Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti haluaa riidellä koko joulun

Ei tästä mitään tule
26.12.2018 |

Ihan mahdoton tilanne. Koko joulu on ollut pelkkää riitaa ja nälvimistä. Kaikki tullut äidin puolelta ja meillä sukulainen on sairas mutta se ei oikeuta riitelemään jatkuvasti. En jaksa enäään riidellä kun tänään kysyin kyytiä asioille niin käskettiin painua sinne minne ei aurinko ei paista! Mulla ei ole autoa ja polvi leikattuna on vaikee käydä bussilla kaupassa. Onneksi huomena menee bussi normaalisti mutta olisin vaan tarvinnut lääkkeet apteekista ja kyytiä ei saa vanhemmilta pyhäpäivinä.
Olin viemässä omia roskiani ulos ja äiti päätti tuoda ne takaisin omaan huoneeseeni. Ei saanut hetkeä olla toisella puolella.

Miten te selviätte riitatilanteissa kun olen ihan loppu tähän jatkuvaan tilanteeseen tiedän että musta ei tykätä mutta kun olen ulosotossa niin on vaikea saada omaa asuntoa. Muuten muuttaisin heti omilleni jos pystyisin. Olen kärsinyt taas paniikista tämän takia kun alkaa keinot olla vähissä. Isäkin haluaa riidellä ja riidan aikana puolustaa äitiäni tietenkin ja 2 1 vastaan on epäreilua. Sori kun on sekavaa mut niin on mun elämäkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä että kyllä lääkkeeni voi huomiseen odottaa mutta kun olen muutenkin yksinäinen olisi ollut kiva päästä käymään asioilla ja nähdä ehkä hyvän päivän tuttuja samalla.

Vierailija
2/4 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun on aika suunnata itsenäiseen elämään jonka saat tehdä mieleiseksesi tai itsesi näköiseksi ilman vanhempien valvontaa.

Vuokra-asuntoja saa maksamalla takuuvuokraa etukäteen, joten ala säästämään ja kyselemään asuntoja.

Pyydä vanhempiasi auttamaan etsimisessä. Ensi jouluna voit sitten olla oman kotisi valtias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun on aika suunnata itsenäiseen elämään jonka saat tehdä mieleiseksesi tai itsesi näköiseksi ilman vanhempien valvontaa.

Vuokra-asuntoja saa maksamalla takuuvuokraa etukäteen, joten ala säästämään ja kyselemään asuntoja.

Pyydä vanhempiasi auttamaan etsimisessä. Ensi jouluna voit sitten olla oman kotisi valtias.

Niin kyllähän se varmaan olis hyvä tähän meidän huonoon tilanteeseen. Ja mielessä on ollut paljon

Vierailija
4/4 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita kuntasi aikuissosiaalityöntekijälle heti arkena ja sano että haluat varata ajan tilanteesi kartoittamiseksi ja että tarvitset neuvoja ja tukea elämänhallintaa. Sulle varataan aika ja siitä se voi lähteä selkeään suuntaan sun asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi