Voinko olla pikkutyttö 30-vuotiaanakin?
En halua aikuistua. Haluan vieläkin tuntea itseni pikkutytöksi, pukeutua mekkoihin, vaaleanpunaiseen, pitää unilelua kainalossa öisin ja pitää kaikesta hempeästä ja söpöstä. Tykkään myös kun mies kutsuu minua pikku tytökseen. Onko minussa jokin vialla kun en halua hyväksyä sitä, että minun täytyisi olla asiallinen aikuinen?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla. Hopeaketut tykkää 30-vuotiaista varhaiskeski-ikäisistä pikkutytöistä.
Kuinka vanhoja hopeaketut ovat?
45+
Voiko miehesi olla pikkupoika, joka tykkää leikkiautoista ja vrum vrum- koneista? Ja joka tykkää, kun kutsut häntä pikku pojaksesi?
Vierailija kirjoitti:
Voiko miehesi olla pikkupoika, joka tykkää leikkiautoista ja vrum vrum- koneista? Ja joka tykkää, kun kutsut häntä pikku pojaksesi?
Jos nainen ei ole itse pikkutyttö niin voihan tämä toimia? Pikkutyttönainen taas tarvitsee isällisen miehen.
Minusta jokainen saa tykätä mistä tahansa väreistä ja söpöilyistä ihan vapaasti eikä se ole mikään huono asia, päin vastoin.
Sen sijaan aikuisten asiat pitää hoitaa. Työt ja raha-asiat on hoidettava, kämppä siivottava, lapset, lemmikit ja vanhenevat vanhemmat hoidettava asianmukaisesti ja yleisesti toimittava yhteiskunnan normaalien tapojen mukaan.
Voit mennä pulkkamäkeen, laulaa lasten lauluja tai pukea barbeja, mutta älä kiipeä koulun katolle, heittele lumipalloja ohikulkijoiden päälle tai hypi naapurin kukkapenkissä.
Tietenkin! Itse makoilen sängyssä nytkin pehmolelu kainalossa.
N27
Minulle kelpaisi tuollainen 30v tytteli.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugar Daddyt tykkäävät Lolitoista
Voinko olla Lolita? Olen 31v
Voit
Mikä ihmeen lolita?
Stanley Kubrickin ohjaama elokuva vuodelta 1962.
Netti on pullollaan aikuisten naisten kuvia, missä pitävät saparoita ja hello kitty-pikkuhousuja joten tuskin olet ainut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 25v lolita. :)
Missä voisin tutustua sinuun?
M45
Tämä on niin tätä päivää.Halutaan keski-ikäiseksi asti leikkiä teiniä venyttämällä mm opiskelua.Pukeutuminen teinimäistä ja hiukset kuin pikkutytöillä kaikenmaailman palmikoilla ja pinneillä
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin tätä päivää.Halutaan keski-ikäiseksi asti leikkiä teiniä venyttämällä mm opiskelua.Pukeutuminen teinimäistä ja hiukset kuin pikkutytöillä kaikenmaailman palmikoilla ja pinneillä
Eikö olekin ihanaa? Meistä miehistä ainakin on.
Kuulostaa lähinnä pelottavalle. Mikä meni lapsuudessa noin pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelut voivat venyä... mutta tuollainen pikkutytöttely on lähinnä sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelut voivat venyä... mutta tuollainen pikkutytöttely on lähinnä sairasta.
Miksi sairasta?
Helposti voi. Vielä yli 6-kymppisenäkin. Mihin se sisäinen lapsi häviäisi? Nyt onkin mukavaa lastenlasten kanssa ☺️
Kuinka vanhoja hopeaketut ovat?