Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheellinen mies karkasi 'saunailtaan' jouluksi

Yksinäinen keiju
26.12.2018 |

Että sellainen perhejoulu sitten.....

Onko teistä normaalia että perheenisä lähtee aivan ja yhtäkkiä jonnekin joulusaunailtaan aattona ja viipyy siellä jo toista päivää MITÄÄN ILMOITTAMATTA?! Vieläpä 3- ja 5-vuotiaiden lasten isä. Eilen yritin kaksi kertaa soittaa ja toisella kerralla luuritti. Hienoa toimintaa aikuiselta mieheltä!!

Me olemme täällä nyt kolmistaan viettäneet joulua ja ihmetelleet missä se isä on. On se kiva selittää esikoisellekin että minne isä meni, hän jatkuvasti sitä minulta tinkaa! Ja nyt on minulle vihainen kun iskä ei ole tullutkaan kotiin vaikka sanoin että kyllä iskä sieltä kohta tulee, viimeistään joulupäivänä päivälliselle....

Meillä oli lyhyt riita aattoaamuna jonka jälkeen mieheni tokaisi että lähtee kaverinsa kanssa jonnekin joulusaunatapahtumaan kun on niin 'kireä ilmapiiri' kotona. Itse hän sen on luonut kun ei puhu mikä tympii. Mykkäkoulua pitänyt nyt kaksi kuukautta ja luulenpa että viikkotissuttelun lopettaminen on saanut hänet niin kireäksi ja mököttämään minulle ihan kuin minä olisin syynä hänen ongelmiinsa.

Kireä ilmapiiri ollut jo pitkään töiden takia molemmilla mutta rankkaa se on myös minulle eikä vain hänelle! Hän ei esimerkiksi koskaan kysy miten minä jaksan vaan aina hänen ehdoillaan menemme! Minähän täällä lapsetkin hoidan vaikka eletään herran vuotta 2018!!

Olisikohan syytä ottaa avioero vai mitä tällaisessa tilanteessa tekisi?? Minä en yksinkertaisesti tiedä enää. Tekeekö muiden miehet tätä? Yksitoista yhteistä vuotta takana, mutta tuleekohan kahdettatoista tätä menoa..... :( Olen pelännyt sitäkin että onkohan mieheni alkoholisti. Kovasti siihen viittaisivat merkitkin. Isäni oli enkä millään haluaisi uskoa että tästä olisi tulossa yhtä kamalaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehellä on luultavasti toinen nainen.sen luona se nyt pari päivää on ollut.riita on helppo kaivaa jostain ja sitten sanoa että lähtee koska toinen on niin kireä

Vierailija
2/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi tuo suhde olla siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis entinen parisuhde, jos mies tuommoisen tempun tekisi. En soittelis perään tms. Olkoot, jos jätkää ei perhe kiinnosta tuon vertaa. Saunokoot ja dokatkoot ittensä tärviölle ihan rauhassa.

Vierailija
4/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutteleva mies, joka ei halua kertoa miksi kiukuttelee, ei selvittää asiaa ja sysää syyn ja vastuun sinulle. Kuulostaa siltä, että jotain on itse tullut tehtyä väärin. 

Vierailija
5/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin hirveesti löydy kiinnostusta lapsiaan kohtaan. On se alkoholisti, tai sitten sillä on toinen. Ota siisti ero.

Vierailija
6/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia eikä missään nimessä hyväksyttävää. Uskomattoman kypsymätöntä ja piittaamatonta toimintaa aikuiselta, lapsiperheen vanhemmalta. Mikään, kertakaikkiaan mikään ei riitä selitykseksi tuollaiselle käytökselle - miten kukaan edes voi kuvitella voivansa toimia noin! Eipä jää oikein vaihtoehtoja kuin erota, koska tuo ei mitenkäänpäin puhumalla ole selitettävissä.

Vierailija
7/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin että se tulisi ehkä yöksi kotiin kun ei nyt olettaisi että mikään miesten joulusauna sentään kahta päivää kestää!!

Minusta mieheni ei ollenkaan ole pettäjätyyppiä eikä ole koskaan ollut mikään naistenmies millään tapaa. Hän ei ole ikinä aiemmin ollut tällä tapaa pois. Enkä ymmärrä miten hän voi tehdä näin kun lapset ovat hänellekin rakkaita. Miten kehtaakin! Hän takuulla tietää että lapset miettivät paljon ja heidän joulunsa on pilalla kun iskä on pois. Tätä en minä kykene ymmärtämään!!

No kaikesta huolimatta rakastan miestäni ja arjen järjestäminen eron jälkeen tuntuu mahdottomalta tällä hetkellä. Miten se vaikuttaa lapsiinkin? No erojahan otetaa nykyään tuon tuosta mutta kun en minä ajatellut että tässä näin tulisi käymään.....

Vierailija
8/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-100000000/5

Vierailija
9/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten joulusauna...ha haa...homo tuo on!

Vierailija
10/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluprovot ne vaan jatkuu. 

Vierailija
11/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän se kävi. Meillä oli oikein mukava saunasessio. Miksi haluat pilata miehesi joulun? Hän viihtyi todella hyvin ja poistui onnellisesti hymyillen. Uutena vuotena uusiksi. Uuh! Tuskin maltan odottaa!!1!!!!1!!

- Reiska

Vierailija
12/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä palstalla ollaan sitä mieltä ettei terveessä parisuhteessa kysellä mitään lupia menoihin, mennään vaan silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
13/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin sinuna näin: Soittelisin miehen kaverit läpi kysyen missä tuo joulusauna on. Jossei kukaan heistä tietäisi asiasta yhtään mitään, asia olisi selvä: miehellä toinen nainen ja halusi viettää joulun naikkosensa kanssa.

Jos joku kavereista tietäisi tuosta saunasta ja ilmoittaisi mistä löytyy, veisin lapset siltä istumalta hoitoon ja ajaisin itse paikalle. Ja voin vannoa että saisi äijä sen jälkeen kyytiä!!

Täysin anteeksiantamatonta että isä häipyy teille tietämättömille ja vieläpä jouluna joka on lasten suuri ja odotettu juhla.

Tuo että aiheuttaa riidan on niin tyypillinen tapa suoda itselleen mahdollisuus häipyä salarakkaan luo. En olisi minäkään exästäni moista uskonut, en ennenkuin p.askaläjä jäi omaa tyhmyyttään kiinni.

Vierailija
14/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa saunotaan ainakin viikko.

Vierailija
15/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole normaalia eikä missään nimessä hyväksyttävää. Uskomattoman kypsymätöntä ja piittaamatonta toimintaa aikuiselta, lapsiperheen vanhemmalta. Mikään, kertakaikkiaan mikään ei riitä selitykseksi tuollaiselle käytökselle - miten kukaan edes voi kuvitella voivansa toimia noin! Eipä jää oikein vaihtoehtoja kuin erota, koska tuo ei mitenkäänpäin puhumalla ole selitettävissä.

Eikö se vanhemmuus tehnytkään automaattisesti kypsäksi, epäitsekkääksi ja uhrautuvaiseksi? Nii-in...

Vierailija
16/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa googleen "avioerohakemus" ja siitä sitten vaan tyynesti eteenpäin. Voisi melkein antaa paskimman isän tittelin tuollaiselle. 

Vierailija
17/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telakkasauna?

Vierailija
18/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei ole joutunut onnettomuuteen tms. niin ero on edessä. Mieti nyt tätäkin joulua, varmasti lapsesikin olisivat tyytyväisiä jos kadonnutta isää ei olisi odotettukaan. Pyri tekemään erosta mahdollisemman kivuton lapsille niin, että heillä säilyy oma suhde isään ja mielellään molempien puolen sukulaisiin.

Lapset pärjäävät hyvin kunhan heitä ei vedetä mukaan aikuisten riitoihin.

Sinusta ainakaan mies ei välitä pätkääkään kun voi tehdä tuollaista.

Vierailija
19/22 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin sinuna näin: Soittelisin miehen kaverit läpi kysyen missä tuo joulusauna on. Jossei kukaan heistä tietäisi asiasta yhtään mitään, asia olisi selvä: miehellä toinen nainen ja halusi viettää joulun naikkosensa kanssa.

Jos joku kavereista tietäisi tuosta saunasta ja ilmoittaisi mistä löytyy, veisin lapset siltä istumalta hoitoon ja ajaisin itse paikalle. Ja voin vannoa että saisi äijä sen jälkeen kyytiä!!

Täysin anteeksiantamatonta että isä häipyy teille tietämättömille ja vieläpä jouluna joka on lasten suuri ja odotettu juhla.

Tuo että aiheuttaa riidan on niin tyypillinen tapa suoda itselleen mahdollisuus häipyä salarakkaan luo. En olisi minäkään exästäni moista uskonut, en ennenkuin p.askaläjä jäi omaa tyhmyyttään kiinni.

Hirveesti aikaa ja energiaa tuhlattuna tuollaisen luuserin hyysäämiseen, ihan kuin olisi jokin tärkeäkin. Ei ei, parempi vain ignoorata kokonaan ja jos ja kun tulee takaisin tyynesti meinata, että voi lähteä sinne mistä tulikin. Lopullisesti.

Vierailija
20/22 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta oletko koskaan miettinyt sitä että ehkä avioliittonne ei täytä kaikkia miehesi tarpeita? Oletko miettinyt että miehesi saattaa olla homo, tai bi?

Miehelläsi oli varmasti rattoisa joulu Käyräsaaren joulusaunassa. Siellä pannaan pökköä pesään ihan kunnolla. Käsittääkseni monet kulisseja pitävät perheenisät ja "heteromiehet" karkaavat tänne miehiseen joulunviettoon: 

https://bbs.io-tech.fi/threads/miesten-perinteinen-joulusauna-2018-kuts…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä