Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea Tinderissä?

Ihmettelenvaan
26.12.2018 |

Selvähän se on, että pelkkää peliä on koko sovellus. Mutta.. näin naisena olen alkanut ihmettelemään, että miksi sinne kukaan sitten edes menee?
Suurin osa matcheistä ei edes aloita keskustelua, tai jos itse aloitan, niin vaikuttaa siltä että vastapuoli on "evvk" asenteella.
Muutaman kerran alun tutustumisen jälkeen olen käynyt treffeillä, ihan sillä perusteella että viestittely ja muu on sujunut mukavasti ja olemme tulleet hyvin juttuun,sekä ihminen ollut muutenkin mukava(+tietysti kivan näköinenkin.) Ja molemmat vaikuttaneet kiinnostuneilta. Treffitkin sujuneet hyvin ja on ollut mukavaa. Hetki sen jälkeen jutustelu jatkunut normaalisti, mutta sen jälkeen toinen osapuoli häviää tai yhteydenpito loppuu siihen, kiinnostus lopahtaa?. Mikä pointti?
Kertokaa miehet? Mitä te siellä teette tai vaivaudutte edes katselemaan siellä ketään? Jos ette etsi edes mitään?
Ja naisetkin? Kokemuksia?
Kiitos! Ja anteeksi.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän pitkälle pääsit, meitsillä loppunut naisten kanssa yleensä muutaman sananvaihdon jälkeen, jos ylipäätään vastaavat mitään.

Vierailija
2/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakulttuuri, kaikki mulle nyt ja heti. Jos ei, seuraava.

Ei malteta pysähtyä, tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä kaikki hae vaan lähinnä niitä "pelimerkkejä", jos tiiätte mitä tarkotan. Oi, taas yks mätchi *dingding*!

Vierailija
4/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on loistava palvelu kiireisille eronneille, joilla lapsia.

Kaikki eron jälkeiset 35-40-vuotiaat naisystäväni ovat löytyneet sieltä. En pystyisi mitenkään muuten tavoittamaan niin suurta naisjoukkoa ja joukossa on ollut pari todella ihanaa helmeä :-)

Tärkeää on kertoa kaikki oleelliset faktat ennen ekoja treffejä, esim haaveileeko yhteenmuutosta tai uusista lapsista.

M41, pk-seutu

Vierailija
5/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi siellä sitten ollaan jos ei jakseta sen vertaa tutustua? Samallailla sitä tutustua pitää jos netin ulkopuolella jonkun tapaa? Vai eikö?

Vierailija
6/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mitään pelimerkkejä sieltä hae. Mutta näköjään niitäkin idiootteja joukkoon mahtuu jotka sitävarten siellä vain on. Laittaisivat kuvaukseen sitten suoraan että "en halua edes jutella, haluan vain pelimerkkejä."

Vierailija
7/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelenvaan kirjoitti:

Mutta miksi siellä sitten ollaan jos ei jakseta sen vertaa tutustua? Samallailla sitä tutustua pitää jos netin ulkopuolella jonkun tapaa? Vai eikö?

Porukka ei vaan tiiä mitä ne haluaa. Periaatteessa "pitäisi" treffailla kun jotenkin kuuluu asiaan mutku ei kuitenkaan.

Vierailija
8/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nuoremmilla, mutta 35-40-vuotiaista naisista (pk-seutu) noin puolet on yleensä vastannut aloitusviestini ja keskustelu on ollut hyvin asiallista ja mukavaa.

Vierailija
9/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin tinderistä suhdetta ja löysin aivan kertakaikkisen ihanan naisen. Ekat treffit oli vähän jäykät, mutta mukavat. Toiset treffit kesti yli vuorokauden ja totesimme, että olemme löytäneet ihmisen, johon haluamme tutustua oikein kunnolla. Nyt seurustelemme ja molemmat olemme jo poistuneet tinderistä.

M50

Vierailija
10/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eron jälkeiset 35-40-vuotiaat naisystäväni ovat löytyneet sieltä. En pystyisi mitenkään muuten tavoittamaan niin suurta naisjoukkoa ja joukossa on ollut pari todella ihanaa helmeä :-)

Tärkeää on kertoa kaikki oleelliset faktat ennen ekoja treffejä, esim haaveileeko yhteenmuutosta tai uusista lapsista.

M41, pk-seutu

Tässä se oleellinen tulikin. Moni vaan keräilee (samanaikaisia) deitti/panokumppaneita, vailla minkäänlaista aietta sitoutua keneenkään pidemmäksi aikaa. Ap käsittääkseni etsii tai toivoo yhtä, pidempiaikaista tai vakituista ihmissuhdetta ja hänenlaisensa ovat tinderissä selvä vähemmistö.

Vierailija
11/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sieltä kaikki hae vaan lähinnä niitä "pelimerkkejä", jos tiiätte mitä tarkotan. Oi, taas yks mätchi *dingding*!

Jep, lyylit hakee egobuustia ja mikäs siinä hakiessa, kun yhtä naista kohden on 500 miestä pyyhkimässä tykkäyksiä.

Ja miehet ovat edelleen siinä harhassa, että naiset välittäisivät tinderissä jostain muusta.

Vierailija
12/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että kaikilla tuntuu olevan täsmälleen samanlainen kokemus tinderistä, vaikka väittävät etsivänsä seuraa tosissaan eivätkä itse jätä tutustumista lyhyeen, kadota kiinnostusta tai ghostaile? Voisiko olla niin, että itsekin teette tuota ihan samaa? 

Vierailija
13/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla itsetunnon kohotus kun saa niin paljon huomiota. 

Pelimiehillä reviirin laajennus. 

Vierailija
14/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41, pk-seutu

Tässä se oleellinen tulikin. Moni vaan keräilee (samanaikaisia) deitti/panokumppaneita, vailla minkäänlaista aietta sitoutua keneenkään pidemmäksi aikaa. Ap käsittääkseni etsii tai toivoo yhtä, pidempiaikaista tai vakituista ihmissuhdetta ja hänenlaisensa ovat tinderissä selvä vähemmistö.

Eli tässä kaikki = pari eli 2. Eka ei kantanut kuitenkaan alkua pidemmällä. Suurta ihmisjoukkoa tarvitaan sen oikean löytymiseen, en minä niistä kaikista tykkää :-). Parisuhteen muodostuminen on tilastotiedettä, vaikka kaikki ei sitä myönnä.

Kovia johtopäätöksiä teet myös sitoutumisaikeistani.

Edelleen peukku Tinderille.

Vierailija
15/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse etsin tinderistä suhdetta ja löysin aivan kertakaikkisen ihanan naisen. Ekat treffit oli vähän jäykät, mutta mukavat. Toiset treffit kesti yli vuorokauden ja totesimme, että olemme löytäneet ihmisen, johon haluamme tutustua oikein kunnolla. Nyt seurustelemme ja molemmat olemme jo poistuneet tinderistä.

M50

Tämän oli pakko tapahtua pk-seudulla, tai olla unta.

Vierailija
16/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelenvaan kirjoitti:

Voi johtua monesta asiasta. Esimerkiksi arka ja ujo luonne ja kiireinen elämäntilanne vaikeuttavat tutustumista huomattavasti. Itse olin todella pelokas lähtemään treffeille ja niissä oli aina tosi kova järjestäminen. Jos en olisi tavannut miestä, joka ymmärsi nämä esteet ja kärsivällisesti odotti, olisin tinderissä vieläkin. Kauhea hätä siellä on joillakin. Jos ei heti kahden päivän sisällä onnistu tapaaminen, niin kiinnostus lopahtaa. Itse etsin vähän pitkäjänteisempää kumppania ja löysin täydellisen helmen. 

Vierailija
17/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että kaikilla tuntuu olevan täsmälleen samanlainen kokemus tinderistä, vaikka väittävät etsivänsä seuraa tosissaan eivätkä itse jätä tutustumista lyhyeen, kadota kiinnostusta tai ghostaile? Voisiko olla niin, että itsekin teette tuota ihan samaa? 

Olet lukenut muutaman tosissaan olevan avautumisen == kaikilla? Ei kai ne ghostailijat ja muut täällä ole valittamassa joita huomattavasti suurempi joukko, mitä valittamista heillä olisi?

Vierailija
18/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41, pk-seutu

Eli tässä kaikki = pari eli 2. Eka ei kantanut kuitenkaan alkua pidemmällä. Suurta ihmisjoukkoa tarvitaan sen oikean löytymiseen, en minä niistä kaikista tykkää :-). Parisuhteen muodostuminen on tilastotiedettä, vaikka kaikki ei sitä myönnä.

Kovia johtopäätöksiä teet myös sitoutumisaikeistani.

Edelleen peukku Tinderille.

Pahoitteluni että tulkitsin viestiäsi väärin. "Kaikki naisystäväni" ja "suuri joukko" antoivat ymmärtää, että keskityt määrään laadun sijasta. Nähtävästi näin ei ole. Sinun sitoutumisaikeistasi en maininnut puolella sanallakaan, vaan totamukseni edusti puhtaasti yleistä tasoa, joten siitä pahoitit mielesi ihan turhaan.

Siitä pidän kuitenkin kiinni, että tinderissä on enemmän niitä, jotka vain keräilevät deittejä kuin niitä, jotka ovat etsimässä vakavampaa juttua. Sen verran paljon näitä metsästäjä-keräilijöitä on omassa tuttavapiirissäni.

Vierailija
19/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41, pk-seutu

Tuossa aika osuva vastaus. Suuri naisjoukko. Ei sieltä yhtä haeta. Vaan suurta naisjoukkoa. Yksikään heistä ei riitä.

Ja naisena tämän takia en ole enää, viihdyn yksin.

Vierailija
20/41 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosovellus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä