Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku aloittanut suhteen miehen kanssa, joka ensin ei ollut niin kiinnostunut?

Vierailija
25.12.2018 |

Jos,niin kauanko tunsitte,ennenkuin hän huomasi välittävänsä sinusta kuitenkin enemmän,kuin vain ystävyystasolla?
Itse olen ollut miehen ystävä puolisen vuotta ,ja aion olla vastaisuudessakin, vaikka hän ei koskaan meikäläiseen sen syvällisemmin tykästyisikään. Olen kuitenkin onnellinen, että saan olla rakastunut,ja hän luottaa minuun, vaikka ei tunnekaan samoin,ystäviä vain olemme.
Saan silti oman pääni sisällä toivoa, vaikka skeptisesti suhtaudunkin mihinkään jälkikäteen tykästymisiin.Ei ole keltään pois, jos välitän hänestä pääni sisällä hyvin paljon, joskus itkeä pirautan yksinäisyydessä, koska olen niin onnellinen, että saan tuntea hänet.
Tuntemisemme aikana minulla ollut muita miehiä,pari,ihan perusheterotasolla ja meiningillä, mutta ne ovat jääneet, koska sydämessäni välitän vain tästä yhdestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule tuollaisesta suhteesta mitään.

Vierailija
2/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran oltiin ystäviä, sitten ihastuin ja tunnustin miehelle tilanteen, sillä riskillä että ystävyys päättyy. Onneksi tunne oli molemminpuolinen, nyt yhdessä jo 30 vuotta 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden verran oltiin ystäviä, sitten ihastuin ja tunnustin miehelle tilanteen, sillä riskillä että ystävyys päättyy. Onneksi tunne oli molemminpuolinen, nyt yhdessä jo 30 vuotta 🙄

Ohhoh, näin käy kyllä varmaan todella harvoin.

Vierailija
4/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Meillä lähinnä tuo ikäero,mies on minua nuorempi.

Omassa ikäluokassani minulla kohtuullisesti vientiä, hänellä erittäin paljon vientiä omassaan.

Siksikin hiffaan kyllä, että ...jää ystävyystasolle tod.näk,mut saahan sitä muinaismuorikin unelmoida,lol.Olen 80-luvulla syntynyt, mutta häneen verrattuna muinainen:).

Vierailija
5/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, perinteisiä jonotan-mieluummin-alfan-vierellä-omaa-vuoroani-kuin-otan-kunnollisen-tavismiehen -tapauksia.

Vierailija
6/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Jos mies ei selvästi osoita että haluaa sut niin alla olla ja äkkiä.

Vierailija
7/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ei kannattanut. 

Täälläkin joskus puhutaan siitä, että niitä isoja tunteita ei kannata välttämättä odottaa, mies voi olla ihan hyvä ja voi rakastua ajan kanssa. Olen todennut, että mulla ei taida tällainen toimia. Jos ei alkuun ole juurikaan kiinnostusta, sitä ei tulekaan. Ihastun myös harvoin.

Vierailija
8/8 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, perinteisiä jonotan-mieluummin-alfan-vierellä-omaa-vuoroani-kuin-otan-kunnollisen-tavismiehen -tapauksia.

Jaahas, perinteinen heitän-av:lla-levotonta-spekulaatiota-kuin-olisin-selvänäkijä -tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme