Varatun naisen osoittama kiinnostus
Mies, mitä ajattelet varatusta naisesta, joka osoittaa selviä kiinnostumisen merkkejä? Onko ehdoton ei vai voitko kiinnostua itsekin? Olisitko valmis viemään asiaa eteen päin jos olisit itsekin kiinnostunut? Onko sinulle koskaan käynyt näin? Jos, niin kerro kokemuksestasi!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miehillenne näistä, niin nopsaan vapaudutte. Eri asia on silti saatteko tätä toista miestä itsellenne. Ja lapset kiittää.
Ei se mene noin. Ei miehet eroa kun on liittoa takana 10-20 vuotta. Tuollaisen kertomisesta se yhdessä olo muuttuu vain vielä kylmemmäksi ja riitaisemmaksi, mutta miehet ei tee sitä ratkaisua että eroaisivat. Miehet lakaisee ongelmat maton alle ja menee pelkällä tottumuksella. Sitten jos nainen ihan pettää niin joko aletaan juomaan tai aletaan väkivaltaiseksi tai molempia, mutta erota ei sittenkään.
Kyllä mä erosin pettäneestä vaimosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miehillenne näistä, niin nopsaan vapaudutte. Eri asia on silti saatteko tätä toista miestä itsellenne. Ja lapset kiittää.
Ei se mene noin. Ei miehet eroa kun on liittoa takana 10-20 vuotta. Tuollaisen kertomisesta se yhdessä olo muuttuu vain vielä kylmemmäksi ja riitaisemmaksi, mutta miehet ei tee sitä ratkaisua että eroaisivat. Miehet lakaisee ongelmat maton alle ja menee pelkällä tottumuksella. Sitten jos nainen ihan pettää niin joko aletaan juomaan tai aletaan väkivaltaiseksi tai molempia, mutta erota ei sittenkään.
Ei pidä paikkaansa. Moni keski-ikäinen mies laittaa petturivaimonsa pihalle, omassa tuttavapiirissä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä erosin pettäneestä vaimosta.
Mun mies ei eronnut.
Ap:lle, sanoisin kysymyksesi olleen epätarkka. Tuskin on hirveästi miehiä, jotka innostuvat, jos varattu nainen, joka jo pettää omaa miestään, ehdottaa, että miehen pitäisi jättää oma perheensä ja sitputua uuteen suhteeseen sen petturinaisen kanssa.
Sen sijaan on paljon miehiä, jotka ovat kiinnostuneita satunnaisesta irtoseksistäuuden typyn kanssa vaihtelun vuoksi, jos on pomminvarmaa, ettei ikinä jää siitä kiinni ja vaaranna omaa suhdetta ja ettei nainen jää roikkumaan
Miehes ei siis ole parisuhteessa, hän on sinkku. Itse ilen naimisissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En sorru varattuihin enkä näe sellaisen kanssa mitään tulevaisuutta. Jos hän tekee asioita miehensä seläntakana, niin miksi hän ei tekisi sitä samaa minun seläntakana. En arvosta yhtään sellaista ihmistä.. Yks on myös, että mitä mielenkiintoista on sellasessa ihmisessä, joka lennosta vaihtaa uuteen. Edellisetkin asiat käsittelemättä, niin ei kiitos.
Juuri näin. Miehen omistusoikeutta pitää kunnioittaa.
Se on piristävä leikki joka tapahtuu naisen vastuulla. Jos se menee pidemmälle ja tulee ilmi, on syy aina helppo vierittää naiseen.
Luotettavaksi ei naista enää sen jälkeen voi arvioida tai arvostaa. Jos siihen menee mukaan, ei voi arvostaa itseäänkään.