Joko kävit vaa'alla?
Minä kävin, 1 kg tullut lisää painoa kahden päivän aikana. Tänään ruuaksi jo jotain vähän kevyempää..
Kommentit (16)
Samassa oli kuin ennen jouluakin.
Liikaa tosin oli reilusti, mutta eipä joulu onneksi nostanut lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jep, paino tippunut kilon viikon aikana.
Onks sulla laihdutusprojekti?
ap
En ole, enkä ajatellut mennä.
Pari päivää on tullut herkuttelua normaalia enemmän, mutta on myös tullut ulkoiltua reilusti.
En harrasta vaa'alla käyntiä kuin pari kertaa vuodessa. Olen ollut jo 10 vuotta saman painoinen (57kg).
1kg? Paino voi vaihdella kilon saman päivän aikana. Käy kakalla äläkä juo vettä ni oot kohta kilon kevyempi 😂 ap siis
Mun paino vaihtelee muutenkin, kilo sinne tai tänne. Se on lähinnä nestettä.
Kävin. Samassa pysynyt. 30kg ylipainoa edelleen. 2019 tarkoitus 15kg tiputtaa.
Av-mammoillahan paino laskee jouluna, ihan perussettiä.
Kaksi kiloa enemmän kuin normaalisti. Se on tietysti nestettä.
En ole edes pahemmin mässäillyt, mutta kalapuoli on niin suolaista.
Lähtee ihan päivässä, kun juo paljon vettä ja syö hedelmiä ja muita kasviksia ilman suolaa.
Kyllä kävin ja tulos kauhistutti, mutta kyllä tässä on mässäiltykin.
Käyn joka päivä vaa'alla. Näin ei paino pääse koskaan yllättäen karkaamaan tähtitieteellisiin lukemiin. Ei ole tullut lisää painoa joulun aikana. En ole kyllä porsastellut tänäkään jouluna. Normaalisti syönyt jouluruokia, ähkyä välttäen.
En ole syönyt enemmän kuin tavallisestikaan, paino on sama kuin eilen ja viime viikolla.
Jos paino on noussut vaikka kilon, se on suurimmilta osin nestettä. Aika paljon saa mättää parissa päivässä jos haluaa kerryttää kilon rasvaa.
+10kg :D
Selkä oli syksyn kipeä ja se rajoitti liikkumista joten ei joulun vika :) Nyt kuitenkin kunnossa joten massakausi lie historiaa koht'puoliin :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ei ole vaakaa kun muija paiskoi sen rikki pari vuotta sitten. Suosittelin jo silloin vihanhallintakurssia tai lääkitystä.
Jep, paino tippunut kilon viikon aikana.