Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies antoi joululahjaksi kuntosalikortin- V....... en pidä yhtään mistään urheilusta

Vierailija
24.12.2018 |

Mies antoi minulle lahjaksi kuntosalikortin eli v......... ihan selvästi koska olen ylipainoinen. En todellakaan lähde mihinkään salille, koska urheilu ei ole yhtään mielenkiintoista. Mies sanoi vielä, että ” jos nyt sitten tämän avulla saisi sinut liikkeelle” Ärsyttävä mies! Olen tyytyväinen itseeni enkä aio ruveta miehen takia laihduttamaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokooisista ihmisistä tulee kauniita kun laihdutttavat.

Vierailija
2/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätät käyttämättä. Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino putoaa

a) pienentämällä annoskokoa

b) tekemällä pitkähköjä reippaita lenkkejä

c)  dumppaamalla se urpo mies.

Tosin yleensä se c) auttaa siihen että omakin paino lähtee laskuun.

Vierailija
4/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota yhtäkään palaa kakkua tänään.

Vierailija
5/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä laihduta. En minäkään laihduta vaikka käyn salilla. Jos ei nappaa, niin anna jollekulle muulle.

Vierailija
6/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahhahahaahahaaaa! Ensimmäinen joululahjamielensäpahoittaja! Jeee!!!

Vierailija
7/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Näytä hänelle tuben vatsamielenosoitus kanava niin hän hänkin huomaa kuin kaunis nainen on +100 kiloisena.

Videoita hetken aikaa katsottuanne silppua kortti miehen nähden ja totea räväkästi että olet onnellinen juuri näin!

Vierailija
8/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa, joka ei hyväksy kilojasi? Tuollainen lahja olisi oikein mahtava, jos olisit itse puhunut kuntoilun aloittamisesta/laihdutuksesta.

Vierailija
9/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta itsesi ja oman hyvinvointisi takia. Mies ajattelee terveyttäsi ja sinä suutut huoh.

Vierailija
10/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennoidu ennemmin niin, että tuo ei ole sen kummempi kuin että olisi antanut matka- tai teatterilahjakortin. Eli mieti, kuinka mahdollisimman hyvin voisit hyödyntää lahjan.

Tietämättä ikääsi niin kyllä kaikkia hyödyttää vetreyttävä jumppa, liikkuvuusliikkeiden tekeminen, lihaskuntotreeni ja venyttely. Jää siten turhat säryt ja jumit, jos ei juuri nyt, niin tulevaisuudessa. Sinun ei kannata käydä salilla sen vuoksi, että tulisit hoikaksi ja miellyttäisit muiden silmää, mutta ehdottomasti itsesi takia, että pysyt itse kunnossa ja hyvällä mielellä.:)

Vierailija
11/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta itsesi ja oman hyvinvointisi takia. Mies ajattelee terveyttäsi ja sinä suutut huoh.

Jaa, ap voikin sitten seuraavaksi antaa miehelleen lahjaksi porkkanapussin, koska ajattelee miehen terveyttä. Viis siitä, että mies vihaa porkkanoita.

Miten vaikeaa se on ymmärtää, että laihdutus vaatii oman motivaation, et voi päättää toisen laihduttamista hänen puolestaan. Jos toinen ei halua laihduttaa, vaihtoehtoja on vain kaksi, hyväksyt sen tai lähdet.

Vierailija
12/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD kirjoitti:

Buahhahahaahahaaaa! Ensimmäinen joululahjamielensäpahoittaja! Jeee!!!

Mutta ei ensimmäinen jouluprovoilija.

Vierailija
13/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Kun ei siedä kaltaistasi sikaa!

Vierailija
14/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käyttäisin noin hyvän tilaisuuden, oli motiivi mikä tahansa. Sali-harrastus ei ole halvimmasta päästä ja voihan siellä vaikka vaan katsella timmejä miehiä.

Ehkä se mies on oikeasti ajatellut jaksavuuttasi ja terveyttäsi ja haluaisi harrastaa kanssasi enemmän?

Vierailija
15/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi minulle lahjaksi kuntosalikortin eli v......... ihan selvästi koska olen ylipainoinen. En todellakaan lähde mihinkään salille, koska urheilu ei ole yhtään mielenkiintoista. Mies sanoi vielä, että ” jos nyt sitten tämän avulla saisi sinut liikkeelle” Ärsyttävä mies! Olen tyytyväinen itseeni enkä aio ruveta miehen takia laihduttamaan.

Miehesi on huomaavainen. Nyt voi tuntua hyvältä mutta odotappa kun mittarissa on 45+ Olen niin sanotusti hyväkuntoinen mutta lähempänä viittäkymmentä pelkän kunnon ylläpitoon saa tehdä töitä. En minäkään olisi nuorempana uskonut mutta niin vain näyttää olevan.

Vierailija
16/16 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sä ylipainoinen kun aloitte seurustelemaan vai lihoitko suhteen aikana? Jos toi jälkimmäinen, niin ehkä sun miehellä on ikävä sitä timmiä mimmiä joka olit?