Miten jättää mies, joka
sanoo että tekisi itsarin jos ikinä hänet jättäisin? Sairastahan tuo on, mutta mitä jos oikeasti sen tekee ja sitten syytän itseäni loppuelämän hänen kuolemastaan.
Kommentit (23)
Mä jätin. Jokainen on itse vastuussa elämästään. Sinä vain omastasi. Älä kuuntele uhkauksia tai paapo miestä mahdollisen yrityksen jälkeen.
P.s. mun ex ei koskaan sitten tehnytkään sitä
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin joskus noin myös. En olis sitä tehnyt, olin vaan niin riippuvainen miehestä.
Luulis sen miehen tajuavan ettei kannata. Ja jos tekee se ei oo sun vastuulla. Toi on sen keino vaan hallita sua
Pelkään silti että tekisi, masennusta ei ole diagnosoitu mutta voisin melkein sanoa, että olen ainoa hyvä asia hänen elämässään tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin joskus noin myös. En olis sitä tehnyt, olin vaan niin riippuvainen miehestä.
Luulis sen miehen tajuavan ettei kannata. Ja jos tekee se ei oo sun vastuulla. Toi on sen keino vaan hallita sua
Pelkään silti että tekisi, masennusta ei ole diagnosoitu mutta voisin melkein sanoa, että olen ainoa hyvä asia hänen elämässään tällä hetkellä.
Taidat kuvitella vähän liikoja itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat kuvitella vähän liikoja itsestäsi.
Voi olla, mutta on itse niin sanonut, enkä ihmettele miksi.
Ohjaa hänet hoitoon ja jätä heidän käsiin. Olet silloin tehnyt voitavasi ja enempää et voi tehdä. Vai miten itse ajattelit juttua jatkaa?
Voit pyytää häntä hakeutumaan mielenterveyspalveluiden piiriin, mutta se onkin ainoa mitä voit tehdä. Et ole vastuussa hänen päätöksistään, etkä voi uhrata omaa elämääsi hänen takia.
Ps. Usein ne jotka itsemurhalla uhkailevat, eivät ole sitä missään määrin tekemässä. Kyseessä on hallintakeino.
Vierailija kirjoitti:
Ohjaa hänet hoitoon ja jätä heidän käsiin. Olet silloin tehnyt voitavasi ja enempää et voi tehdä. Vai miten itse ajattelit juttua jatkaa?
Kiitos neuvosta ja en tiedä, siksi tämän aloituksen tein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtaa pelkosi. Se on ainoa keino.
Mulle on kans sanottu noin. Mä sanoin vaan etten lähde tuohon leikkiin. Että jos haluaa tehdä itsarin ni tehköön, mutta mun ei ole pakko olla hänen kanssaan.
Soitin myös hänen siskolle ja kerroin tilanteen.
Mies ei tehnyt itsaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet se kehittymisen este ja syy henkisiin ongelmiin?
Vierailija kirjoitti:
Olen sortunut samaan epätoivoon, kun tehtiin eroa. Mies sanoi, että senkus teet mun elämä jatkuu ja sun ei kai sit jatku. Törkeesti sanottu, mutta nyt osaan nauraa sen kommentille.
Yksinäinen mies täällä hei. Olen itse erittäin huono kestämään pettymyksiä ja erotilanteita, mutta selvää on myös se että sinulla/kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta pysyä suhteessa joka ei sinua tyydytä. Esim. masentuneille suunnatussa terapiaryhmässä on tullut kuultua moneen kertaan että kukaan ei ole vastuussa toisen tunteista. Koska olet ilmiselvästi huolissasi, mitä jos erotessa kerrot olevasi aidosti huolissasi hänen hyvinvoinnistaan?
Itsensä lopettamisella uhkaaminen on tavallaan sukua uhkaukselle väkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet se kehittymisen este ja syy henkisiin ongelmiin?
Voi olla, mutta sanoisin että hänen ongelmansa johtuvat hänen työstä ja perheestä. Itse olen kannustanut häntä jo muutaman vuoden, mutta nyt olen itse jo ihan uupunut tähän.
Tyyppi on saanut juuri sen reaktion mitä halusikin, eli hän on voittanut tämän erän. Nyt hän tyytyväisenä myhäilee ja pompottaa sinua miten haluaa tällä uhkauksellaan ja sinähän pompit, koska muutakaan et osaa.
Molemmat olette siis yhtä tyhmiä ja sinä vielä tyhmempi, jos nyt juttuun mukaan täysillä menet. Fiksuna pesisi kätesi koko tyypistä mahdollisimman pian ja et enää ikinä sanoisi tyypillä sanaakaan, etkä muutenkaan stalkkaisi häntä ollenkaan. Et voi pelastaa kaikkia ressukoita, vaikka kuinka yrittäisit.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen mies täällä hei. Olen itse erittäin huono kestämään pettymyksiä ja erotilanteita, mutta selvää on myös se että sinulla/kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta pysyä suhteessa joka ei sinua tyydytä. Esim. masentuneille suunnatussa terapiaryhmässä on tullut kuultua moneen kertaan että kukaan ei ole vastuussa toisen tunteista. Koska olet ilmiselvästi huolissasi, mitä jos erotessa kerrot olevasi aidosti huolissasi hänen hyvinvoinnistaan?
Itsensä lopettamisella uhkaaminen on tavallaan sukua uhkaukselle väkivallasta.
Kiitos tästä. Olen ilmaissut huoleni hänelle useaan kertaan ja hän aina vastaa tyyliin "mulla on kaikki hyvin niin kauan kun oon sun kanssa"
Puhu hänen äitinsä kanssa. Pahinta olisi, jos hän tekisi jotain, etkä olisi kertonut hänen vanhemmilleen.
Antaisin narun ja sanoisin morjens.
Entinen naapuri hoki tuota mutta hengissä taitaa olla vieläkin.
Se on narsisti ja yrittää hallita tolla uhkailulla. Ei ajanu miunkaa eksä rekkaa päi,vaikka uhos😂👌