo:n puolelle, joten olen yrittänyt oppia käyttämään sen " hienouksia" . Olen kyllä kanssa käynyt kurkkimassa, josko täällä olisi ensimmäisiä kerttusia jo nähnyt päivänvalon - erityisesti nyt Mionan tilanne mietityttää.

Itselläni on tänään ne maagiset 37 viikkoa koossa. Jos joku muistaa niin minullahan oli supisteluja reippaasti viikolta 26 lähtien ja sitä kesti lähes kymmenen viikkoa. Mutta nyt kun sitten saisi jo jotain tapahtua niin siihen tyssäs. Mietin eilen illalla, että voiko tämä olla totta. Imuroin, pesin lattian ja siivoilin vielä keittiötä kaupan päälle ja ihan hyvä olo vaan oli !! Näinkö meille hätähousu-masuvaavien (Lilli ja ketä meitä oli) mammoille käy, että lopulta täällä viikolla 42 kökitään vielä, kun muut ajaa oikealta ohi. Jos oikeasti pitäisi vielä 5 viikkoa odottaa niin huh huh... Mulla on kyllä ensi viikolla keskiviikkona vielä se kokotsekkaus eli jos vauva on edelleen isokokoinen niin sitten voin joutua käynnistykseen.

Kaappitilasta täällä oli puhetta ja se tuntuu loppuvan aina kesken oli niitä kaappeja kuinka paljon tahansa. Minulla on hoitotason vieressä sellainen Ikeasta ostettu pyörillä liikkuva kaappi, joka muistaakseni riitti esikoisen pienille vaatteille. Mutta nyt siinä tuntuu hyllyt loppuvan auttamattomasti kesken. Samoin esikoisen vaatekaappi pursuaa...

No,nyt kun vointi on kerran näin hyvä niin pitänee vielä laittaa olohuoneen verhot vaihtoon. Olen tuijotellut niitä koko talven ja vaan odottanut että jaksaisin ottaa vanhat pois. Täytyy ottaa nyt kaikki irti kun ei tiedä kuinka kauan olo jatkuu tällaisena...

Minulla taitaa olla vähän varastoitunutta pesänrakennusviettiä, kuten huomaatte, ja kun en ole tähän mennessä päässyt sitä käyttämään niin nyt se ihan pamahtaa käsiin!

Äitimiia rv37+0

Vierailija
9/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Chocolate] Tervetuloa Fannille.(jos muistan nyt nimimerkin oikein)

Eilen illalla tosiaan vielä kävin myöhään lukemassa pinoa,jos vaikka meidän minonasta olis kuulunut jotain. Mutta eipä ollut. Kyllä se taitaa nyt niin olla kerttuset,että sielä on jakauduttu!

Meinasin,eilen etten kerkeis kirjotteleen,mutta täälä sitä vaan ollaan. Mies tuo röhnöttää sängynpohjalla vielä. Mä olin ihan skarppina tossa ysiltä enkä enää jaksanu makella.Nukuin muuten aivan yli hyvin. Mistähän nyt tuulee?

Joku muukin oli ollut huolissaan kun vauva on hiljainen,niin mäkin olin eilen. Tänään aamulla sitten nyytti potkas oikeen kunnolla kylkiluiden alle joten hengissä sielä ollaan. Supistuksia tulee nyt edelleen jonkin verran,mutta ne ei kestä kovin kauaa kerrallaan,onneksi.

Nyt tässä mietin,että pitäisköhän kaupunkiin lähteä kun eilen en pystynyt. Mutta jalat on edelleen ihan hermottoman turvoksissa ja joka askel tekee kipeetä. Jos kävis vain pikaisesti,ettei tule mökkihöperöks

;)

Tänään uskallauduin juomaan kahvia pistkästä aikaa! Katsotaan tuleeko armoton närästys. Onneksi on rennie lähellä. Haen kyllä vielä toisen kupin,se oli niin taivaallista :)

Sateista lauantaita kerttusille,mutta silti hyväntuulista ;)

Lilli81 37+1

Vierailija
10/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Chocolate] Äitimiia musta alkaa tuntuu kans samalle,että me täälä tosiaankin kärvistellään jättimasujen kanssa ja ollaan käynnistyksessä. Apua sekin tapahtuu neljän viikon päästä!

Lytelle ja muille:vois laittaa siihen lappuun tosiaan vaikka niin vaan,että newborn-siinäs ettii marketista vaihtoehtoja :) Hyi mua!

Lilli81 37+1 Taaskin

Vierailija
11/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos Lillille ja Odottavalleparturille vinkeistä allergia oireiden hoitoon. Täytyy käydä apteekissa hommaassa nenäsumutetta ainakin.

Tervetuloa uudet joukkoon, aina mahtuu mukaan.

Viime yö on nukuttu täälläkin hyvin. Aamulla kuuden aikaan kun heräsin niin ihan olin ihan pirteä ja ihmettelin enkö tosiaan ole koko yönä käynyt vessassa.

Ilta oli kyllä yhtä tuskaa. Saunottiin ja touhuttiin alkuillasta miehen kanssa ja sitten olikin semmoinen tunne tuolla alapäässä, ettei tästä mitään tulee. Vessain kun kävin niin ihan tuli mieleen se, kun on kunnon synnytyssuppareita ja pöntöllä pitää istua -ei kivaa, kun tuntuu että muksu tulee väkisin ulos. Niin eilenkin painoi tuonne alas, että mies, kun ehdotti vielä illalla seksiä niin oli sille pakko sanoa, että jos haluat kreikkaan ens viikolla niin ei kannata tai yöllä lähdetään synnyttämään. Aamulla sitten ei mitään " tuntemuksia" missään. Illalla kyllä tuntui että poitsukin oli vähän eri asennossa kun normaalisti.

Mukavat lauantain jatkot kaikille ja pidetään peukkuja, että Mionalla on kaikki hyvin ja kohta kuultaisiin jotain.

Magpie 37+1, sekä typyt 08/2000 ja 05/2002

Vierailija
12/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Fannille lämpimät tervetulotoivotukset!

Mukaan mahtuu.

Tulipa nukuttua, en edes vessassa käväissyt yöllä. Mutta olikin sen verran univelkaa että hyvä näin, kymmeneltä könyttiin ylös. Niin ja mies ehti jo lähteä ajelemaan. Miehet ei nähtävästi ajattele, että ovat PARIsuhteessa, nyt lupautui lähtemään kun kaveri soitti, eikä edes kysynyt että sopiiko. En tarkoita että lupaa pitäisi kysyä, mutta jos esimerkiksi on jotain muuta samana päivänä niin voisihan sitä kohteliaisuutta tiedustella. Itse aina kysäisen, että haittaako jos menen sinne tai tänne.

Niin ja toinen asia (tästä tulee taas tälläinen purkuviesti), mies ei ikinä suunnittele tai sovi mitään yhteisiä menoja.. Eli ei ajattele meitä pariskuntana siinä mielessä. Eli kaikki yhteiset menot pitää mun suunnitella, eli mennäänkö esimerkiksi syömään tai elokuviin. Tai vierailut sukulaisten luona.. Eli jos minä en tekisi tuollaisia päätöksiä (joissa toki aina kysyn miehen mielipidettä), minä istuisin aina kotona ja mies olisi jossain kavereittensa kanssa.

*ärrinmurrin*

Siitä sopiva aasinsilta, Mariadee: Miehet ei ymmärrä selkeääkään vihjausta, niille pitää sanoa suoraan. Eli miehesi ei ymmärrä että voisi ottaa lapsen mukaan, sun pitää sanoa. Varmaan ei mitään sitä vastaan ole, mutta ei vain hoksaa että näinkin voisi toimia..

MIEHET! ARGH!!

No niin, kiitos. Nyt taas helpotti hetkisen.

Täällä muuten vihdoin ja viimein sataa, olikin niin tunkkainen ja pölyinen ilma eilenkin. Raikastuu vähän ja huomenna voisi olla taas mukavan aurinkoinen ilma.

Nyt voisin suunnata kirjastoon, kun en viitsi yksin täällä kotona istuskella.

Mrs.Marple & Rääpäle, rv 36+0

Vierailija
13/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Tänään on taas ollut ihan touhupäivä. Kävin kaupungilla etsimässä muovilaatikostoa kylppärin kaappiin. Löysin sitten kaksi semmoista pienempää. Laitoin tavaroita järjestykseen, jotta kaappiin mahtuu sit vaippoja ym. Siivosin sitten samalla taas siivouskaapin ja keittiön kaapit. Mie rakastan kaikkea organisointia. Tavarat pitää olla siististi, helposti saatavilla ja helposti puhdistettavissa.

Maanantaina jääkin perhevalmennus väliin. Mies on töissä, joten ei huvita mennä sinne yksin. Ens torstaina on ultra ja synnytystapa-arvio. Sen jälkeen on vielä neuvola.

Vauva on vilkas. Liikkeitä tarvii laskee minuutti ja sit on jo kymmenen täynnä.

Voi että kun pikkuinen tulisi äkkiä maailmaan. En enää millään jaksaisi odottaa. Kauhea kaipuu saada vauva syliin.

Rupesin tossa leipomaan vielä sämpylöitä, taidan mennä nyt pyörittelemään niitä.

Tytteli-83 rv 35+3

Vierailija
14/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki Kerttuset kadonneet kesäsateeseen?

Nyt on kirjasto koluttu ja kaupassakin pyöritty ihan riittävästi. Anttilasta ajattelin ostaa harsoja, mutta oli kuulemma ihan loppu.. Niinpä tietysti. Kauan olen asiaa suunnitellut, mutta nyt vasta ehdin/jaksoin/muistin, sitten kävi näin.. On tässä vielä aikaa, mutta edellisestä ajatuksesta toimintaan kesti niin kauan kun kyseessä oli Anttila ja harsot, niin saa nähdä koska intoudun seuraavan kerran.

Ostin muuten meidän Rääpäleelle jo kapioita! Tai miten sen sanoisi, jotain mitä voi ottaa mukaan sitten kun muuttaa ensimmäisen kerran pois kotoa: Vuoden 2006 kalenteripyyhe! Tarjouksessa vain euron, joten eipä ollut suurempi sijoitus. Tarkoitus on kyllä käyttää pyyhettä, mutta sitten annan tenavan mukaan kun muuttaa omilleen, jos maltan.. Ajattelin joskus että olisi kiva olla omalta syntymävuodelta, kun äitiltä sain joskus matkaan vuoden -66 kalenterikeittiöpyyhkeen.

Mies vieläkin reissussa.

Onkohan edes puhelimen tavoitettavissa? Mitä jos synnytys käynnistyy ja mies on jossain metsässä ajelemassa puhelimen kantamattomissa.. Pitää varmaan ottaa puheeksi..

Kylläpäs nyt tänään ärsyttää koko äijä.. Syytetään hormooneja.

Mrs.M, edelleen..

Vierailija
15/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummulassa ollaan, niinku aina lauantaisin, saunomaan on pakko päästä. Kohta onneks oma sauna.......

Tervetuloa Fanni mukaan!

Tänään on tuhlattu rahaa oikein urakalla... Onneks ei oo omasta pussista menny vaan miehen työpaikan " lahjottamia" ... Nauroin miesväelle, et jos ois omat rahat ollu, nii en kyllä ois antanu ostaa 30¿:n JALKAPALLOO.. Just joo.. Itelle sain sandaalit, pojalle verkkapuvun ja lenkkarit... Laskin et vanha tonni meni kevyesti ja vähä yliki...

Aamulla naureskelin sängyssä ku pojat muka niin hiljaa piirti äitille korttia, tai siis poika piirti ja isi " neuvo" ... Ite laitoin pojan vesiväreillä maalaamaan kortit mummuille ja papalleki halus tehä :) . Sama huvitus jatku ku käytiin mummuille ostaan kukat, nii poju valihti äitille: ruusun sijaan sain MARKETAN. Eikä antanu vaihtaa......

Mäkin huolestuin eilen aamupäivällä ku rupesin miettimään millon viimeks oon liikkeitä tuntenu, mut makuulla alko samantien motkiminen... Ja yöllä hirveet bileet päällä vessareissun päälle...

Sit taas mielenkiintonen aihe/kysymys. Oon jo epäilly lapsivedeks mut taitaa kumminki olla valkovuotoo, mutta onko kellään valkovuodon väri vaihtunu ja haju....? Hirveetä alkaa kuvailemaankaan, mut sitä vartenhan tää on...... Vihertävän suuntaan ja haju imelä, pakkohan ne on haistellaki... Jossain luki mun mielestä just siitä hajusta mut se oli lapsiveden hajusta ei valkovuodon. Onneks keskiviikkona neuvola taas....

Vielä oli jotain mut enpä muista enää....

Sateesta nauttimaan!

Suhmura, poju 12/03 ja Napura 36+2

ainii! musta tuli kolmin kertanen täti tänään!!! veljen vaimo pyöräytti aamulla tytön...

Vierailija
16/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän paremmalla päällä nyt mutta vieläkin on mieli maassa. Miehelle raivosin sitten oikein urakalla kun kotiutui, ja mies taas tavalliseen tapaansa oli niiiin marttyyriä, voi argh! Eipä oikeastaan olla selvitelty välejä, mutta mies sentään sanoi että hänenki mielestään olisi hyvä saada keskusteltua asioista eikä kyräillä toistemme selän takana kaiken maailman vit***ksia. Mutta kun on noi lapset koko ajan korvana niin mitäs tässä nyt sitten juttelee.

Nyt se sitten kait taas marttyyrinä leikkii kunnon isää, pelaa palloa lasten kanssa ja pakeni lasten kanssa kaupoille, siis mulle kait jotain ostamaan huomiseks.

Lähdin vielä suutuspäissäni hautausmaalle mummoni haudalle viemään ruusua ja valkovuokkoja, niin itkun määrästä ei tullut loppua, mummo niin rakasti valkovuokkoja ja siellä sitten haudalla vollotin oikein urakalla ja koko ajomatkan kotiin. Eka äitienpäivä siis ilman rakasta mummoa jonka luona asuin koko lapsuuteni. Sitten kun silmät todella punaisina (ja nenä myös) kotiuduin niin eiköhän miehen serkku perheineen suomen toiselta puolelta tullut yllätys visiitille. Kyllä hävetti, olin meinaan ihan karsean näköinen. Onneks vaan käväsivät, mutta kyllä katsoivat mua sen näköisinä että mikähän allerginen reaktio tms tuollakin on!

Missä päin sataa vettä? Täällä Itä-Vantaalla ei ainakaan, ilma on kyllä pilvinen kuten minäkin...

Suhmurako kyseli vihertävästä vuodosta? Mulla oli sellaista myös ja haisi kummalliselle, ja lisäksi iski karsea kutina alapäähän. Hain Canesten kuurin ja vaivat loppuivat, tosin en tiedä oliko varsinaisesti hiivasta kyse mutta auttoipa kuitenkin. Mutta kyllähän lapsivesikin voi olla vihreää, mulla oli esikoisen synnytyksessä, ja se johtui kuulema siitä että vauva oli kakannu " hädissään" kohtuun, eli mä käsitin että oli jonkin sortin hätä vauvalla. Joten toivottavasti ei sellaisesta ole kyse??

Mrs.Marplelle kiitokset sympatioista miesten suhteen, täällä onkin tuntunut olevan monella muullakin viime aikoina erinäisiä vaikeuksia noiden kakslahkeisten kanssa. Kait jotain paniikkia pukkaamassa itse kullekin! Eilen illalla viimeks tuntui ettei tuo mies välitä tuon taivaallista tästä masu-vauvelista, milloin lie edes koskenut mahaan tai kysellyt mitään siitä. Jotenkin sellainen olo kun ihan yksin odottaisin tätä vauvaa. Eroakin jo harkitsin itsekseni, kyllä nyt on niin alhaalla tämä mieli, paree kait häipyä taas pois pilaamasta teidän muiden päivää.

Tulisipa Miona ilmoittamaan jo jotain?

Vierailija
17/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itsekin ihan tosissani miettiny, että olisikohan parempi kasvattaa tämä lapsi yksin.. Eli et ole ainoa..

Mies on edelleen maailmalla, enkä varmasti soita perään että onko tulossa ollenkaan kotiin. Ruokaa piti laittaa jo jokin aika sitten, oli puhe että iltapäivällä grillataan. Nyt on jo kyllä kohta ilta ja maha kurnii..

Niin sateesta, täällä satoi aiemmin runsaastikin, neljän maissa väheni ja enää ei taida sataa. Ainakaan just tässä kohden..

V*tuttaa..

Vierailija
18/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana rauha ja hiljaisuus. IHana sotku ja epäjärjestys.

Mies lähti pojun kanssa viikonlopuksi mummulaan eilen. Olen oikein nautiskellut. Syönyt mitä sattuu ja milloin sattuu. Lähinnä suklaata, karkkia ja sipsiä...Tosin tein kyllä ihan taivaallisen hyvää (ja niiiiiin tavallista) kanarisottoa ja salaattia päivällä. Tai...salaatti on ehkä väärä sana yhdestä tomaatista ja parista kurkkuviipaleesta lautasella ;)

No jokatapauksessa, olen siis syönyt myös oikeaa ruokaa.

Eilen illalla katoin Suomen peliä ja tänään oon sitten ommellut kestovaippoja. Serkkulikka kävi leikkaamassa mulle kesätukan ja olempa pessyt pikkuruiset vauvan vaatteetkin jo valmiiksi. Ne ei vaan taida tuolla ulkona sateessa ihan heti kuivua...vaan eipä ole kiirekkään...

Minuaki on alkanu välillä ärsyttää tuo isäntä. Se on innostunut käymään kuntosalilla, eikä sillä käy vissiin mielen vieressäkään, että jos minä oon eka 8h työpäivän pojan kanssa kaksin kotona niin sitten vielä illalla riemusta kiljuen jatkan samaa rataa 2h kun ukko huhkii salilla...Kun ois ihan nasta itsekin jotain harrastaa edes joskus...Pitää muistaa ottaa asia puheeksi lähiaikoina - kun vauva syntyy, saa kyllä salilla käynnit rajoittua pariin- kolmeen iltaan viikossa eikä siellä todellakaan tartte joka päivä käydä heti töiden jälkeen!

Juuh, ihan hivenen ärsyttää myös se, että isäntä lähti tosiaan pojan kanssa mummoloimaan...Tuossa kun juteltiin puhelimessa, niin rivien välistä kävi ilmi, että miehen siskot ja anoppi ovat ilmeisesti hoitaneet poikaa aika lailla koko päivän - mies on kuleksinut kavereidensa luona...Eikä tuo kuulostanut olevan aivan selvinpäin, vaikka lupasi että pysyy ajokuntoisena JOS tulee lähtö...No, tuskinpa se tulee, ja harvoin se kotopuolessa käy...Noo, pääasia että ne on molemmat poissa " jaloista" . Pitää nauttia tästä rauhasta, tää kun on taas viimene kerta pitkiin pitkiin aikoihin että saan olla ihan yksin kotona.

Eggis rv 36+2

Vierailija
19/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Darkolivegreen] Kaupungilta on palattu ja taas tuli kaikkee kivaa mukaan. Kummilapsille toiselle tuli mekko,alessa hinta 2,50ekee ja pojalle cartoon t-paita 1.50 ekee. Ja tietty mun nyytille löytyi kaikkea kivaa aiva pilkkahinnalla. Itselle hame 2 ekee. Kaikki indiskan alesta. Aivan ihania. Nyt alkaa vauvalle oleen vaateita niin,etten ennen syntymään varmaan mitään enää osta.

Jotain piti kommentoida,mutta unohdin kun kirjoittelu keskeytettiin!

Täälä pohjanmaalla ainakin sataa. Ihanaa,oikein raikas ilma!

Nyytti on kovasti vauhdissa,varsinkin kun just syötiin.

Supisteli kaupungissa oikeen kivasti ja jouduin pysähtymään moneen kertaa ja ottaan henkee. Hyvä niin! Tytteli kans alkaa ilmeiseti oleen kärsimätön, Täälä kans aletaan oleen. Haluis jo vaavin syliin ja haluis päästä hoitamaan omaa nyyttiä.

Mrs.Marple: Paras varmaan että syöt jo jos sitä ukkoo ei ala kuulumaan. Mä en ainakaan odottais! Joskus pitää olla itsekäs,laittakoot itse ruokansa ;) Miehet on sitten ihania,niiden kanssa ei voi elää,mutta ilmaankaan ei tuu mitään. Näin tuumasi mun työkaveri juuri. Tais olla oikeassa:)

Nyt menen laittaa maate kun supistelee

Lilli81 37+1

Vierailija
20/33 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään pesänrakennusviettiä...Kämppä on kuin hävityksen jäljiltä, ja ei kiinnosta yhtään alkaa tekeen asialle jotain...Kaipa se jossain vaiheessa tulee se siivousvimma - nyt ei kyllä haittaa vaikkei huvitakkaan, kun meinaa siivoaminen olla pahimpia suppareiden aiheuttajia.

Eggis taas