Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kukaan vanhempi voi " hylätä" toisen lapsensa...

Vierailija
12.05.2006 |

Tiedän pojan, joka sijoitettuna lastenkotiin. Vanhemmat erosivat. Äiti sanonut pojan kuullen, ettei hän jaksa hoitaa poikaa, kun on jo tyttö ja koira... Isä ei halua hoitaa kuin tytärtään. Poika siis lastenkodissa.

Oli tänään kertonut, että on tosi surullinen. Ja kun ei kumpikaan vanhempi häntä halua... onneksi lastenkodissa on mukavat tädit.

Siis sydäntä riipii!!! Kuinka kukaan vanhempi voi olla noin julma? Kyllä se on sellanen juttu, että jotain vastuuta pitää kantaa jos noita lapsia tähän maailmaan pukkaa!!! Aargh!!!!

Miettikäähän, mitä tekee lapsen itsetunnolle kun kumpikaan vanhemmista ei halua sua... saattaapi olla kaverilla katkera nuoruus ja aikuisuus edessä....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kertoo siitä, että vanhemmat ovat sisäisesti hyvin rikki. Itsekin haavoittuneita. Todennäköisesti myös itse hyljättyjä. Tyhjästä on paha nyhjästä.

Vierailija
2/5 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun ex hylkäsi eron yhteydessä 5 lastamme. Ei ole moniin vuosiin näkynyt tai kuulunut. Avioliiton aikana oli tosi hyvä isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että alhaalta lähdetään. JVankka pohja, syvemmälle ei voi jouutua. a lähdin kuin naton ohjus. Muiden huono menestys kannusti johonkin parempaan. Nyt voin paremmin kuin vanhempani ja he kadehtivat onneani. Pärjään todellakin ilman heitä. Mitään en saanut ilmaiseksi, mutta hyvin menee. Minua ei lokaan upoteta toista kertaa.

t. Koho

Vierailija
4/5 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn puitteissa olen törmännyt näihin. En ole päässyt selvyyteen siitä, onko todlla niin kuin näyttää, eli vanhemmilla ei ole minkäänlaista tunnesidettä lapseensa, lapsi on heille kuin naapurin kakara, velvollisuus, jonka kanssa pitää viettää tietty tuntimäärä viikossa. EIkä oikein keksitä mitään tekemistä, oleminen on suorittamista. Voi näitä lapsikultia, kaipaavat niin vanhempiaan, pienimmätkin hyväksyvät eleet vanhempien taholta painuvat lasten mieliin, niistä puhutaan, niitä vaalitaan mielessä aarteina. Ja voi sitä pettymystä. Kyllä jää lapsille sellaiset haavat, että moni ei niistä tokene.

Vierailija
5/5 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinaapurissa tapaus, jossa tytön vanhemmat ovat ottaneet yhden 3 lapsesta luokseen asumaan. Lapsen äiti puhuu aina, että kun hänellä on 2 lasta. En pysty ymmärtämään asiaa lainkaan. Enkä ymmärrä miksi kunta tälläistä tukee-miksi ei tueta kotiin apua, jos jotain ongelmia.. en voi käsittää tälläistä yhden lapsen hylkimistä. (keskimmäinen)