Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset edelleen jakavat lomalle lähtemisiään Facebookissa?

Vierailija
25.12.2018 |

Nytkin yksi vanha koulukaveri laittoi että lähtevät reissuun koko perhe ja moneksi viikoksi, oli myös äitinsä vanhempansa tagannut siihen ja tiedän missä hekin asuvat. Kavereita tällä entisellä koulukaverilla on FB:ssä 500. Mun mielestä ihan itteensä saa syyttää jos jotain tapahtuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan rajottanut julkaisunsa ystäviin.

Vierailija
2/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaista. Itse lopetin juuri viime viikolla fb-tilini, kun yht'äkkiä tuli ilmoitus, että olen muka jakanut jonkun ihme p.ornahtavan julkaisun. Fb elää omaa elämäänsä eikä ihmisillä ole enää mitään omaa. Huom, en tunne menettäneeni mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan rajottanut julkaisunsa ystäviin.

En tajua? Minäkin olen vain entinen koulukaveri ja silti näen tuon viestin. Varmaan me kaikki 500 hänen FB-kaveriaan nähdään. 

Vierailija
4/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? MInä laitoin vastaavan jutun, vaikka olen täällä kotona.

Vierailija
5/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tietysti, että muut tietävät olla kateellisia.

Vierailija
6/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? MInä laitoin vastaavan jutun, vaikka olen täällä kotona.

Laitoitko siis kippistelykuvan lentokentältä sinäkin? Ja ylipäätään, miksi?

Vierailija
7/7 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook on niin masentava. Mulla on siellä tili, mutta kavereita vaan jotain 70. Viimeksi olen julkaissut jotain reilu vuosi sitten. En todellakaan stalkkaa siellä ketään, päinvastoin saattaa mennä kuukausi tai melkein pari, että edes käyn koko paikassa. Lähinnä olen siellä muutamien ryhmien takia (mm. työhön ja opiskeluun liittyviä sekä parit kirppikset ja roskalavat), mutta muuten saan päinvastoin joskus tutuilta ihmettelyä, kun en tykkää heidän postauksistaan.

Ärsyttää todella paljon se, miten kukaan ei koskaan enää viestittele, harvoin edes WhatsApilla, vaan oletetaan että kaikki koko ajan käyttäisivät jotain facea.

Ja mä olen kuitenkin verrattain nuori vielä, kolmekymppinen. Tää dinosaurus kaipaa takaisin jotain vuosituhannen alkua... Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi