Onko kaupat avoinna tänään tapaninpäivänä?
Kommentit (12)
Kaikkien kauppojen aukioloajat löytyvät netistä.
Onhan sulla internet?
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen lidl on 9...21
Lähin Lidl on n. 350 km päässä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla internet?
No kun ei ole, en kai mä muuten täällä kyselisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla internet?No kun ei ole, en kai mä muuten täällä kyselisi.
:D, no tämähän oli tietysti vitsi, mutta tällaisia ihmisiä löytyy kyllä oikeastikin, mun äiti esim.
Mä en tykkää, että kaupat on jo tänään auki, tuli arkifiilis jo aamusta, kun viereisellä kadulla alkoi ihan normaaliliikenne.
Nosta se perseesi ja kävele katsomaan.
Valitettavasti ovat auki, ja lähikaupassa oli vielä suklaa-ale... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D, no tämähän oli tietysti vitsi, mutta tällaisia ihmisiä löytyy kyllä oikeastikin, mun äiti esim.
Mä en tykkää, että kaupat on jo tänään auki, tuli arkifiilis jo aamusta, kun viereisellä kadulla alkoi ihan normaaliliikenne.
Olihan ne auki toissapäivänä ja eilenkin?
Riippuu paikkakunnasta ja kaupasta kuinka ovat auki. Monet vähän lyhennetysti tänään. Joku sanoi lidlin olevan 9-21, mun lähilidli on 10-21. Eli vaihtelua on! Kato netistä tai kävele ovelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan ne auki toissapäivänä ja eilenkin?
Jouluaattona tietysti on, sehän on periaatteessa ihan arkipäivä, niin kuin muutkin aatot, mutta joulupäivänä ei Tampereella ollut ainakaan S-tyhmän kaupat auki. Joistain pikkukaupoista en tiedä, kun mun lähikaupat on S-kauppoja ja ohimenevä autojen virta kulkee niihin.
On