Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveiletteko miesjulkkiksista? Kenestä?

Vierailija
26.12.2018 |

Olen haaveillut kokonaisen vuorokauden eräästä miesmuusikosta. Olen itse 20-vuotias nainen, ja haaveideni kohde on yli 60-vuotias (ei Danny, heh). En tosin haluaisi sitä julkisuus -osuutta. Hän ei ole varakas muusikko. Elää siis melko tavallista elämää, mutta arvostan hänen musiikkiaan todella paljon, ja hän vaikuttaa elämänkertansa ja haastatteluidensa perusteella älykkäältä ja miellyttävältä persoonalta. Olen itsekin muusikko.

Olen kuluttanut nyt yhden joululomapäivän siihen, että olen haaveillut, mitä tapahtuisi, jos sattuisimme joskus ihmeen kaupalla törmäämään jossain, esimerkiksi baarissa. Mietin, mitä sanoisin hänelle ja mitä juttelisimme. Sitten asiat johtaisivatkin siihen, että päätyisin hänen luokseen drinkeille tai illalliselle, ja keskustelisimme vaikkapa elämänkatsomuksellisista asioista, ja meillä synkkaisi tosi hyvin. Minkähänlaista olisi rakastella hänen kanssaan? Alkaisimme ehkä tapailla, ja meille tulisi romanttinen suhde. Kävisimme esimerkiksi vaeltamassa luonnonpuistoissa, tai pienillä lomilla, ja eläisimme arkea yhdessä, ja auttaisimme toisiamme saavuttamaan unelmamme ja tavoitteemme elämissämme. Ihanaa tämä tällainen haaveilu suklaakonvehteja syöden. Tietenkin tajuan, että on aivan täysin mahdotonta, että mitään tällaista ikinä tapahtuisi oikeassa elämässä, mutta aina saa unelmoida, hehheh.

Entäs te muut? Haaveiletteko koskaan esimerkiksi näyttelijöistä tai muusikoista? Millaisia haaveita teillä on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen eräästä itseni ikäisestä kirjailijasta. Haaveilen, että hän jättäisi nykyisen vaimonsa ja rakastuisi minuun! :D Onneksi tajuan itsekin, että haaveeni on naurettava. On tilaisuuksia tavata tämä mies, mutta en todellakaan ikinä menisi vokottelemaan. Itse asiassa välttelen noita tilaisuuksia, jotta naurettava ihastumiseni ei vain paljastuisi.

Vierailija
2/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen eräästä itseni ikäisestä kirjailijasta. Haaveilen, että hän jättäisi nykyisen vaimonsa ja rakastuisi minuun! :D Onneksi tajuan itsekin, että haaveeni on naurettava. On tilaisuuksia tavata tämä mies, mutta en todellakaan ikinä menisi vokottelemaan. Itse asiassa välttelen noita tilaisuuksia, jotta naurettava ihastumiseni ei vain paljastuisi.

Hän on siis suomalainen? Niin tämä minunkin ihastus. Ja voisin mennä ihastukseni keikalle, mutta en missään tapauksessa lähtisi vokottelemaan häntä, menisin vain korkeintaan juttelemaan antaumuksella ja kohteliaasti, ja viettäisin mukavan illan, jos hän haluaisi istua samaan pöytään kanssani :D

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on siis suomalainen? Niin tämä minunkin ihastus. Ja voisin mennä ihastukseni keikalle, mutta en missään tapauksessa lähtisi vokottelemaan häntä, menisin vain korkeintaan juttelemaan antaumuksella ja kohteliaasti, ja viettäisin mukavan illan, jos hän haluaisi istua samaan pöytään kanssani :D

-Ap

On suomalainen ja olen kerran hakenut häneltä nimmarin kirjaan. Silloin ihastuin. Huoh. :) Mutta joo, pidän hänet vaan fantasiamateriaalina.

Vierailija
4/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta näin viime yönä s-eksiunta. Tuntui mahtavalta ja tajusin taas että en ole s-eksuaalisesti kuollut, olen vain horroksessa.

Vierailija
5/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mutta näin viime yönä s-eksiunta. Tuntui mahtavalta ja tajusin taas että en ole s-eksuaalisesti kuollut, olen vain horroksessa.

Mä olen puutteessa. Ei ole vakituista kumppania, ja säätöihin en ala. En meinaa housuissani pysyä. Huhhuh. Rankkaa tää on, mutta on vaan kestettävä.

Vierailija
6/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan puhtaasti ulkonäöllisistä syistä;

Scott Disick

Lauri Tilkanen

Jared Leto

Duudsonien hp

En haaveile mutta mielelläni katselen. Nams mitä mieskarkkeja.

Vierailija
7/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen naapurin naisesta, itseäni vanhempi ja ilmeisesti eronnut ukostaan.

Vierailija
8/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen haaveillut kokonaisen vuorokauden eräästä miesmuusikosta. Olen itse 20-vuotias nainen, ja haaveideni kohde on yli 60-vuotias (ei Danny, heh). En tosin haluaisi sitä julkisuus -osuutta. Hän ei ole varakas muusikko. Elää siis melko tavallista elämää, mutta arvostan hänen musiikkiaan todella paljon, ja hän vaikuttaa elämänkertansa ja haastatteluidensa perusteella älykkäältä ja miellyttävältä persoonalta. Olen itsekin muusikko.

Olen kuluttanut nyt yhden joululomapäivän siihen, että olen haaveillut, mitä tapahtuisi, jos sattuisimme joskus ihmeen kaupalla törmäämään jossain, esimerkiksi baarissa. Mietin, mitä sanoisin hänelle ja mitä juttelisimme. Sitten asiat johtaisivatkin siihen, että päätyisin hänen luokseen drinkeille tai illalliselle, ja keskustelisimme vaikkapa elämänkatsomuksellisista asioista, ja meillä synkkaisi tosi hyvin. Minkähänlaista olisi rakastella hänen kanssaan? Alkaisimme ehkä tapailla, ja meille tulisi romanttinen suhde. Kävisimme esimerkiksi vaeltamassa luonnonpuistoissa, tai pienillä lomilla, ja eläisimme arkea yhdessä, ja auttaisimme toisiamme saavuttamaan unelmamme ja tavoitteemme elämissämme. Ihanaa tämä tällainen haaveilu suklaakonvehteja syöden. Tietenkin tajuan, että on aivan täysin mahdotonta, että mitään tällaista ikinä tapahtuisi oikeassa elämässä, mutta aina saa unelmoida, hehheh.

Entäs te muut? Haaveiletteko koskaan esimerkiksi näyttelijöistä tai muusikoista? Millaisia haaveita teillä on?

Hei tytönhupakko. Tässä sulle vastustamaton iskurepliikki. Sano sille, että annat aina ekoilla treffeillä. Jos sillä ei vielä ole nivel alapäässä, voit saada elämäsi kyydin. Muista myös niellä.

Vierailija
9/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän Kari Hotakainen?

Vierailija
10/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joey Gorga

Josh Alltman

Vierailija
11/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tuonne hevi-ja rockosastolle.

Kuumia miehiä paljon..

Vierailija
12/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Momoa... Travis Fimmel... Lukuisat näyttelijät joko ulkonäkönsä, lahjakkuutensa ja/tai karismansa vuoksi.

Vierailija
13/13 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilen naapurin naisesta, itseäni vanhempi ja ilmeisesti eronnut ukostaan.

No niin. Ketjussa kysyttiin, että haaveiletteko miesjulkkiksesta? Ja siihen vastaat että naapurin naisesta. Sen verran napakka vastaus kuitenkin, että saldona kaksi yläpeukkua. XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän