Joko teille lappaa lasten kavereita tänään häiritsemään, vai vietättekö joulua rauhaisasti oman väen kesken?
Meillä mies sallii lapsen pyytää kaveria heille, jos minä asuisin heillä, tuo tuntuisi ihan kamalalta.
Kommentit (32)
Lähtivät luistelemaan kaveriporukassa.
Sitten varmaan omiin koteihinsa syömään, mutta jos joku tänne tulee lapsen kutsumana, niin totta kai tervetullut.
Oletan kuitenkin, että menevät koteihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri kävi "häiritsemässä" jo eilen, eikä muuten haitannut yhtään.. Iloisina leikkivät uusilla leluillaan lapsen huoneessa pari tuntia.
Me vanhemmat saatiin hetki sulatella hyvää jouluruokaa rauhassa. Sukua kävi sitten iltasella glögillä. Mukava ja rauhallinen päivä.
No tuokin vielä menisi, mutta tämä lapsen "lempikaveri" on jotenkin tosi ärsyttävä itsestään liikoja luuleva mulkero.
Ap
Miksi ap:ta rassaa, mitä hänen (ilmeisesti ex-)miehensä kodissa tapahtuu? Tapaninpäivä on todellakin suomalaisessa kulttuurissa perinteisesti päivä, jolloin vieraillaan sukulaisten ja ystävien luona. Lapsetkin varmasti viihtyvät paremmin, kun saavat olla kavereidensa kanssa.
Voi huhhuh näitä kivikissan kiukutteluja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:ta rassaa, mitä hänen (ilmeisesti ex-)miehensä kodissa tapahtuu? Tapaninpäivä on todellakin suomalaisessa kulttuurissa perinteisesti päivä, jolloin vieraillaan sukulaisten ja ystävien luona. Lapsetkin varmasti viihtyvät paremmin, kun saavat olla kavereidensa kanssa.
No se, että tiedän, että vaikka asuisin siellä, minun toiveitani ja tarpeitani ei arvostaisi kukaan. Siksihän en asukaan siellä.
Ap
Mitä se sua kiinnostaa ap, jos kerran olet siellä ihan ylähäisessä yksinäisyydessä.
Ei ihme, että tuollainen ihminen on heivattu miehen ja lasten elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua kiinnostaa ap, jos kerran olet siellä ihan ylähäisessä yksinäisyydessä.
Ei ihme, että tuollainen ihminen on heivattu miehen ja lasten elämästä.
Eivät ole heivanneet, vaan MIES ei osannut ARVOSTAA MINUA JA MUN TARPEITANI. Mutta ethän sä paskiainen sellaista tartte, uhraudut muiden eteen rähmälläsi.
Ap
Joulu meni jo, jumalille kiitos. Elämä ja arki jatkuu.
Kyllä aikuisen tarpeet menevät lasten tarpeiden edelle, että aikuinen jaksaa hoitaa lapsiaan. Jos aikuinen voi pahoin lasten kavereista, heitä ei kaivata ja piste.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joulu meni jo, jumalille kiitos. Elämä ja arki jatkuu.
Näin huonoissa perheissä, perinteikkäissä jatkuu jopa Nuutinpäivään saakka.
Ap
Lasten kaverit eivät ikinä ole häirinneet. Meillä on usein neljäkin vierasta lasta omien kahden lisäksi ruokapöydässä. Emme ryve rahassa, mutta rakkaudessa kyllä.
Lienee kasvattajan taidoista kiinni, miten lapset käyttäytyvät. Meillä käyttäydytään talon tavalla, ja kaikki lasten kaverit tietävät sen. Jostain syystä ne viihtyvät meillä, ehkä sitten saavat kompensaatiota omien vanhempiensa laiminlyönteihin.