Olen edelleen 40-vuotias kokematon. Kysy vielä mitä haluat.
Edellisen ketjun viimeisellä kysyjälle vastaisin, että niitä oli kasarilla, mutta ehkä ovat tuoneet ne takaisin?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapanina baariin ja kokemusta laariin?
Meinasin mennä juoksulenkille.
ap
No eipä sitten ihme jos kokemusta ei ole eikä tule
Kerro lisää. Juoksijat eivät saa kumppaneita?
ap
Meinasitko tutustua johonkin lenkillä? Yleensä moni juoksee napit korvilla tai haluaa omaa aikaa kun lähtee lenkille. Vaikeaa tutustua tai tehdä tuttavuutta. Baarissa helpompaa, ihmiset lähtee viihteelle ja alkoholi alentaa estoja. Siellä on paljon sivistyneitäkin ihmisiä, jotka ei vedä kaatokännejä.
Moni lähtee baariin etsimään kumppania, seksiseuraa tai sillä silmällä. Lenkillle harva lähtee nuo mielessään.
En meinannut. Meinasin parantaa kuntoani.
Olen tähän ikään mennessä käynyt baarissa varmaan yli 200 kertaa ja olen silti kokematon. Ehkä nyt olisi aika päätellä, että se ei ole minun paikkani löytää kumppani? Vai olisiko se kerta nro 201, jolloin natsaa?
ap
Luulenpa että ongelma on ns korvien välissä tai asenteessa, kuin paikassa jos kerran mistään ei löydy kumppania tai mitään tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapanina baariin ja kokemusta laariin?
Meinasin mennä juoksulenkille.
ap
No eipä sitten ihme jos kokemusta ei ole eikä tule
Kerro lisää. Juoksijat eivät saa kumppaneita?
ap
Meinasitko tutustua johonkin lenkillä? Yleensä moni juoksee napit korvilla tai haluaa omaa aikaa kun lähtee lenkille. Vaikeaa tutustua tai tehdä tuttavuutta. Baarissa helpompaa, ihmiset lähtee viihteelle ja alkoholi alentaa estoja. Siellä on paljon sivistyneitäkin ihmisiä, jotka ei vedä kaatokännejä.
Moni lähtee baariin etsimään kumppania, seksiseuraa tai sillä silmällä. Lenkillle harva lähtee nuo mielessään.
En meinannut. Meinasin parantaa kuntoani.
Olen tähän ikään mennessä käynyt baarissa varmaan yli 200 kertaa ja olen silti kokematon. Ehkä nyt olisi aika päätellä, että se ei ole minun paikkani löytää kumppani? Vai olisiko se kerta nro 201, jolloin natsaa?
ap
Luulenpa että ongelma on ns korvien välissä tai asenteessa, kuin paikassa jos kerran mistään ei löydy kumppania tai mitään tapahdu.
Varmaan. Olen 40-vuotias ja kokematon. Pakko kai se on olla korvien välistä kiinni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkänäköinen olet? Oletko sosiaalisesti normaali?
Joku sanoi joskus, että Henri Alen.
Olen normaali. Ainoastaan ahdistaa, jos toisella puolella on kiinnostava nainen.
ap
Hmm, harmi että olen varattu.
Oih. Oliko tämä kehu?
Toivon suhteeseesi onnea.
ap
Oli kehu :)
Oooooh, tule Mun luo!
-puutteessa oleva N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kokematon? En kysy ihmetelläkseni vaan ihan mielenkiinnosta. Olen nimittäin itse myös kokematon (ja 27 v).
Vastasin edellisessä ketjussa.
Olin nuorena poissa piireistä, enkä oppinut taitoja tai tavannut ihmisiä. Sitten en ajatellut asiaa ja luotin sen tapahtuvan joskus. Lopulta päädyin häpeämään itseäni ja lopettamaan yrittämisen.
ap
Ap, Minä olen sinua vanhempi paljon kokenut nainen, sinunkin puoletasi!
En ole se onnellisempi näine kokemuksineni, päin vastoin, voisi olla monikin jäänyt tekemättä. Mitä niistä saanut? Loppujen lopuksi - en tiedä.
Tuntuu vain sille että tuostakin asiasta on tehty joku itsestäänselvyys, ja olet perustavaa laatua omituinen ja viallinen jos et ole sänkyhommia kokenut. Miksi stressata asiasta! Tapahtuu tai sitten ei tapahdu. Joku ei koskaan saa kokea tulevansa lapsen vanhemmaksi, joku ei koskaan löydä "sitä oikeaa" mikä se nyt sitten onkaan. On kaiken laista "puutetta" joka jää elämässä kokematta ja näkemättä. Mutta onko se loppujen lopuksi niin maata kaatavaa jos ei koskaan ole tullut edes pussatuksi? Ei seksi ole sama kuin rakkaus, ei sinne päinkäään! Eikä ainoaa läheisyyttä. Tai edes ihmissuhde. Oikea rakkaus ja rakasteuksi tuleminen tulee sydämestä ja sielusta, ja sitä kannattaa hakea. Rakastaa voi monella tavalla. Pelkät koneelliset seksisuoritukset eivät sielua kauaa lämmitä, voin taata.
Ei tarvitse eikä kannata liittyä laumaan ja syöksyä aina sinne päin mihin lauma syöksyy, päättömästi ja kun niin kuuluu tehdä! Etsi ja löydä omat todelliset tarpeesi ja todellinen sinä. Ole rohkeasti sinä ja elä uskollisesti itsellesi. Aidon ihmisen luo hakeutuu toisia aitoja ihmisiä. Anna asioitten tapahtua. Aito oikea elämän onnellisuus tulee sisältäsi ja omaa itseäsi kuunnellen.
Toivon että ymmärrät mitä ajan takaa. Hyvää Joulua sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkänäköinen olet? Oletko sosiaalisesti normaali?
Joku sanoi joskus, että Henri Alen.
Olen normaali. Ainoastaan ahdistaa, jos toisella puolella on kiinnostava nainen.
ap
Hmm, harmi että olen varattu.
Samaan aikaan miehesi harmittelee toisaalla olevansa varattu, kun juttelee kiinnostavan, kokemattoman naisen kanssa.
Mikset käy ap maksullisissa, jos kiinnostaa tietää miltä se toosa tuntuu? Siinä ei ainakaan tarvitse stressata kokemattomuutta. Ja ehkä muutenkin joku apina tipahtaisi selästä.
No mieti, kohta oot 41 ja kokematon. Kyä se siitä. Ittellä sama tilanne vielä yli 3-kymppisenä, sitten rohkaistuin. Ei olis ollut vaivan väärti, ihan tyhmää ähellystä.
Taas tämä maksullisista jankkaava kokematon. Älkää vastatko tälle. Tekee näitä ketjuja muka aina eri miehenä. Ketjun kulku on niin ennalta arvattavissa - ensin nyyhkii marttyyrinä kun on niin vanha, mutta vieläkin niin kokematon ja sen jälkeen ehdottaa taas muka jonain ohikulkijana, että miksei voisi kokeilla seksiä ensin maksullisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etköhän se ole SINÄ, jolla luulisi olevan kysyttävää.
Vai mitä?Niin luulisi. Mitä luulet, että uskallanko tässä tilanteessani kysyä keneltäkään mitään?
ap
En luule vaan tiedän, että kun kahden ihmisen välillä on intohimo ja halu olla lähekkäin, asiat tapahtuvat. Piste. Eläimetkin osaavat lempiä ilman minkään valtakunnan ohjeita.
Mitä tulee laajaan kokeneisuuteen, itse en koske pitkällä tikullakaan hemmoihin, jotka uittavat melaansa joka liemessä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä maksullisista jankkaava kokematon. Älkää vastatko tälle. Tekee näitä ketjuja muka aina eri miehenä. Ketjun kulku on niin ennalta arvattavissa - ensin nyyhkii marttyyrinä kun on niin vanha, mutta vieläkin niin kokematon ja sen jälkeen ehdottaa taas muka jonain ohikulkijana, että miksei voisi kokeilla seksiä ensin maksullisella.
Mä kirjotin tänne kun olin 35v kokematon, nyt 37-vuotias tosin en ihan kokematon enää. Suikkarin sain rahalla ja se oli ensimmäinen seksikokemus. Sen jälkeen jotain vastaavaa, ei vain ole mun juttu. Tottunut omaan käteen eikä naisen kanssa tunnu miltään.
Oletko ollut ihastunut tai rakastunut?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista? En usko.
Öö... olemalla mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö... olemalla mies?
Naiset eivät tiedä miesten arjesta kauheasti.
Tavallisen miehen elämää ei oikein ole esillä missään. Tavalliset miehet eivät yleensä pidä itsestään meteliä esim. blogien muodossa, eikä heistä tehdä tv-sarjoja, niinkuin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö... olemalla mies?
Tavallisen miehen elämää ei oikein ole esillä missään. Tavalliset miehet eivät yleensä pidä itsestään meteliä esim. blogien muodossa, eikä heistä tehdä tv-sarjoja, niinkuin naisista.
Ennen kuin joku ehtii sanomaan, että blogeista ja sarjoista ei saa oikeaa kuvaa naisen arjesta, totean, että ei saakaan. MUTTA. Naisten arjesta saa oikean kuvan tarkkailemalla sitä naisten arkea tuolla arjessa. Naiset voisivat tehdä saman miesten kohdalla, mutta ehkä heillä on sitten se oma kupla elettävänä, ja jotkut kapiset miehet eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö... olemalla mies?
Ennen kuin joku ehtii sanomaan, että blogeista ja sarjoista ei saa oikeaa kuvaa naisen arjesta, totean, että ei saakaan. MUTTA. Naisten arjesta saa oikean kuvan tarkkailemalla sitä naisten arkea tuolla arjessa. Naiset voisivat tehdä saman miesten kohdalla, mutta ehkä heillä on sitten se oma kupla elettävänä, ja jotkut kapiset miehet eivät voisi vähempää kiinnostaa.
Ei ketään voi randomisti tarkkailla niin, että saisi käsityksen hänen arjestaan. Tai sitten pitää tarkkailla todella tiiviisti ja oikein seurata :D
Oih. Oliko tämä kehu?
Toivon suhteeseesi onnea.
ap