Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keskustelutaitoisista miehistä pulaa?

Vierailija
25.12.2018 |

Huomasin taas joulupöydässä kuinka pitkät väittelyt ja keskustelut on mun juttu. Kiinnostavia aiheita on pilvin pimein. Olen valitettavasti ollut kimpassa sellaisten naisten kanssa, jotka eivät ole kovinkaan kiinnostuneita käymään mitään keskustelua. Sellainen on joidenkin ihmisten mielestä vain väsyttävää. Minusta taas mielenkiintoista.
Heittäkääs jotain kommentteja. Löytyykö paljon naisia jotka vastaavasti toivoisivat tätä ominaisuutta mieheltään?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kesällä supisuomalaisen miehen joka osaa keskustella ja on huumorintajuinen.

Voitte arvata etten tästä kultapalasta hevillä luovukkaan.

Yli nelikymppisiä ollaan, kolmannella kieroksella.

Vierailija
22/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keskustelutaitoinen mies (40 v.), jonka ongelma on lähinnä se, etten ole oikein koskaan oppinut normaaleita vuorovaikutustaitoja ja sen vuoksi moni keskustelutilanne saa minulla liian suuren painoarvon enkä osaa olla rennosti, kun vihdoin ja viimein pääsee puhumaan jonkun kanssa.

Tuon olen minäkin huomannut, että moni ei vain jaksa/halua keskustella syvällisiä, vaan pikainen mentaalityydytys on paljon tärkeämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä, harrastuksissa, ystävien, jne keskustellaan tavattoman paljon ja mieheltä toivon lähinnä sellaista aivot narikkaan joutenoloa, jossa hiljaisuuskaan ei ole vaivaannuttavaa.

Jess, tätä minäkin haluan. Kotona pitää saada rentoutua, enkä halua käydä siellä mitään intellektuelleja väittelyitä tai keskusteluja. Tällainen mies minulla jo oli ja nyt on haussa vastaava.

Vierailija
24/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä onko niistä pulaa. Suhteeseen en koskaan päätyisi muiden kuin niiden kanssa, joiden kanssa voin käydä tuntikausien syvällisiä keskusteluja. Ja siihen kai miehet mussa ihastuu, että pitävät älykkäänä keskusteluseurana, ja siihen mä ihastun heissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi