Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te onnelliset jotka olette onnistuneet laihtumaan!!!! MITEN ELÄMÄ MUUTTUI?

Tervepainoisen silmin
27.12.2018 |

Olen kuullut, että tervepainoisena makeanhimo ja päänsäryt hellittävät, koska verensokeri tasaantuu. Myös liikkuminen käy "kuin itsestään". Tervepainoinen nainen herättää kuulemma miesten huomion, koska tällaiset naiset ovat harvinaisia nykyään.

Kertokaa meille ylipainoisille jotain muutakin kannustavaa, että jaksamme taas pitää uudenvuoden lupauksistamme kiinni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Verenpaine laskenut

-kuorsaaminen loppunut,

-sokerikoukusta olen päässyt eroon, ei ole himoja mihinkään ruokiin

-nukun hyvin ja tarvitsen unta vähemmän. Olen energinen ja saan aikaiseksi

-syön terveellistä, itsetehtyä ruokaa

-välillä voi herkutellakin, mutta nautin aidosti enemmän terveellisestä ruuasta ja elämästä. Voin hyvin

Laihdutin melkein 20kg. Tsemppiä sinulle ap!

Vierailija
2/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitenkään muuttunut. Tai no, vaatteet vaihtui uusiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut 15 kiloa 16 kuukauden aikana. Paino pitää pudottaa pitkällä aikavälillä vähitellen. Suurin ilonaihe on käydä vaatekaupassa. Laihtuminen vaikuttaa myös jalkoihin. Ennen joulua ostin itselleni tosi hienot korkosaappaat juhlakäyttöön. Tsemppiä ap:lle.

Vierailija
4/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein mitenkään. Olen laihempi, ja vaatekoko on pienempi. Siinä ne muutokset. Liikunta on edelleen syvästi vastenmielistä ja siihen pitää itseni joka kerta pakottaa. Miesten huomiota en saa yhtään nytkään. Yksinäinen olen edelleen. 

Vierailija
5/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloisempi ja reippaampi kuin ennen laihtumista. Ennen myös valvoin myöhään ja nukuin aamulla helposti kymmeneenkin. Nykyään olen nukkumassa ennen puoltayötä ja herään lähes aina viimeistään seiskalta. En tiedä johtuuko tuo laihtumisesta, vai vanhenemisesta, mutta kuitenkin.

Vierailija
6/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kirpparilta ja kaupan alelaareista löytyy upeita löytöjä kun niin harvalle enää menee xs-s koot

-Ns. "oikea ruoka" maistuu mielettömän hyvältä, sokeriherkkuja ei kaipaa

-Olo kevyt, tasapaino ja kehonhallinta hyvät

-Liikkuminen paljon helpompaa ja sitä jaksaa enemmän

T. 22kg 10v sitten laihtunut

Vierailija
7/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet näyttää päällä paremmilta. On kevyempi js raikkaampi olo. Sokeri ja hiilarikoukusta eroon pääseminen. Tavallinen terveellinen ruoka maistuu paremmalta kuin roskaruuat.

Vierailija
8/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä odottaa liikoja. Läheiset kuolevat ja asiat menevät yhä vituralleen.

Vierailija
9/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelisia te, joille normaali "oikea ruoka"on alkanut maistua hyvältä laihduttua. Mulla ei ole maku muuttunut valitettavasti ollenkana, ja minusta terveellinen ruoka on edelleen pahaa tai mautonta. Pystyn toki nyt päättämään syödä sitä arkisin silti, terveyden takia, mutta valitettavasti esim. repsahdusriski varmasti on kaltaisillani suurempi kuin niillä jotka ihan aidosti tykkää siitä terveellisestä arkiruoastakin, eikä niin että "pakko järsiä tätä tylsää ruokaa ettei liho ja sairastu, mutta onneksi viikonloppuna saa vetää rasvamättöä ja karkkia vähän".

Oon laihduttanut 33 kg kahden vuoden aikana.

Vierailija
10/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa paremmin, siis iha kaikkea normaalisa elossa ja liikunnassa!

Olo on kevyempi ja uskaltaa tehdä asioita rennommin,

Ei tartte miettiä mahtuuko johonkin penkkiin istumaan tai kestääkö se, tai mahtuuko joku viereen istumaan vakka autossa jos joudut takapenkille

Laiskemmankin jason jälkeen (jos ei ole lihonut takaisin mahdottomasti) jatkaminen ja niskasta kiinni ottaminen käy kätevämmin.

voi ostaa mieluisia vaatteita normaali kaupoista!

ei tarvi hävetä jos syöt herkkuja tai ulkona !! kukaan ei kiinnitä huomiota

ihmiset kohtelee paremmin ja on ystävällisempiä (tää on ehkä vähän surullistakin tavallaan huomata).

ensimmäisen kerran elämässäni kaikki verikokeen arot, sydänflmit yms. on normaalit!

löysin elämäni miehen, ja tiedän etten sitä olis lihavana löytänyt.

nukun paremmin.

kaiken kaikkiaan elämän ilo on läsnä.

-60kg 2015-2018 aikana.

Miinuspuoliakin on, mutta jätetään ne pois kannustksen takia. Positiivisia juttuja on kuitekin 95% !

Vierailija
11/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vaatteet kuin vaatteet menee päälle, mikä on kiva

-sutjakka ja energinen olo

-syön edelleen herkkuja mutta esim hampurilaisaterian jälkeen sen tuntee ja huomaa kropassa, miten turvottaa jne. Olo ei ole enää niin hyvä herkkujen syönnin jälkeen, kroppa reagoi

- liikkumisesta nauttii eri tavalla, kun lihakset näkyy vähän ja kun on voimaa. Terveellä tavalla sitä voimaa haluaa kasvattaa

- hyvässä kunnossa oleminen on antanut itseluottamusta, mutta ei se mun päänsisäisiä ongelmia ole korjannut. Lisääntyneestä itseluottamusta huolimatta kärsin ahdistuneisuushäiriöstä. Mutta kun liikkuminen on kevyempää, nyt pystyn paremmin toteuttamaan ahdistusta hillitseviä keinoja! Nyt esim tiedän, että voin kävellä 10km joku päivä ja se on ok ja pystyn siihen. Aiemmin en jotenkin uskonut itseeni, että jaksaisin.

- hikoilu ei enää ahdista vaan on sellainen "aah, ihanaa hiki pintaan nyt!" meininki koska tietää et se on terveellistä.

Vierailija
12/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkreettisin ero on, että jaksan nyt harrastaa seksiä päällä ja tunnen itseni samalla kiihottavaksi, kun ei läski lätise miehen päällä.

Vierailija
13/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnelisia te, joille normaali "oikea ruoka"on alkanut maistua hyvältä laihduttua. Mulla ei ole maku muuttunut valitettavasti ollenkana, ja minusta terveellinen ruoka on edelleen pahaa tai mautonta. Pystyn toki nyt päättämään syödä sitä arkisin silti, terveyden takia, mutta valitettavasti esim. repsahdusriski varmasti on kaltaisillani suurempi kuin niillä jotka ihan aidosti tykkää siitä terveellisestä arkiruoastakin, eikä niin että "pakko järsiä tätä tylsää ruokaa ettei liho ja sairastu, mutta onneksi viikonloppuna saa vetää rasvamättöä ja karkkia vähän".

Oon laihduttanut 33 kg kahden vuoden aikana.

Tästä syystä mun mies esim.on päättänyt luopua lihasta kokonaan kuin että söisi sitä silloin tällöin. Se ei halua tavallaan kaivata lihaa ja pitää yllä lihasta tykkäämistä.

Suosittelen rohkeasti esim jättämään kaikki maitotuotteet pois ja esim dieettilimpparit. Kun jätät kaiken maidon pois, huomaat eron puolessa vuodessa et kiloja on lähtenyt vaikket tee muuta. Korvaa maitotuotteet soija-kaura ym tuotteilla. Sit vaan totuttelee uusiin ruokiin. Opettele tykkää vaikka paistetusta ananaksesta ja banaanista tummalla suklaalla karkkipussin sijaan. Itse nykyään esim himoitsen ja rakastan hapankaalia!

Vierailija
14/14 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin vuodessa 10 kiloa. Nyt peilikuva ihmetyttää: missä on mun pömppömaha??!!! Tuntuu myös hassulta miten pienet vaatteet menevät nyt päälle. BMI on nyt 21. Olen tyytyväinen. Yksi ongelma ratkaistu ja saatu pois päiväjärjestyksestä! Elämänhallinta kannattaa, niin rahan, painon kuin muidenkin asioiden suhteen.