Onko joulusi jo mennyt pilalle?
Kommentit (9)
Toivotettiin töissä kavereiden kanssa toisillemme hyvää joulua, jos ei enää ennen nähdä.
Näin työkaverini tänään kaupassa.
Joulu pilalla!
Karjalanpaisti meni piloille. Valtava pyykkivuori odottaa kaappeihin viikkaamista ja mä olen todella väsynyt. No, eiköhän tämä tästä.
Perhe aika hajalla, ahdistus korkealla. Ei ole ennen tämmöistä joulua ollut. Jos tämä tästä kuitenkin.
Ei nyt ehkä pilalla, mutta riitaa tuli.
Arvasin kyllä, nyt aion olla itsekseni ja nauttia.
Toisilla ei vaan riitä ns. tunneäly.
Perunalaatikkoon hurahti liikaa maitoa, mutta ei se jouluni pilaisi. Sen sijaan nyt jo ahdistaa ajatus joulu- ja tapaninpäivän työvuoroista. Huomisen jokaisesta sekunnista pitää ottaa kaikki irti.
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpaisti meni piloille. Valtava pyykkivuori odottaa kaappeihin viikkaamista ja mä olen todella väsynyt. No, eiköhän tämä tästä.
Voi sua :( koeta nyt kuitenkin jaksaa ajattelemalla vaikka sitä raukkaa kenen ruumiista tekaisit sen pilalle menneen paistin, sen eläimen joulu sekä elämä on ainakin taatusti pilalla. Sullahan kaiketi on varattuna myös toisen eläimen takamusta järsittäväksi, niin mitään hätää ei ole :D
Kyllä.
- Tämä on ensimmäinen joulu ilman isovanhempiani
- en ole nukkunut moneen yöhön ja ahdistaa ja masentaa
- töistä tuli sellainen "joululahja", että kukaan pomoista ei osannut perjantaina sanoa, tarviiko minun tulla töihin joulun jälkeen. En siis tiedä, olenko joulun jälkeen töissä vai työtön. Olen ollut töissä 10 vuotta ja tämä on kiitos niistä kaikista vuosista
Ei nyt suorastaan pilalle, mutta 1,5v vanha kuivausrumpu hajosi. Takuuseen menee, mutta saadaan huoltomies aikaisintaan loppuviikosta paikalle.