Mikä idea Tinderissä?
Selvähän se on, että pelkkää peliä on koko sovellus. Mutta.. näin naisena olen alkanut ihmettelemään, että miksi sinne kukaan sitten edes menee?
Suurin osa matcheistä ei edes aloita keskustelua, tai jos itse aloitan, niin vaikuttaa siltä että vastapuoli on "evvk" asenteella.
Muutaman kerran alun tutustumisen jälkeen olen käynyt treffeillä, ihan sillä perusteella että viestittely ja muu on sujunut mukavasti ja olemme tulleet hyvin juttuun,sekä ihminen ollut muutenkin mukava(+tietysti kivan näköinenkin.) Ja molemmat vaikuttaneet kiinnostuneilta. Treffitkin sujuneet hyvin ja on ollut mukavaa. Hetki sen jälkeen jutustelu jatkunut normaalisti, mutta sen jälkeen toinen osapuoli häviää tai yhteydenpito loppuu siihen, kiinnostus lopahtaa?. Mikä pointti?
Kertokaa miehet? Mitä te siellä teette tai vaivaudutte edes katselemaan siellä ketään? Jos ette etsi edes mitään?
Ja naisetkin? Kokemuksia?
Kiitos! Ja anteeksi.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on loistava palvelu kiireisille eronneille, joilla lapsia.
Kaikki eron jälkeiset 35-40-vuotiaat naisystäväni ovat löytyneet sieltä. En pystyisi mitenkään muuten tavoittamaan niin suurta naisjoukkoa ja joukossa on ollut pari todella ihanaa helmeä :-)
Tärkeää on kertoa kaikki oleelliset faktat ennen ekoja treffejä, esim haaveileeko yhteenmuutosta tai uusista lapsista.
M41, pk-seutu
Tuossa aika osuva vastaus. Suuri naisjoukko. Ei sieltä yhtä haeta. Vaan suurta naisjoukkoa. Yksikään heistä ei riitä.
Ja naisena tämän takia en ole enää, viihdyn yksin.
Eikö kiinnostanu enää olla kul_likarusellissa :)
Tinder ja muut sovellukset on siitä hyviä, ettei näin keski-ikäisenä tarvitse aina lähteä jonnekin ulos tavatakseen uusia ihmisiä. Keksin sujuvasti muuta tekemistä esim. viikonloppuisin, kuin riekkua pubeissa ja yökerhoissa. Eikä tässäkään mitään väärää ole, kukin tavallaan...baareilu ei vaan ole minun juttu enää.
Matchista on vielä pitkä matka siihen ensitapaamiseen, jossa punnitaan livenä onko mitään toivoakaan tulevasta. Älkää siis turhaan kirjoitelko viikkokausia, vaan mahdolliseen tapaamiseen kannattaa lähteä jo viikon-kahden sisällä. Näin ei tule luotua ihmisestä vääriä mielikuvia jos kirjoitellaan "liian kauan".
Itsellä on Tinderistä pelkästään hyviä kokemuksia näin tavallisena +40v miehenä, vaikka vielä ei ole tärpännyt vakavammin. Upeita ja jalat maassa olevia itsenäisiä naisia olen tavannut, sitä en tiedä olenko ollut vain onnekas. Mutta lämpimästi suosittelen sovellusta kaikille niille jotka vielä empivät.
Tulkaa mukaan, siellä on jo kaikki muutkin! ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse etsin tinderistä suhdetta ja löysin aivan kertakaikkisen ihanan naisen. Ekat treffit oli vähän jäykät, mutta mukavat. Toiset treffit kesti yli vuorokauden ja totesimme, että olemme löytäneet ihmisen, johon haluamme tutustua oikein kunnolla. Nyt seurustelemme ja molemmat olemme jo poistuneet tinderistä.
M50
Tämän oli pakko tapahtua pk-seudulla, tai olla unta.
Naurettavaa p*skaa nuo miesten viestit. Miten on mahdollista, että suurin osa täällä uskoo ihan täysillä miesten palstailevan :DDD
Vierailija kirjoitti:
Tinder ja muut sovellukset on siitä hyviä, ettei näin keski-ikäisenä tarvitse aina lähteä jonnekin ulos tavatakseen uusia ihmisiä. Keksin sujuvasti muuta tekemistä esim. viikonloppuisin, kuin riekkua pubeissa ja yökerhoissa. Eikä tässäkään mitään väärää ole, kukin tavallaan...baareilu ei vaan ole minun juttu enää.
Matchista on vielä pitkä matka siihen ensitapaamiseen, jossa punnitaan livenä onko mitään toivoakaan tulevasta. Älkää siis turhaan kirjoitelko viikkokausia, vaan mahdolliseen tapaamiseen kannattaa lähteä jo viikon-kahden sisällä. Näin ei tule luotua ihmisestä vääriä mielikuvia jos kirjoitellaan "liian kauan".
Itsellä on Tinderistä pelkästään hyviä kokemuksia näin tavallisena +40v miehenä, vaikka vielä ei ole tärpännyt vakavammin. Upeita ja jalat maassa olevia itsenäisiä naisia olen tavannut, sitä en tiedä olenko ollut vain onnekas. Mutta lämpimästi suosittelen sovellusta kaikille niille jotka vielä empivät.
Löytyykö tinderissä oikeasti yli 40 vuotiaita muualtakin, kuin hesan keskustasta? Täällä syrjemmällä ei. Taisaalta ei kyllä muunkaan ikäisiä, ellei alta 30 vuotiaita lasketa, mutta niillä onkin ihan omat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö tinderissä oikeasti yli 40 vuotiaita muualtakin, kuin hesan keskustasta? Täällä syrjemmällä ei. Taisaalta ei kyllä muunkaan ikäisiä, ellei alta 30 vuotiaita lasketa, mutta niillä onkin ihan omat jutut.
Kyllä löytyy, jopa täällä metsässä. No, välillä profiilit kyllä loppuivat, mutta kyllä niitä jonkin verran oli. Ja minulla oli pitkä hakusäde. Ei niitä ehkä löydy, jos se säde on 20 kilometriä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin maan isoimmissa kaupungeissa löytyy hyvin meitä keski-ikäisiä vapaita sieluja. Laajenna hakusädettä jos tuntuu ettei muuten löydy sopivaa ikäluokkaa?
Onko se meidän kaikkien palvelua käyttävien miesten vika, jos ap ei saa treffikumppaneitaan syttymään?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat tässäkin suhteessa erilaisia. Mua ei huvita juosta joka viikko eikä edes joka toinen viikko treffeillä, jotka eivät johda mihinkään. Jos miehen profiilikuva ei ole 20 vuotta ja/tai 20 kg sitten otettu, pystyn kuvasta päättelemään, onko miehen ulkonäössä jotain sellaista, minkä kokisin vastenmieliseksi. Jos on, en edes aloita viestittelyä hänen kanssaan. Jos siis alan kirjoitella, miehen ulkonäkö on mun mielestä riittävän ok. Pidemmän viestittelyn jälkeen pystyn arvioimaan, kannattaako lähteä ensitreffeillekään vai lopetanko koko jutun. Jos päätän lähteä treffeille, miehen pitää tyriä ne treffit sitten tosi pahasti, jos en halua lähteä enää toisille treffeille vaan juttu loppuu siihen.
Pitää olla rehellinen itselleen sen suhteen mitä hakee. Kyllä omalla kohdalla olen erottanut samanhenkiset ihmiset ja pelkän seksisuhteen hakijat aika nopeasti. Tinderissä on ihan samoja ihmisiä kuin tuolla ulkomaailmassa muutenkin. Joillekin ujoille se voi olla hyvä keino löytää kumppanit jos ei omaa piiriä tai käy ulkona paljon. Onhan se pinnallinen appi mutta kyllä itsekin oikeassa elämässä katson ekana ulkokuorta ja sisimpään sitten rakastuu myöhemmin jos natsaa.
Nyt asun yhdessä tinderistä löytämäni, kiltin ja ihanan poikaystäväni kanssa. Ei pidä luovuttaa
Se idea, että on helppo tutustua ihmisiin ja etsiä samanhenkistä seuraa. Mielestäni on vaivalloista ja sosiaalisesti hankalaa mennä esim. kuntosalilla, kaupassa ja baarissa kyselemään kaikilta kiinnostavan näköisiltä tyypeiltä, millaisia tyyppejä he ovat ja oisko kiva joskus treffata. Tinderissä luen bion ja katson kuvat ja jos mätsi syntyy, minulla on jo oletus, että meillä voisi olla jotain yhteistä. Siitä on helppo lähteä tutustumaan ja mahdollisesti treffailemaan. Kävin muutamilla oikein kivoille treffeillä joista ei syntynyt mitään suurempaa, nyt olen puolisen vuotta seurustellut tinderistä löydetyn erittäin lupaavalta vaikuttavan ihmisen kanssa. Asumme melko lähekkäin, mutta emme olisi koskaan tavanneet arjessa. Lisäksi en pelkän naaman perusteella olisi voinut ikinä tietää, kuinka hyvin sovimme yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Se idea, että on helppo tutustua ihmisiin ja etsiä samanhenkistä seuraa. Mielestäni on vaivalloista ja sosiaalisesti hankalaa mennä esim. kuntosalilla, kaupassa ja baarissa kyselemään kaikilta kiinnostavan näköisiltä tyypeiltä, millaisia tyyppejä he ovat ja oisko kiva joskus treffata. Tinderissä luen bion ja katson kuvat ja jos mätsi syntyy, minulla on jo oletus, että meillä voisi olla jotain yhteistä. Siitä on helppo lähteä tutustumaan ja mahdollisesti treffailemaan. Kävin muutamilla oikein kivoille treffeillä joista ei syntynyt mitään suurempaa, nyt olen puolisen vuotta seurustellut tinderistä löydetyn erittäin lupaavalta vaikuttavan ihmisen kanssa. Asumme melko lähekkäin, mutta emme olisi koskaan tavanneet arjessa. Lisäksi en pelkän naaman perusteella olisi voinut ikinä tietää, kuinka hyvin sovimme yhteen.
Niinpä. Ja tinderissä on myös se etu, että siellä enimmäkseen porukka on sinkkuja etsimässä seuraa eikä kiireisiä perheenisiä/äitejä, joita ei voisi vähempää kiinnostaa sinkkujen lähestymisyritykset. Ja mätsi myös tarkoittaa,että olet jonkinlaisen karsinnan läpi päässyt, joten kynnys keskustelun aloittamiseen on ihan toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on vaivalloista ja sosiaalisesti hankalaa mennä esim. kuntosalilla, kaupassa ja baarissa..
Jonkun tarinan mukaan Suomessa ei saa tehdä aloitteita ihmisille missään muualla kuin baarissa. Siis lähestypä arkiympyröissä vastakkaista sukupuolta, niin kohta kysellään että missäs se piilokamera luuraa.
Tinder auttaa ihmisiä tavoittamaan toisiaan juuri siellä perusarjen ympärillä, eli toistoja toistoja vaan ihmiset. :)
Helppoa seksiä ja molemmat osapuolet tietää jo valmiiksi, ettei tässä mitään yhteistä tulevaisuutta olla rakentamassa.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa seksiä ja molemmat osapuolet tietää jo valmiiksi, ettei tässä mitään yhteistä tulevaisuutta olla rakentamassa.
Moni tuttava on löytänyt Tinderistä pitkäaikaisemman kumppanin ja jopa aviopuolison. Eli varmaan sinne mahtuu koko ihmiselämän kirjo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tuttava on löytänyt Tinderistä pitkäaikaisemman kumppanin ja jopa aviopuolison. Eli varmaan sinne mahtuu koko ihmiselämän kirjo.
Älä nyt hulluja puhu - sehän on ollut palstatotuus jo vuosikausia että panosovellus eikä mitään muuta😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuhan niitä vahinkoja. Tuskin nuo liitot muutenkaan tulevat pidemmän päälle kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on vaivalloista ja sosiaalisesti hankalaa mennä esim. kuntosalilla, kaupassa ja baarissa..
Jonkun tarinan mukaan Suomessa ei saa tehdä aloitteita ihmisille missään muualla kuin baarissa. Siis lähestypä arkiympyröissä vastakkaista sukupuolta, niin kohta kysellään että missäs se piilokamera luuraa.
Tinder auttaa ihmisiä tavoittamaan toisiaan juuri siellä perusarjen ympärillä, eli toistoja toistoja vaan ihmiset. :)
Ei riitä pelkkä piilokamerakysely. Se halveksunta, jota varsinkin naisilta spontaanisti lähestyessä saa, on suorastaan veitsellä leikattavaa.
Olen lukenut näitä aloituksia ja kommentteja tällä palstalla aika paljonkin, mutta koskaan kukaan ei tunnusta ghostaavansa. Sinä taidat olla täällä ensi kertaa.
Minä kyllä tunnustan, että olen tinderissä jättänyt vastaamatta viesteihin ja kadonnut. Taidan olla ainoa, joka tämän uskaltaa myöntää. Ja samoin on tehty myös minulle. Sitähän se on livenäkin. Esim baarissa juttelet jonkun kanssa, joka lähtee vessaan ja sen jälkeen et enää tätä tyyppiä näe. Tai vaihdat pari sanaa baaritiskillä ja kun itse olet maksamassa juomaasi, häntä ei enää näy. Ei siinä sen kummempaa.