Pitääkö rakkauden kestää kaikki?
Rakastuin mieheen muutama vuosi sitten, olimme
molemmat olleet pitkässä epätyydyttävässä liitossa ja juuri eronneet. Olimme etäsuhteessa, yhdessä kaikki lomat ja viikonloput ja suunnittelimme yhteistä tulevaisuutta. Suhteessa oli mielestäni kaikki hyvin, mies oli ihana ja huomaavainen, kehui minua ylitsevuotavasti. Keskustelimme paljon, eniten ehkä hänen exästään. Reilu vuoden yhdessäoloon jälkeen miehelle tuli omia menoja, hän sai mennä vapaasti enkä tuntenut mustasukkaisuutta. Eräänä päivänä hän halusi suhteen tauolle, koska viikonloppujen arki alkoi ahdistaa ja meiltä puuttui hänen mielestään suhteesta jotakin. No tapsilimne aikamme satunnaisesti kunnes halusin eron. Erossa olimme kuukauden ja aloimme jälleen tapailla. Mies kertoi avoimesti, että oli että suhde jota tapaamisessa kerran kuukaudessa, mutta rakastaa minua. Suhteemne alkoi ihan näkemisen, eteni sitten intiimimpää. Minua alkoi vaivata toinen nainen ja lopetin yhteyden pidon useasti. Mies oli sitkeä, aina vannoi rakkautta ja valitti kykenemättömiä työn toisen kanssa. Kuvioihin tuli kolmas nainen ja sitten neljäs. Aina vaan aloitin uudelleen. Nyt mies haluaa parisuhteen kanssani, koska rakastaa, valittaa ettei seksi muiden kanssa sujuu ja olen ainoa, jonka kanssa haluaisi olla loppuelämän. Epäröin, mutta miehestä on vaikea päästä eroon, aina puhuu minut ympäri. Aina kuitenkin paljastuu sellaista mistä en pidä. Pyöritti 4 naista samalla ja tiesin vain yhdestä, pani kaikkia paljaalla. Vei kaikille joululahjatkin. Jos oikeesti rakastaisi olisi kai muut jättänyt eikä joululahjoja veisi eikä viestittely jatkaisi? Miten jatkaa elämää? En harrasta irtosuhteita, en seksiä kun vain vakavassa parisuhteessa (lupaus avioliitosta). Jos jatkan muuttuuko mies. Jos en miten pääsen eroon hänestä kun mikään ei auta? Ei sanominen, ei vastaamatta jättäminen. Miksi aina suostun ja uskon?
Kommentit (6)
Uskotko sä itse hän voisi muuttua tuosta, ja millä ihmeen teolla vai että jatkaako tota samaa toimintakaavaa jatkossakin. Mieti tarkkaan!
Jos et halua enää jatkaa hänen kanssaan, niin hauku hänet ja koko hänen sukunsa pystyyn, suutu oikein kunnolla useita kertoja, säti ja mollaa ja tee itsekin vapaita tekoja, niin että tunteet kuolevat totaalisesti miehen puolelta.
Sä ap olet tunnekoukussa oleva itsetunnoton hölömö.Lopeta haaveilu ja mene eteenpäin.
Ei tuo ole rakkautta kummankaan puolelta. Mies sanoo yhtä ja tekee toista ja nainen roikkuu jotta ois joku joka soutaa ja huopaa koska se tunnevuoristorata on niiiin kiva kun siitä saa kiksit hetkeksi ennen masennuksen alhoa. Sairasta touhua ap. Dumppaa se valehtelija ja soita mielenterveysseuran kriisipuhelimeen.
Niin kuin kaikki muutkin niin ihmettelen miksi jatkaa tuota. Mies on ihan ilmiselvä casanova jolla koko ajan monta naista kierroksessa ja sä uskot että rakastaa vaan sua. Tyypillinen avioliitossa oleva sarjapettäjä. Tietääköhän vaimokaan mitään kun mies toisella paikkakunnalla harrastaa tätä kaksois-kolmois-neloiselämää. Miten sä et muka tajua tota kuviota. Ei rakasta sua yhtään sen enempää kun noita muitakaan naisia. Herää jo ja aloita uus elämä.
Miksi ihmeessä jatkat