Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta uimaan!

Vierailija
26.12.2018 |

muutoksen voi aloittaa jo ennen vuodenvaihdetta!573

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avannon hakkaaminen kohottaakin mukavasti kuntoa :)!

Vierailija
2/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihallissa onneksi on kylmäallaskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treeneistä on vielä muutama päivä taukoa, mutta voisihan sitä lähteä vähän kelaamaan

Vierailija
4/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avantoon taas perjantaina. Uimahallit ovat kaameita paikkoja.

Vierailija
5/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo. Avanto on tuossa omassa rannassa, kävin aamulla pulahtamassa, ilman saunaa. Illalla sitten sauna ja avanto. Ihanaa!

Vierailija
6/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä auttaa kipuihin ja kolotuksiin.

Vierailija
7/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen on tosi mukava ja helppo harrastus, kamat vaan mukaan ja hallille. Mukavana bonuksena voi uimisen jälkeen rentoutua hetken porealtaassa ja saunassa. Ja vielä toisena bonuksena siellä voi olla usein myös pientä silmänruokaa. ;)

Vierailija
8/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen on mukavaa, mutta suurin osa uimahalleista on näin tapaninpäivänä suljettu.

Vierailija
9/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uiminen on tosi mukava ja helppo harrastus, kamat vaan mukaan ja hallille. Mukavana bonuksena voi uimisen jälkeen rentoutua hetken porealtaassa ja saunassa. Ja vielä toisena bonuksena siellä voi olla usein myös pientä silmänruokaa. ;)

Se tuijotus on hieman häiritsevää kun oman treenin jälkeen menen vahtimaan poikaani ja päästämään vaimon myös uimaan. Keskittyisitte niihin lapsukaisiinne. 

-TriNisti

Vierailija
10/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuijotus on hieman häiritsevää kun oman treenin jälkeen menen vahtimaan poikaani ja päästämään vaimon myös uimaan. Keskittyisitte niihin lapsukaisiinne. 

-TriNisti

Itse ainakin otan kaikki katseet positiivisena imarteluna. Musta on mukavaa, jos miellyttää silmää. :) Ei elämän tarvitse olla niin vakavaa.

Uimari m35

Vierailija
11/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-TriNisti

Itse ainakin otan kaikki katseet positiivisena imarteluna. Musta on mukavaa, jos miellyttää silmää. :) Ei elämän tarvitse olla niin vakavaa.

Uimari m35

Tiedän kyllä että pitkänä miehenä jolla ei ole liiemmin ylimääräistä rasvaa olen varmasti erinäköinen kuin 95% muista hallilla olevista ei-kilpauimareista. Näen asian miesten saunassa säännöllisesti. Olen kuitenkin siellä treenaamassa jonka jälkeen vahdin lastani. En ole mikään näytteillä oleva lihanpala joka nauttisi tuijotuksesta.

Vai mitä naiset pitävät siitä keskivartalolihavasta miehestä joka tuijottaa naisia joilla on bikinit päällä kun he vahtivat jälkikasvuaan lastenaltaalla? Ei yhtään creepyä?

Vierailija
12/12 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-TriNisti

Uimari m35

Tiedän kyllä että pitkänä miehenä jolla ei ole liiemmin ylimääräistä rasvaa olen varmasti erinäköinen kuin 95% muista hallilla olevista ei-kilpauimareista. Näen asian miesten saunassa säännöllisesti. Olen kuitenkin siellä treenaamassa jonka jälkeen vahdin lastani. En ole mikään näytteillä oleva lihanpala joka nauttisi tuijotuksesta.

Vai mitä naiset pitävät siitä keskivartalolihavasta miehestä joka tuijottaa naisia joilla on bikinit päällä kun he vahtivat jälkikasvuaan lastenaltaalla? Ei yhtään creepyä?

Kai se riippuu luonteesta, toiset vaivaantuvat, toiset pitävät. En mä koe itseäni lihanpalaksi, vaan komeaksi nuoreksi mieheksi ja katseet otan kohteliaisuutena.

m35