Perheelliset sukulaiset velojen "kimpussa"
He eivät voi mitenkään ymmärtää, että ilman sukuperhehälinää voi viettää laatuaikaa jouluna kaikkessa rauhassa nautisellen vapaista.
Kommentit (7)
Ollaan luojan kiitos jo siinä iässä että lastenteko ei tule kyseeseen. 20v meni uteluja kuunnellessa.
Pidän sukulaisistani, mutta muut yksin joulua viettävien säälijät lievästi ärsyttävät. Voi ootkosä joulun yksin, ai kauheaa. Olen muutenkin suurimman osan ajasta yksin tai töissä ja koska en nyt tänä jouluna jaksanut lähteä sukuloimaan voin aivan hyvin lukea kirjaa, napsia syötävää, järjestellä kaappeja ja juoda vähän viiniä itsekseni. Ottakaa iisisti:). Ja hyvää joulua kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sukulaisistani, mutta muut yksin joulua viettävien säälijät lievästi ärsyttävät. Voi ootkosä joulun yksin, ai kauheaa. Olen muutenkin suurimman osan ajasta yksin tai töissä ja koska en nyt tänä jouluna jaksanut lähteä sukuloimaan voin aivan hyvin lukea kirjaa, napsia syötävää, järjestellä kaappeja ja juoda vähän viiniä itsekseni. Ottakaa iisisti:). Ja hyvää joulua kaikille.
Jatkoon!
Juurikin tätä ihme säälittelyä ihmettelen ja äsryynnyn näemmä siitä, sori sukulaiset. Aivan kuin jouluhälinä olisi jotenkin kaikille se ainut oikea tapa viettää joulua. -ap
Minä olen aina sanonut uteliaille sukulaistädeille, että kyllä me kovasti lapsentekoa harjoittelemme. Keskustelu on aina tyrehtynyt pikaisesti.