Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheellinen mies karkasi 'saunailtaan' jouluksi

Yksinäinen keiju
26.12.2018 |

Että sellainen perhejoulu sitten.....

Onko teistä normaalia että perheenisä lähtee aivan ja yhtäkkiä jonnekin joulusaunailtaan aattona ja viipyy siellä jo toista päivää MITÄÄN ILMOITTAMATTA?! Vieläpä 3- ja 5-vuotiaiden lasten isä. Eilen yritin kaksi kertaa soittaa ja toisella kerralla luuritti. Hienoa toimintaa aikuiselta mieheltä!!

Me olemme täällä nyt kolmistaan viettäneet joulua ja ihmetelleet missä se isä on. On se kiva selittää esikoisellekin että minne isä meni, hän jatkuvasti sitä minulta tinkaa! Ja nyt on minulle vihainen kun iskä ei ole tullutkaan kotiin vaikka sanoin että kyllä iskä sieltä kohta tulee, viimeistään joulupäivänä päivälliselle....

Meillä oli lyhyt riita aattoaamuna jonka jälkeen mieheni tokaisi että lähtee kaverinsa kanssa jonnekin joulusaunatapahtumaan kun on niin 'kireä ilmapiiri' kotona. Itse hän sen on luonut kun ei puhu mikä tympii. Mykkäkoulua pitänyt nyt kaksi kuukautta ja luulenpa että viikkotissuttelun lopettaminen on saanut hänet niin kireäksi ja mököttämään minulle ihan kuin minä olisin syynä hänen ongelmiinsa.

Kireä ilmapiiri ollut jo pitkään töiden takia molemmilla mutta rankkaa se on myös minulle eikä vain hänelle! Hän ei esimerkiksi koskaan kysy miten minä jaksan vaan aina hänen ehdoillaan menemme! Minähän täällä lapsetkin hoidan vaikka eletään herran vuotta 2018!!

Olisikohan syytä ottaa avioero vai mitä tällaisessa tilanteessa tekisi?? Minä en yksinkertaisesti tiedä enää. Tekeekö muiden miehet tätä? Yksitoista yhteistä vuotta takana, mutta tuleekohan kahdettatoista tätä menoa..... :( Olen pelännyt sitäkin että onkohan mieheni alkoholisti. Kovasti siihen viittaisivat merkitkin. Isäni oli enkä millään haluaisi uskoa että tästä olisi tulossa yhtä kamalaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa alkoholistille. On saatava riita aikaiseksi, jotta on hyvä syy lähteä juomaan. Eläminen alkoholiriippuvaisen kanssa on ihan hirveää. Täysin ennustamatonta ja pelkkiä pettymyksiä.

Vierailija
22/22 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyräkakkoseen kirjoitti:

Anteeksi, mutta oletko koskaan miettinyt sitä että ehkä avioliittonne ei täytä kaikkia miehesi tarpeita? Oletko miettinyt että miehesi saattaa olla homo, tai bi?

Miehelläsi oli varmasti rattoisa joulu Käyräsaaren joulusaunassa. Siellä pannaan pökköä pesään ihan kunnolla. Käsittääkseni monet kulisseja pitävät perheenisät ja "heteromiehet" karkaavat tänne miehiseen joulunviettoon: 

https://bbs.io-tech.fi/threads/miesten-perinteinen-joulusauna-2018-kuts…

Miehiset tarpeet ovat oleellisia, mutta mikä tämä homma on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi