Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain sitten mieheltä joululahjaksi vaa'an. Että nyt on sitten sekin nähty.

Vierailija
25.12.2018 |

Plussana tässä vielä, että olen nuorena sairastanut anoreksiaa ja se tulee pinnalle aina stressaavina aikakausina. Mies tietää oikein hyvin tämän. Viimeiset pari vuotta olen ollut todella tasapainoisessa kunnossa ja yksi tärkeä syy tähän on ollut, että hävitin vaa'an talosta kokonaan. No nyt minulla sitten taas on sellainen. Olen ihan sanaton.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussana tässä vielä, että olen nuorena sairastanut anoreksiaa ja se tulee pinnalle aina stressaavina aikakausina. Mies tietää oikein hyvin tämän. Viimeiset pari vuotta olen ollut todella tasapainoisessa kunnossa ja yksi tärkeä syy tähän on ollut, että hävitin vaa'an talosta kokonaan. No nyt minulla sitten taas on sellainen. Olen ihan sanaton.

Minäkin olen sairastanut anoreksian. En silti vaadi, että loppuelämän kaikkien tulee välttää puhumasta kiloista, laihdutuksesta, lihomisesta jne. minun seurassani. Ei tarvitse piilottaa kaikkia maailman vaakoja.

Otapa nyt itseäsi niskasta kiinni. Maailma on täynnä puhetta painonhallinnasta. Telkkariohjelmat, lehtijutut, mainokset.

Käy sääliksi sun miesystävää. Luuli vain ostaneensa lahjan ja toinen on laatimassa haukkumisketjuja hänestä.

Vierailija
22/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mauton lahja, varsinkin kun sinulla on ollut syömishäiriö. Kertoo miehen kontrollinhimosta, haluaa saada sinut epävarmaksi itsestäsi. Ties vaikka haluaisi sinun sairastuvan uudestaan, sairasta kun on helpompi alistaa. Harkitsisin erittäin vakavasti eroa.

Oi jestas teitä palstamammoja ja teidän herneenkokoisia aivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heitä roskiin toimivaa laitetta vaan palauta tai vie kierrätykseen.

Vierailija
24/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kuvitteli, että entinen oli mennyt rikki. Huono lahja anyway.

Vierailija
25/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennetta! Pois vaan ja jatkat valitsemaasi vaa'atonta elämään. Tulin surulliseksi näistä molemmista vaaka-tarinoista.

Vierailija kirjoitti:

Onpa surullinen tarina! Mietin tässä, josko heittäisin vaakan ihan vaan roskiin. En ole ihan varma, tarkoittiko mies sillä oikeasti pahaa vai onko vaan niin ajattelematon ja kiireessä lahjoja ostanut. Mutta ajattelin, että taidan heittää koko vempeleen roskiin ja jatkaa iloisin mielin vaa'atonta elämääni. t. ap

Vierailija kirjoitti:

Mieli tekisi väittää tätä provoksi, mutta isäni osti äidille kerran äitienpäivälahjaksi vaa'an. Äiti oli lihonut tuossa vaiheessa jonkin verran. Me oltiin lapsia, joten ei tajuttu, miten nolo lahja se oli ja itse annettiin ne koulussa askarellut. Kyllä me veljen kanssa aikuisena osattiin pitää sitä surullisena, kun tyhjättiin kuolinpesää - äiti kuoli työikäisenä sairauskohtaukseen.

Osti isä joskus korujakin, mutta ei äiti niitäkään käyttänyt koskaan. Tajusin jossain vaiheessa, että äiti oikeasti oli äitienpäivälahjoista iloinen siinä vaiheessa, kun me lapset aloimme niitä hankkia, eikä isä. Minä olin hyvä neuloja ja tein äidille itse mm. sormikkaat, jotka tuntuivat olevan hänelle tosi tärkeät, piti ne ihan risaksi asti. Ostettiin hänen lempikirjailijansa kirjoja ja muuta henkilökohtaista, ei todellakaan kodinkoneita tai mitään koko perheen yhteistä, mitä isä myös usein hankki joka lahjaksi. Mutta kyllä se vaaka on kamalin hankinta kellekään, oli paino-ongelmia tai ei. Talousvaaka nuorelle omaan kotiin muuttaneelle vielä voisi mennä. 

Vierailija
26/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella mauton lahja, varsinkin kun sinulla on ollut syömishäiriö. Kertoo miehen kontrollinhimosta, haluaa saada sinut epävarmaksi itsestäsi. Ties vaikka haluaisi sinun sairastuvan uudestaan, sairasta kun on helpompi alistaa. Harkitsisin erittäin vakavasti eroa.

Oi jestas teitä palstamammoja ja teidän herneenkokoisia aivoja.

"Kaikki miehet ovat kontrolloivia sikoja" palstamamman opas av keskusteluun. Englanninkielinen versio " Debating for Dummies"

Vierailija
27/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ukot on tyhmiä! Kukaan nainen ei tod.toivo mitään tuollaisia vehkeitä,kodin tavaroita lahjaksi. Aivan ihana lahja on joku henk.kohtainen eli joku nätti koru on minusta aivan ihana lahja mieheltä. Eli vaikka sydän riipus yms. ei tarvitse olla mikään kallis mutta paljon kivempi kuin joku vedenkeitin, vaaka jne. Ukot nyt vaan ei tajua mitään, näin se vaan on.

Mitä henkilökohtaista on kaulakorussa? Itse ottaisin mieluummin hyvän vaa'an kuin kliseisen sydänriipuksen. Kaikista mieluiten ottaisin jotain aineetonta ja onneksi sellaista tänäkin vuonna sain.

Kyllähän näin universaalisti on kaikilla naisilla. Ap on vielä vain niin keskenkasvuinen, ettei ymmärrä että aineeton lahja on paras ja vaaka parempi kuin joku persoonaton koru.

Aika keskenkasvuista sinulta ettet ymmärrä ihmisillä olevan eri mielipiteitä vaan pidät omaasi ainoana ja oikeana.

Vierailija
28/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Mies nukkuu vielä. Kävin sitten vaa'alla. Näytti 52 kg. En tiedä olisiko pitänyt edes käydä... en aio kyllä miehelle kertoa! Sitten vein vaa'an roskakatokseen. Joku saa ottaa sen sieltä. :)

Vierailija
29/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Mies nukkuu vielä. Kävin sitten vaa'alla. Näytti 52 kg. En tiedä olisiko pitänyt edes käydä... en aio kyllä miehelle kertoa! Sitten vein vaa'an roskakatokseen. Joku saa ottaa sen sieltä. :)

Oikein! Kyllä sen sitten huomaa jos joku päivä ei mahdu enää yhteenkään vaatteeseensa. Mutta normaalipainoisella ei ole mitään syytä kytätä painoaan, jätetään ne punnitukset laihduttajille.

Vierailija
30/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten- provoilija keksi taas uuden jutun.

Vierailija
31/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin.

Vierailija
32/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ukot on tyhmiä! Kukaan nainen ei tod.toivo mitään tuollaisia vehkeitä,kodin tavaroita lahjaksi. Aivan ihana lahja on joku henk.kohtainen eli joku nätti koru on minusta aivan ihana lahja mieheltä. Eli vaikka sydän riipus yms. ei tarvitse olla mikään kallis mutta paljon kivempi kuin joku vedenkeitin, vaaka jne. Ukot nyt vaan ei tajua mitään, näin se vaan on.

Äläs yleistä. Minä ainakin otan mielelläni vastaan jonkun tuollaisen "kodin vehkeen". Yksi parhaista lahjoista on ollut leivänpaahdin, joka on ihan joka päivä käytössä. Onko naisena muka pakko tykätä ainoastaan sydänriipuksista yms.?

Vierailija
33/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin iloinen jos saisin vaa'an jos minulla ei sellaista olisi. Minullakin on ollut syömisongelmia ja pidän itseni normaalipainossa käymässä joka aamu vaa'alla.

Vierailija
34/34 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. 

Tietty ikävä historia sinulla, mutta kyllähän henkilövaaka kuuluu talouden perustarvikkeisiin. 

Itse ainakin tykkään aina välillä seurata painoani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi