Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku on maksanut mun luottokorttivelan ja laittanut mun tilille 40 e

Vierailija
27.12.2018 |

Vielä viikko sitten oli luottovelkaa 248,95 e ja ohjelmoin sen menemään 31.12 kokonaisuudessaan käyttötililtä. Tuolloin tilin saldo oli 26,06 e. Olen ollut käyttötiliä käyttämättä ja tehnyt sen sijaan pikkuostoksia luottokortilla. Tänään käyttötilillä oli 60,06 e ja 6 euron palvelumaksuveloitus.

Kuka olet? Miten tämä on mahdollista? Kukaan ei varmasti tiedä luottotilini numeroa..
Joudun perumaan luottokorttivelan maksun nytten sitten!

Mystistä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tililllä myöskään näy panoa kenenkään toimesta. Mitä tää oikein on?

Vierailija
2/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahja hyväntekijältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta onhan tämä nyt outoa...

Vierailija
4/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tilillä ei näy panoa, mutta rahaa silti laitettu, kirjoitetaan hyväntekijä isolla: Hyväntekijä...

Vierailija
5/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä peru mitään, voi olla ihan virhe vaan.

Vierailija
6/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit laittaa hyvän kiertämään ja tehdä jotain hyvää itsekin!

Vierailija
7/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan sellaista että voiko pankki/luottokunta veloittaa minua jälkikäteen, jos huomaavat jonkun fiban käyneen...?

Vierailija
8/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilillä ei näy panoa, mutta rahaa silti laitettu, kirjoitetaan hyväntekijä isolla: Hyväntekijä...

...tuolta ylhäältä...

Vierailija
9/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pankista jo nyt suoraan, niin ei vaivaa.

Vierailija
10/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korttisi on peruttu ja saat loppulaskun perimiskuluineen paperilla myöhemmin.

Vierailija
11/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yep. Tuntuu vaan erikoiselta, että kahteen täysin eri (jopa eri maiden) rahalaitokseen ilmaantunut vastaavanlaiset bugit...

Ainoa bugien ulkopuolinen vaihtoehto olisi, että joku näkee tilitietoni ja sitä kautta luottotilinumeron. Mutta luottotiliä oli ensin lyhennetty 109 eurolla, sitten loput 139 euroa..

Vierailija
12/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan sellaista että voiko pankki/luottokunta veloittaa minua jälkikäteen, jos huomaavat jonkun fiban käyneen...?

Voivat ja veloittavat, tietenkin!

Vierailija
13/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vaatia palautusta, joten nyt ei kannata tuhlata.

Vierailija
14/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yep. Tuntuu vaan erikoiselta, että kahteen täysin eri (jopa eri maiden) rahalaitokseen ilmaantunut vastaavanlaiset bugit...

Ainoa bugien ulkopuolinen vaihtoehto olisi, että joku näkee tilitietoni ja sitä kautta luottotilinumeron. Mutta luottotiliä oli ensin lyhennetty 109 eurolla, sitten loput 139 euroa..

Voi olla jonkun kaupan järjestelmässä ollut häiriö tai muuta. Ei vian tarvitse olla iso.

Vierailija
15/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vaatia palautusta, joten nyt ei kannata tuhlata.

Joo, no itseasiassa kaikki tapahtumatkin hävinneet edellisen velan kuittaamiseen jälkeen. Autonkin tankkasin koko tankin täyteen, mutta ei näy tapahtumaa...ei myöskään ravintolaruokailut 3 kpl.

Oottelen vielä hetken, että alkaa ilmestyä käyttötilille saldon turvottajan nimi ja luottotilin tapahtumiin kans päivitys...

Vierailija
16/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ihmettelen!

Oletin ensin, että luottoyhtiö ”piilottanut” avoimen saldon, jotta voivat lätkäistä sille korkoa ennen kuin ehdin maksaa velkaa pois, mutta kun outoa saldon elämistä tapahtuu täysin eri rahalaitoksessakin, niin enpä tiiä mistä on kyse....

Vierailija
17/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tililtäni veloitettiin toisen henkilön puhelinkuluja noin 9 kk.  Pankki ilmeisesti laittanut virheellisen tilinumeron ja siksi veloitus minulta.  Operaattori oli sama ja siksi en huomannut, katsoin vain, että taas on mennyt puhelinlasku.  No sitten pankki tilitti minulle tililtäni maksetun summan.  Tämä tapahtui noin 20 vuotta sitten.  En tiedä onko nykyisin mahdollista.  Tottakai pankki veloitti summan siltä, jonka puhelinlaskut oli veloitettu minun tililtäni.

Vierailija
18/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

virheitäsattuu kirjoitti:

Aikoinaan tililtäni veloitettiin toisen henkilön puhelinkuluja noin 9 kk.  Pankki ilmeisesti laittanut virheellisen tilinumeron ja siksi veloitus minulta.  Operaattori oli sama ja siksi en huomannut, katsoin vain, että taas on mennyt puhelinlasku.  No sitten pankki tilitti minulle tililtäni maksetun summan.  Tämä tapahtui noin 20 vuotta sitten.  En tiedä onko nykyisin mahdollista.  Tottakai pankki veloitti summan siltä, jonka puhelinlaskut oli veloitettu minun tililtäni.

Voihan se tosiaan olla, että luottoyhtiö laskuttanut joltain toiselta nuo minun ostot, mutta kun perinteistä laskua ajatellen velka on kehittynyt vasta kahden viime viikon aikana ja yhtäkkiä joulukuun kaikki tapahtumat kadonneet lukuunottamatta 4.12 suorittamaani edellisen velan kuittausta. Uusinta laskua ei ole siis voitu vielä edes laatia (tulee kerran kuukaudessa, aina kuun puolivälissä).

Kuviota hämmentää entisestään aivan toiselle tilille, aivan toiseen pankkiin ilmestynyt ”haamu 40 e”.

Lisäksi mitä järkeä on tollasissa ”pikkusummissa”. En ole pa, joten ei nyt suuresti vaikuta maksoi joku ne tai ei..siksikin oudoksuttaa.

Vierailija
19/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä nostin enemmän käteistä, oli tilillä usein ylimääräistä, silloin kun rahat alkoivat muuten olla vähissä. Ikinä ei näkynyt mitään erityistä toimintaa. Nykyään ilmiötä ei esiinny.

Olen kuullut tästä muiltakin.

Vierailija
20/30 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vielä nostin enemmän käteistä, oli tilillä usein ylimääräistä, silloin kun rahat alkoivat muuten olla vähissä. Ikinä ei näkynyt mitään erityistä toimintaa. Nykyään ilmiötä ei esiinny.

Olen kuullut tästä muiltakin.

Mitään luottoliikennettä ei minulla siihen aikaan ollut.- ed

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi