Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, elättääkö mies sinut ja perheesi?

Vierailija
27.12.2018 |

Onko Suomessa vielä naisia, jotka elävät nollabudjetilla ja ovat riippuvaisia miehen tilinauhasta?
Itse maksoin aina puolet menoista, opintotuesta, äitiyspäivärahasta, ansiosidonnaisesta ja sitten olikin mentävä töihin.
Mies ei tullut menoissa vastaan ikinä, aina 50-50. Joillakin tuttavilla oli yhteinen pankkitili.
Ymmärtääkseni on yleistä että molemmilla on omat rahat? Kun itse tienasin paremmin, mies oli jatkuvasti lainaamassa, se harmitti..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat samalla alalla ja sama palkka. Ei ole yhteistä tiliä. Mies ei osaa huolehtia raha-asioista yhtään, laskukuoret jäävät avaamatta ja jatkuvasti on hurjia haaveita veneistä moottoripyöriin.

Minä maksan laskut ja pyydän mieheltä puolet. Aina joka kuukausi ne selittelyt että nyt ei oo ku..

Aina joudun maksamaan enemmän ja aina risoo vähän liikaa.

Joo, alkaa tulla kyllästymispiste vastaan..

Vierailija
22/28 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sugarbabe joten päätelkää siitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aina tienattu suunnilleen saman verran ja maksettu eläminen suunnillen tasan. Tai ehkä minä olen maksanut jokapäiväistä elämää enemmän. Siis ruoka, pesuaineet, lasten vaatteet, harrastukset ym. Mies on ostellut autoja jne, mutta niillä minäkin olen ajanut.

Vierailija
24/28 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan bruttona 1.600 enemmän kuin mieheni, joten taitaa olla toisin päin

Vierailija
25/28 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ku haluaa oppia naisten ja miesten töitä niin vanhana on vahva kuin iso tammi.

Hommat hoituu eikä kitistä turhista. Ei lasketa kuka tekee ja mitä. Joustavuutta pitää löytyä luonnostaan. Suuttua ei kannata. Työantajat kiittää.

T. Muori

Vierailija
26/28 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen kuuluu elättää perhe. Minusta on ihana olla kotirouvana ja käydä joka päivä lounaalla, kahvilla, kampaajalla, manikyyrissä ym. Kylpylässä käyn nykyään vain joka toinen päivä, koska kävi niin raskaaksi istua joka päivä porealtaassa. Kiva tulla hoitojen jälkeen kotiin, kun siivooja on siivonnut kaiken ja vaihtanut puhtaat lakanat ym.

Vierailija
27/28 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tienaa hieman enemmän. On laskettu niin, että hän maksaa noin 55% yhteisistä laskuista ja menoista, minä 45%. Suhteessa tulojen suuruuteen maksetaan siis saman verran. Olen tykännyt systeemistä.

Vierailija
28/28 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on elättänyt 15 vuotta. Mutta millään nollabudjetilla en todellakaan elä enkä rahaa kerjää.