Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paska joulu.

?
26.12.2018 |

Joulu oli kaikin puolin varsin ihana, ainakin perheen kesken. Ihanan joulutunnelmani pilasi "rakas" miesystäväni, joka ei muistanut minua lahjalla eikä viesteillä. Vietämme joulun erillään, sillä mieheni lähti sukuloimaan pohjoiseen ja minä jäin etelään omien sukulaisteni seuraan. En ole pinnallinen ihminen, mutta pakko myöntää , että lahjatta jääminen hieman kolahti. En tiedä, olenko vihainen syyttä ja siksi tässä kaikessa yksinäisyydessä tänne palstalle ajauduinkin tukea hakemaan. Kolmeen päivään en ole siis miestäni nähnyt ja päättelen, että hän viihtyy sukuloidessa niin hyvin, ettei tässä toisiamme olla näkemässäkään hetkeen. Asiasta en ole varma, kun näyttäisi olevan hänelle vaikeaa ilmoitella itsestään minulle... olikohan tämä paskin joulu ikinä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiva elämä sulla on ollut, jos tämä on sun paska joulusi.

Vierailija
2/10 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ei ole ollut ruusuilla tanssimista, mutta joulut olen saanut onneksi viettää iloisella mielellä. Tästä syystä kuvailen tätä joulua paskaksi. Jos sinulla on joku rakas ihminen, joka itsellesi melkein vuoden tärkeimpänä päivänä ei huomio sinua lainkaan, voi olla että sinuunkin kolahtaisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille lahjat eivät ole ollenkaan tärkeitä. Se, ettei lahjaa tullut, ei merkitse mitään.

Vierailija
4/10 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ja sanoinkin etten ole pinnallinen. Tuntuu vaan niin pahalta, kun itse lahjan annoin ja aikaisempina vuosina olemme lahjoja vaihtaneet .

Ap

Vierailija
5/10 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/10 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille lahjat eivät ole ollenkaan tärkeitä. Se, ettei lahjaa tullut, ei merkitse mitään.

Haluaisin vielä lisätä, että olet oikeassa. Syy miksi olen surullinen, on enemmänki se että olen kuin ilmaa miesystävälleni ja tuntuu vaikealta palata normaaliin arkeen jos tiedän, että hän "unohtaa" minut heti, kun emme jaa arkeamme yhdessä.

Ap

Vierailija
7/10 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ehtinyt naimisiin, jätä se ukko.

Joko olet loukannut häntä syvästi. Tai, jos et ole, mies ei välitä sinusta. Et merkitse hänelle mitään.

Vierailija
8/10 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, ja sanoinkin etten ole pinnallinen. Tuntuu vaan niin pahalta, kun itse lahjan annoin ja aikaisempina vuosina olemme lahjoja vaihtaneet .

Ap

Ehkä se tuo sulle pohjosesta lahjan. Poron tai edes poronsarvet.

Vierailija
9/10 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole ehtinyt naimisiin, jätä se ukko.

Joko olet loukannut häntä syvästi. Tai, jos et ole, mies ei välitä sinusta. Et merkitse hänelle mitään.

Ei emme ole. Elämme avoliitossa. En ole loukannut häntä, enkä tiedä mitään syytä miksi hän voisi olla minulle vihainen, erosimme ennen joulua hyvissä merkeissä. Olen todella hämmentynyt ja pettynyt, sillä miesystäväni tietää kuinka tärkeä joulu on minulle ja nyt olen elänyt koko joulun kuulematta hänestä mitään, vaikka itse olen hänelle hyvät joulut viestillä toivottanut..

Ap

Vierailija
10/10 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että tämä menee yksin höpöttelyksi mutta aloituksessa en kaikkea muistanut mainita ja tuntuu että tämän ulos kirjoittaminen auttaa minua. Mielessä asioiden pyörittely saa minut sekoamaan. Haluisin vielä lisätä, että viestini on siis katsottu muttei vastattu. Lisäksi aikaisempina vuosina olemme joulun jälkeisinä päivinä vierailleet yhdessä sekä minun että hänen etelässä asuvillaan sukulaisilla. Nyt ei sitäkään olla tehty, ja tuntuu kiusalliselta vastata sukulaisten kyselyihin että minne miesystäväni on jäänyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi