Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen, miksi olet sinkku?

Vierailija
26.12.2018 |

Kiinnostaisi tietää se, miksi kaikkien kauniiden ja muutenkin ”hyvien” naisten oletetaan olevan varattuja. Kerro siis sinä kouluttautunut ja kaunis, yli 30-vuotias nainen syysi sinkkuuteesi.

Itse luulen syiksi ujouteni sekä nirsouteni miesten suhteen. En uskalla itse lähestyä kiinnostavia miehiä ja minua lähestyvät useimmiten minun makuuni liian tyhmät (joskin hyvännäköiset) miehet.

Teen töitä yksikseni enkä liiku baareissa. Netissä olen törmännyt lähinnä miehiin, jotka eivät livenä löydä seuraa.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vaa löytänyt ketään sopivaa. Elämäntapatyötön, himoharrastaja, mykkä, persaukinen, hyväkskäyttäjä, casanova, hypokondrikko. Siinä mun 6v sinkkuajan kokelaat, eiköhän oo paras olla yksin.

Vierailija
42/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alle 30, en mitenkää erityisen kouluttautunut mut kai ihan kaunis :D

-Oon erakkoluonne, viihdyn yksin

-Ei oo kaveripiiriä tms mitä kautta tutustuis ihmisiin

-En oo aktiivinen nettideittailija

-Harrastuksissa keskityn harrastamiseen, en ihmisten kattelemiseen

-Mul on koulua ja töitä, ei oo useinkaan aikaa miettiä mtn miehiä tai suhdetta

-On muutamia huonoja kokemuksia miehistä, joten on sillee suht negatiiviset oletukset jotenkin täl hetkellä

-En käy baareissa

-Oon hitaastilämpiävä

-En kiinnostu kaikista

-Työpaikoillani 98% ihmisistä on naisia. :D

-Oon ujo/erilainen uusien ihmisten kanssa kun oikeasti jos tunnen :D

Riittikö??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille naiselle maailma on avoin, ystävällinen, ja auttava. Ainakin miesten puolelta.

Ruman naisen elämä on kuin keskivertomiehen elämä, kaiken eteen pitää tehdä töitä, mitään ei saa ilmaiseksi.

-kyllähän miehet maksaa rumillekki naisille? :DD ainaki jos niis on ees jtn naisellisia piirteitä, esim pukeutuminen, hiukset, perse, tissit, treenattu kroppa, täytetyt huulet yms yms. :DDD

Vierailija
44/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku koska en jaksa sitä kyttäämistä ja mustasukkaisuutta enää. kaksi edellistä suhdetta oli ihan tarpeeksi tähän elämään. Tästä viimeisestä suhteesta erosin, kun mies kokeili auton konepeltiä onko lämmin. Se riitti minulle kaiken paskan lisäksi.

Vierailija
45/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkuna siksi, että en pidä seksistä. Suhteessa ollessa sitä täytyy silloin tällöin harrastaa mikä taas luo minulle ison stressin. Pidän muuten kyllä läheisyydestä ja romantiikasta.

En ole enää muutamaan vuoteen katsellut ympärilleni, koska todennäköisyys löytää kaltaiseni ihminen on olematon. Mielummin elän yksinäisyyden tunteessa kuin stressissä parisuhdeseksin takia.

Veikkaan että sulla on otsatukka ja pukeudut isoihin hameisiin ja olet jossain järjestössä pätemässä varpusten puolesta.

Vierailija
46/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pari kk sitten lasteni isästä.

Olen ihastunut työkaveriini, mutta en kehtaa tehdä aloitetta, koska pelkään että hän omistaa mikropeniksen tai muun sukupuoliongelman, on siis about 45-v ymmärtääkseni poikamies.

Ja mun hoidettu kohdunkaulansyöpä aiheuttaa ongelmia yhdynnässä ja en taatusti halua enää ikinä hpv-infektiota keneltäkään.

Vierailija
47/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on tietysti katsojan silmässä.

Itselläni syy sinkkuuteen on huonot kokemukset. Olen vähän introvertti, en lähesty miehiä. Tuntuu että minua lähestyvät ne kaikista röyhkeimmät tyypit jotka ovat itsevarmimpia ja oppineet hurmaamaan. Valitettavasti he ovat osoittautuneet itsekkäiksi, keskenkasvuisiksi, päihdeongelmaisiksi tai muuten aika kamaliksi ihmisiksi.

Hyviäkin kokemuksia on toki ollut, mutta huonot niin kamalia että mieluummin olen yksin kuin riskeeraan enää mielenterveyteni.

Vierailija
48/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on tietysti katsojan silmässä.

Itselläni syy sinkkuuteen on huonot kokemukset. Olen vähän introvertti, en lähesty miehiä. Tuntuu että minua lähestyvät ne kaikista röyhkeimmät tyypit jotka ovat itsevarmimpia ja oppineet hurmaamaan. Valitettavasti he ovat osoittautuneet itsekkäiksi, keskenkasvuisiksi, päihdeongelmaisiksi tai muuten aika kamaliksi ihmisiksi.

Hyviäkin kokemuksia on toki ollut, mutta huonot niin kamalia että mieluummin olen yksin kuin riskeeraan enää mielenterveyteni.

vastaan vaikka ihan vaan perus nätti meikeillä olenkin.

Ylläolevaan ei oikeastaan ole juuri lisättävää. Tosin lähestyin tinderin kautta, mutta osoittautui aika epäonnistuneeksi kokeiluksi niin lopetin. Niin ja ne harvat hyvät tyypit, jotka ovat osuneet kohdalle, ovat olleet sitten täysin epäsopivia muuten esimerkiksi tulevaisuuden haaveiden kanssa jne.

Vierailija
49/59 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkkuna siksi, että en pidä seksistä. Suhteessa ollessa sitä täytyy silloin tällöin harrastaa mikä taas luo minulle ison stressin. Pidän muuten kyllä läheisyydestä ja romantiikasta.

En ole enää muutamaan vuoteen katsellut ympärilleni, koska todennäköisyys löytää kaltaiseni ihminen on olematon. Mielummin elän yksinäisyyden tunteessa kuin stressissä parisuhdeseksin takia.

Mielenkiintoista, itse olen enemmänkin päin vastoin sinkku siksi, että saisi sitä seksiä. En ole toistaiseksi tavannut miestä, joka parisuhteessa jaksaisi seksiä harrastaa tarpeeksi. Alkuhuuman jälkeen väsyvät aina. Nyt olen (seksi)suhteessa miehen kanssa joka kyllä jaksaa.

Asiaan, arvostan että ei-seksuaaliset ihmiset eivät - kuten ei kenekään muunkaan pitäisi - teeskentele suhteessa läheisyyden takia vaan ovat sitten yksin jos ei koe tarvetta seksiin.

Vierailija
50/59 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua ärsyttää se lähtökohtainen oletus, että kaikki naiset haluavat parisuhteen ja yksin ovat vain ne, jotka eivät rumuutensa vuoksi miehille kelpaa. On loukkaavaa, että ulkonäköni nähdään pääomana, joka määrittelee markkina-arvoni. Patriarkaalisessa kapitalistisessa järjestelmässämme tämä on valitettavasti normi ja nykyään vastaava ulkonäön mukaan arvottaminen pätee myös miehiin.

Tämän ketjun lisäksi noin 99% palstan muusta sisällöstä tukee näkemystäni.

T: kaunis antropologi

Vierailija
51/59 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin kihlatustani puoli vuotta sitten, olen 31. Yllätyin aika paljon, sillä kun olin nuorempi, olivat miehet jatkuvasti vonkaamassa seksiä. Nyt kun tapaa jonkun mukavan, kivan miehen, jonka kanssa voisi perhettäkin miettiä, pelästyvät kun puhe kääntyy seksiin. Ehkä olen ollut liian hyökkäävä (kevät ja hormoonit) mutta parisuhteessa ei loppuaikoina juurikaan seksiä ollut niin paineita on..Olen sanonut haluavani lapsia mutta sanonut myös, että olen käynyt jo juttelemassa niiden hankkimisesta yksin, joten tuskin on siitäkään kyse. Kauniiksi kyllä kehutaan ja ihanaksi ja mitä vielä mutta mitään ei tapahdu, jos nähdään. 

Vierailija
52/59 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Miksi kaltaisesi upea ja fiksu nainen on sinkku? Luulisi sulla olevan ottajia. ”

Ehkä siksi kun niitä upeita ja fiksuja miehiä ei kasva puussa. Ei riitä, että joku vaan ottaisi, on vähän muillakin asioilla merkitystä.

Vierailija
53/59 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Miksi kaltaisesi upea ja fiksu nainen on sinkku? Luulisi sulla olevan ottajia. ”

Ehkä siksi kun niitä upeita ja fiksuja miehiä ei kasva puussa. Ei riitä, että joku vaan ottaisi, on vähän muillakin asioilla merkitystä.

Mullekin on sanottu että ottajia varmaan olisi. No joo, oishan niitä mutta kun en pysty ihastumaan niin aika nihkeä suhde siitä tulisi jos jonkun kanssa puoliväkisin alkaisi suhteeseen.

Vierailija
54/59 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minua ärsyttää se lähtökohtainen oletus, että kaikki naiset haluavat parisuhteen ja yksin ovat vain ne, jotka eivät rumuutensa vuoksi miehille kelpaa. On loukkaavaa, että ulkonäköni nähdään pääomana, joka määrittelee markkina-arvoni. Patriarkaalisessa kapitalistisessa järjestelmässämme tämä on valitettavasti normi ja nykyään vastaava ulkonäön mukaan arvottaminen pätee myös miehiin.

Tämän ketjun lisäksi noin 99% palstan muusta sisällöstä tukee näkemystäni.

T: kaunis antropologi

Samoin iltapäivälehtien viihdeuutiset. Milloin ketäkin julkkisnaista ollaan nostamassa huomion ja ihailun kohteeksi juuri ulkonäön perusteella.

Vierailija
55/59 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, miten kauneus liittyy kysymykseen? Olen itse ihan tavallisen perusnäköinen nainen ja saisin varmasti miehen, jos haluaisin. Mutta en halua, enää. Tuskin ajattelisin eri tavalla, vaikka olisin kauniskin?

Kaikki eivät halua parisuhdetta. Ei se ulkonäkö asiaan mitenkään liity.

Vierailija
56/59 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan sinkku, mutta en tahtonut saada lapsia kovin vanhana ja siksi sitouduin jo alle 30 v. Oli helppoa löytää halukkaita miehiä, mutta en pitänyt kiirettä, niinkuin jotkut teki. Jotkut naiset tuntuvat ajattelevan, että heidän parasta ennen päiväys on joskus 16-20 v, kun keräilevät jo nuorena kokemuksia. Hyi hyi, olin niin paljon valikoivampi! Silti kaverit pelkäsivät, että vien heiltä miehet, vaikka tahdoinkin vain yhden, mutta  parhaan miehen. Mies ei liikkunut samoissa porukoissa;)

Vierailija
57/59 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti kaipaa toista ihmistä vierelleni. Pärjään yksin hyvin. En kaipaa läheisyyttä sillä tasolla. Minulla on paljon kavereita, tämä riittää. En halua lapsia. Jos jotain en osaa, minulla varaa palkata ihmisiä hoitamaan näitä asioita puolestani. En ole rikas, mutta sen verran on, että voin suht. uusi auto ostaa, kivan asunnon maksella, matkustella, harrastaa ja syödä hyvin.

Vierailija
58/59 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin minun kirjoittama!

Vierailija
59/59 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hyvin itsellinen ja viihdyn hyvin myös yksinkin. Jotenkin mun on aina ollut hyvin vaikea keksiä mitä parisuhteelta edes toivoisin tai tarvitsisin, sillä hyvin harva ihminen tuo elämääni lisäarvoa. Potentiaalisen kumppanin pitäisi herättää todella voimakas ihailu ja rakastumisen tunne, mutta tällaisia yksilöitä tulee vastaan erittäin harvoin. Toisaalta sitten kun näin käy, tämä voimakas tunnereaktio aiheuttaa minussa myös ahdistuneisuutta ja pelkoa. Tästä syystä suhteet ovat minulle hyvin kuluttavia ja uuvuttavia. Olenkin pikkuhiljaa tullut siihen tulokseen, että mun on parempi elää sinkkuna ja keskittyä ystäviini ja perheeseeni. Seksuaalisuuttani voin toteuttaa fbw-suhteissa, joita minulla on ollut lähes aina sinkkuna ollessani (en pidä yhdenillanjutuista). Lapsia en ole koskaan halunnut, joten painetta hakeutua parisuhteeseen ei tule siltäkään suunnalta.