Miksi exäni juo örvellyskännejä yksin baarissa, vaikka jätti mut toisen takia juuri?
Sanoi, että haluaa olla tämän toisen naisen kanssa, jonka tuntenut vain hetken ja sitten kuitenkin noin? Ei ota minuun yhteyttä, mutta kaverini näki hänet ihan sikahumalassa baarissa. Mistä voisi olla kyse?
Voisin ehkä vielä antaa anteeksi, jos tulisi järkiinsä pian! Eli heti!
Kommentit (8)
Ei sillä ole toista, se haluaa vai sinusta eroon.
Ei tullut yhtään joululahjoja lapsillekaan siltä, eikä edes korttia. Lapset 4 ja 6 v. ap.
Mun kaverin muija lähti kävelee " paremman " perässä. Mun kaveri ei käytä ollenkaan alkoholia. Olen nähnyt tämän exän muutamia kertoja, kun hakee sitä uutta miestä baarista. Olen siis töissä baarissa ja se äijä istuu aina siellä. Kaverin exä on aina ihan raivona ja se uus mies ei välitä yhtään. Löi kätensä paskaan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten niin, mutta vaikea ymmärtää miksi. Ehkä päässä viiraa? En ole tehnyt mitään sen aiheuttaakseni vaan päinvastoin aina. Olen kyllä ihmetellyt miehen käytöstä viime aikoina. Kasvojen ilmeet ovat olleet paatuneita, vaikka olisin kuinka yritänyt häntä piristää. Siis ennen tätä ennenkuin kertoi tästä naisestaan. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitten niin, mutta vaikea ymmärtää miksi. Ehkä päässä viiraa? En ole tehnyt mitään sen aiheuttaakseni vaan päinvastoin aina. Olen kyllä ihmetellyt miehen käytöstä viime aikoina. Kasvojen ilmeet ovat olleet paatuneita, vaikka olisin kuinka yritänyt häntä piristää. Siis ennen tätä ennenkuin kertoi tästä naisestaan. ap.
Masennus? Onko miehen välit kavereihinsa muuttunu?
-eri
Ja se nainen on totta. Soitti minulle, että hänellä on suhde mieheni kanssa. 3 vkoa sitten sain tietää....ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus? Onko miehen välit kavereihinsa muuttunu?
-eri
Näkee heitä harvoin. En osaa sanoa. ap.
Laittanut siis estot mulle kun yritin soittaa. ap. Oltiin 9 vuotta yhdessä ja tuntenut tän naisen 2 kk. Meillä on lapsetkin ja tekee noin?