Mua niin käy sääliksi tämän kylpylän siivooja jossa olemme
On n 50v hoikka ja pieni nainen. Aina kun oho kulkee on etuhiukset hiestä liimautuneet otsaan kiinni. Onko työtahti niin kova?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
On.
Todella ikävää.
Miksi olette siivoojassa? Muakin säälittää...
Siis olette siinä kylpylän siivoojassa? Käy itseäkin sääliksi.
Mua taas vähän hävettää kun poolboy tuli töihin. Pakko lähteä sisälle altaalta
Muistakaan tipit. Se on siivoustyln ainoa ilo. Nykyään on vaikea nauttia omasta työnjäljestä näillä mitoituksilla.
Kai kysyitte luvan siivojalta ennen kuin menitte häneen? Kuka meni ensin? Montako teitä on?
Montako ihmistä luulet siivoojaan mahtuvan?? Ei ihme jos hänellä on tukala olo.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaan tipit. Se on siivoustyln ainoa ilo. Nykyään on vaikea nauttia omasta työnjäljestä näillä mitoituksilla.
Ei kai suomalaisessa kylpylässä ole tapana jättää tippiä?
Vierailija kirjoitti:
Montako ihmistä luulet siivoojaan mahtuvan?? Ei ihme jos hänellä on tukala olo.
Alan elokuvissa kuulemma jopa kolme samanaikaisesti. Olen ymmärtänyt että ammattiryhmällä ei ole vaikutusta tähän kapasiteettiin, eli se ei ole parempi esim. sairaanhoitajilla tai lääkäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Miksei olisi?
Otsikosta päätellen sinulla tuskin on ainakaan parempi koulutus kuin siivoojalla, jossa jostain syystä olet.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta päätellen sinulla tuskin on ainakaan parempi koulutus kuin siivoojalla, jossa jostain syystä olet.
Lomalla olen ja ei kai koulutuksella ole väliä. Ihan itse maksettu loma on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Miksei olisi?
Ei ole.
On.