Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis nainen, miksi olet sinkku?

Vierailija
26.12.2018 |

Kiinnostaisi tietää se, miksi kaikkien kauniiden ja muutenkin ”hyvien” naisten oletetaan olevan varattuja. Kerro siis sinä kouluttautunut ja kaunis, yli 30-vuotias nainen syysi sinkkuuteesi.

Itse luulen syiksi ujouteni sekä nirsouteni miesten suhteen. En uskalla itse lähestyä kiinnostavia miehiä ja minua lähestyvät useimmiten minun makuuni liian tyhmät (joskin hyvännäköiset) miehet.

Teen töitä yksikseni enkä liiku baareissa. Netissä olen törmännyt lähinnä miehiin, jotka eivät livenä löydä seuraa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää se, miksi kaikkien kauniiden ja muutenkin ”hyvien” naisten oletetaan olevan varattuja. Kerro siis sinä kouluttautunut ja kaunis, yli 30-vuotias nainen syysi sinkkuuteesi.

Vastaavan tasoisia miehiä ei yksinkertaisesti ole yhtä paljon. Sen seurauksena on sitten toinen kierros, jolloin on jonkun toisen naisen vuoro saada olla sen miehen kanssa.

Vierailija
22/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, koska en halua seurustella. Ei parisuhde ole kaikille mikään tavoitetila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta saada miesvauvaa riesaksi arkeen. Elämä on liian mukavaa vapaana yksin.

Vierailija
24/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy minulle on netin aikaansaama negatiivinen kuva miehistä. Ylilauta, jodel, av ynnä muut ovat täynnä niin kamalia tapauksia, että en halua ottaa riskiä, vaikka tiedän valtaosan miehistä olevan hyviä.

Vierailija
25/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tarpeekseni parisuhdepaskasta, joten ei voisi vähempää kiinnostaa. Yhtäkkiä siitä ei tule mieleen mitään positiivista, joten parempi yksin.

Vierailija
26/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut 2 v sitten lasten isästä ja ikää 37v. Olen sinkku, vaikka mahdollisuuksia vakavaan parisuhteeseen olisi ollutkin, koska olen kerran sen avioliiton kokenut ja nyt kun elämä on sujuvaa ja mukavaa "yksin" (lapset toki vuoroviikoin onneksi) niin ei oikein kelpaa muu kuin se täydellinen kumppani. Ja täydellisyydellä tarkoitan täydellistä tunnetta/rakkautta, ei täydellistä ulkonäköä tai muutakaan tiettyä ominaisuutta.

Netissä vastaan on tullut juuri näitä, jotka eivät muille kelpaa tai sitten eronneita isiä joilla on kauhea kiire uuteen liittoon. Moni 40-50v poikamies on osoittautunut kyvyttömäksi kuuntelemaan, joustamaaan omista periaatteistaan (ihan siis pienistäkin, tyyliin mitä katsotaan TV:stä) ja ylipäänsä näkemään asioita muusta kuin omasta näkökulmastaan. Parempi yksin kuin huonossa seurassa. Viihdyn yksin aika hyvin, jos en viihtyisi, olisin varmaan jo "ottanut" jonkun.

Vierailija
27/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, koska haluan omaa aikaa ja on omia menoja. En kaipaa parisuhdetta ja haluan asua yksin. Pokailijoille sanon seurustelevani naisen kanssa, niin he jättävät heti rauhaan, vaikka sanovatkin etttei olisi ikinä uskonut että on naisiin päin. Minulla on kyllä mies, joka hoitaa tarpeeni sängyssä ja hän ei myöskään halua parisuhdetta. Olemme tunteneet toisemme ala-asteelta asti ja sama kaveripiiri edelleen. Erottiinkin aikoinaan lähes samaan aikaan. Molemmat ollut sinkkuina jo 9 vuotta ja 8 vuotta ollaan oltu seksisuhteessa. Pelkkää seksiä ei ole ja käymme elokuvissa ja syömässä. Mitä nyt kaverit tekee yhdessä, mutta emme näe jatkuvasti emmekä ole päivittäin tekemisissä puhelimella. Tämä elämä sopii meille molemmille täydellisesti. Yksi sääntö meillä on. Ei muiden kanssa sänkyyn. Molemmat elää muuten täysin vapaata elämää.

N 42

Et ole sinkku, vaan parisuhteessa. On mies, joka kanssa vakituisesti seksiä, elokuvia, ravintolailtoja ja uskollisuudenvala. 

Vierailija
28/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
29/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan liian introvertti parisuhteeseen. Työelämä ja läheiset vievät kaiken sosiaalisen energiani. Viihdyn oikein hyvin vain kissani kanssa. Mukaville ja kiinnostaville miehille ei riitä, että nähtäisiin pari kertaa vuodessa. 

Minulla on tismalleen sama tilanne. En millään jaksa jotakin parisuhdetta tässä vielä. Viihdyn yksin.

Vierailija
30/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska voin.

Vierailija
31/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan olla sinkku.

Erosin juuri kymmenen vuoden suhteesta, ja nautin täysin rinnoin omasta elämästäni. En välttämättä enää halua lainkaan perinteiseen, yksiavioiseen suhteeseen jossa pitäisi asiakin yhdessä.

Vierailija
32/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi sen näkee miten naisten syyt sinkkuuteen ovat aina joko se ettei halua parisuhdetta tai se että on liian kranttu. Vahvistaa entisestään naisten vahvaa asemaa parisuhdemarkkinoilla ja heidän vaativuutta. Eikä siinä, saakin olla vaativa.

Vierailija
33/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmännyt liian moneen pervoon.

Vierailija
34/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vain "sulla on tosi upea perse ja isot tissit"-miehiä. On mulla muutakin, mutta sitä ei ole kukaan huomannut. Siksi sinkku.

Vierailija
35/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-v. sievänpuoleinen (kasvoista nätiksi kehuttu ja pitkä, mutta romuluinen ja ylipainoinen) nainen täällä, englannin maisterin tutkinto, mutta matalapalkka-alalla burn outin ja sitä seuranneen masennuksen jäljiltä.

Ottajia tuntuis olevan, mutta minun kaikki tarmoni menee työn ja arjen pyörittämiseen. Tämän lisäksi ja ehkä tärkeimpänä syynä miehet eivät jaksa enää kiinnostaa (yksi pitkä suhde miehen kanssa takana) seurustelumielessä, naiset kyllä kiinnostaisivat (yksi vuoden suhde naisen kanssa takana), mutteivat niin paljon, että jaksaisin ryhtyä seurustelemaan. Sinkkuus on mukavaa :3

Vierailija
36/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea saada mies muokattua sellaiseksi kuin haluaisin. Jos ei mies muutu, onhan itsekäs ja jos muuttuu, on hän tahdoton lapanen. Tavoitteet miehen suhteen ovat sellaiset, ettei kukaan täytä niitä.

Vierailija
37/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi sen näkee miten naisten syyt sinkkuuteen ovat aina joko se ettei halua parisuhdetta tai se että on liian kranttu. Vahvistaa entisestään naisten vahvaa asemaa parisuhdemarkkinoilla ja heidän vaativuutta. Eikä siinä, saakin olla vaativa.

Ehkä, mutta tässä ketjussa kysyttin kauniilta naisilta, vähän eri asia.

Kauniille naiselle maailma on avoin, ystävällinen, ja auttava. Ainakin miesten puolelta.

Ruman naisen elämä on kuin keskivertomiehen elämä, kaiken eteen pitää tehdä töitä, mitään ei saa ilmaiseksi.

Vierailija
38/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän miehiä. En ole luonteva heidän kanssaan. Jos mies osoittaa kiinnostusta on ensimmäinen ajatukseni aina "Se on vaan pillun perässä.". Tätä palstaa kun seuraa, niin ennakkoluuloni on oikea. Tunnen pari ihan ok miestä, joiden kanssa on ihan mukavaa. Heidänkin kanssaan olen vain pintapuolisesti tekemisissä.

Yhtä miestä pyysin joskus tyhmyyksissäni ulos. Oli ensimmäinen sellainen mies, jonka seurassa ei tarvinnut olla niin varpaisillaan ja kuvittelin, että hän pitää myös minusta. Sain pakit, mutta onneksi hän ei ollut kovin ilkeä.

Joku niissä miehissä vaan hiertää ja minulla ei ole yhtäkään oikeasti pelottavaa tai traumaattista kokemusta miehistä. KUKAAN mies ei ole uhannut väkivallalla tai satuttanut tai hylännyt ja näin ei ole mitään syytä tähän epäluuloisuuteen. Se on kaikki ihan omassa päässäni ja siksi olen sinkku. Joku joskus sanoi, että ajattelen liikaa. Niin sen täytyy olla...

Vielä olisi aikaa mennä johonkin terapiaan ja korjata asia. En osu kovin lähelle AP:n pyytämää ikähaitaria.

Vierailija
39/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku koska puolisolleni tuli keski-iänkriisi ja tarve elää uutta nuoruutta. Ensin hän osti moottoripyörän, sitten hän vaihtoi työpaikkaa, sitten minut. "Haluan mielenkiintoisempia asioita avioliiton ulkopuolelta". Kyllä te tiedätte mitä se "mielenkiintoisempi" tarkoittaa.

Pari kuukautta sitten kävin baarissa ja sain salskealta mieheltä huomiota ihan pyytämättä. Halusi jutella kanssani ja sieltä tuli kovasti kehua: "olet kaunis", "ihana" jne.

Sitten tämä samainen mies kertoi, kuinka hän on ollut pitkään avovaimon kanssa yhdessä ja on arkista... Joo, en lämmennyt. Kehoitin miestä menemään ihan yksin kotiinsa ja halaamaan avovaimoaan pitkään ja antaumuksella. Epäilemättä avovaimokin on kaunis. Luultavasti mukavakin. Mutta ei hänkään ole enää miehensä mielestä tarpeeksi "jännä". Surullista.

Vierailija
40/59 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkuna siksi, että en pidä seksistä. Suhteessa ollessa sitä täytyy silloin tällöin harrastaa mikä taas luo minulle ison stressin. Pidän muuten kyllä läheisyydestä ja romantiikasta.

En ole enää muutamaan vuoteen katsellut ympärilleni, koska todennäköisyys löytää kaltaiseni ihminen on olematon. Mielummin elän yksinäisyyden tunteessa kuin stressissä parisuhdeseksin takia.