Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulu on lähes ainoa aika vuodesta, kun meillä syödään eineksiä

Vierailija
24.12.2018 |

Mies tykkää laatikoista, joten niitä ostetaan. Itse ja lapset pärjättäisiin ilmankin, mutta syödään, kun kerran on. Pari kertaa tehty itse yhdessä ja todettu, että ei ole vaivan arvoista, vaikka hyvää tulikin. Muuten jauheliha on eniten käsitelty, mitä meille ostetaan, leivät tosin ostetaan myös useimmiten valmiina ja mies ostaa tölkkijugurttia aamupalaksi itselleen. Aika lailla muu sitten tehdäänkin itse. Jotain satunnaista saatoin unohtaa ja siksi laitoin otsikkoon lähes. Mutta tuollaisia valmiiksi tehtyjä pääruokia ei osteta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein perunalaatikon paistovalmiiksi jääkaappiin. Siinä omi vähän hommaa. Mutta tänään teen porkkanalaatikon. Valmis sose, mannaryynejä ja kermaa. Uuniin. Onpa kova vaiva

Vierailija
2/3 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanalaatikkoon mannaryynejä :O? Riisipuuroon me se kyllä on tehty ja sitä pitää keittäessä vahtia. Riisipuuroa meillä syödään myös jouluna, joskus muulloinkin. Lisäksi paistoajat on niin pitkiä, että pitää vahtia. En todellakaan jätä uunia valvomatta päälle. Jos olisi leivinuuni, niin sinne voisi jättää, sähköuuniin en jätä. Kuoriminen ja pilkkominen on suurin vaiva. Valmissoseet on verrattavissa jo puolivalmisteisiin, eli melkein eines.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkintoko teille pitäisi antaa, vai mikä tässä on se pointti?